آمار خرید شماره مجازی در سال ۲۰۲۱-۱۴۰۰

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که شماره تلفن نداشته باشد؛ زیرا مهم‌ترین وسیله ارتباط بین افراد تلفن همراه هست. همان‌گونه که می‌دانید معمولاً اگر فردی قصد استخدام در یک کار را داشته باشد یکی از مهم‌ترین فیلدهای فرم استخدامی که باید فرد آن را پر کند فیلد شماره تلفن هست. امروزمی‌خواهیم در مورد آمار خرید شماره مجازی در سال 2021-1400 صحبت کنیم. همان‌گونه که می‌دانید نمی‌توان یک آمار دقیق و کاملاً صحیح را در این مورد ارائه داد زیرا هنوز هیچ مرجع دولتی این آمار را اعلام نکرده است.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

بیشترین شماره‌های خریداری‌شده در سال 1400-2021

ما می‌خواهیم یک آمار تقریبی از بیشترین شماره‌های خریداری‌شده در سال جاری را ارائه دهیم. مهم‌ترین شماره‌های خریداری‌شده در کشور ما شامل حال موارد زیر می‌باشند:

  1. شماره‌های مجازی
  2. شماره‌های رند
  3. اپراتورهای داخلی
  4. شماره‌های خارجی

شماره‌های مجازی

شماره‌های مجازی جدیدترین نوع شماره می‌باشند که محدود به یک مکان خاص نیستند؛ و می‌توان در هر مکان و زمانی از آن‌ها استفاده کرد. این‌گونه از شماره‌ها بیشترین طرفدار را در بین کارمندان و کاربران خانگی دارد.آمار شماره های مجازی بر اساس خرید کاربران از سایت نامبر۴ number4 می‌باشد.

شماره‌های رند

این گروه از شماره‌ها داری طرفداران خاص خود می‌باشند؛ زیرا داری قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر انواع شماره‌ها می‌باشند؛ اما امروزه این‌گونه از شماره‌ها به خاطر این‌که به‌گونه‌ای نماد لاکچری و وضع مالی خوبمی‌باشند طرفداران بسیاری را در بین قشر جوان جامعه پیداکرده‌اند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این شماره‌ها رند بودن آن ست و به خاطر آسان بودن این شماره‌ها به‌راحتی در ذهن افراد ثبت می‌شوند.

اپراتورهای داخلی

هر کشور دارای چند نوع اپراتور داخلی و اختصاصی خود می‌باشند که معمولاً بیشترین فروش میزان شماره تلفن هر کشوری اختصاص دارد به اپراتورهای داخلی آن کشور. مهم‌ترین اپراتورهای داخلی کشور ما شامل ایرانسل، همراه اول و رایتل هستند؛ که طبق گزارش‌ها ارائه‌شده در سال 1400 بیشترین شماره‌های خریداری‌شده همراه اول و ایرانسل بوده‌اند.

شماره‌های خارجی

هر کشور دارای پیش‌شماره خاص خود هست؛ که اگر فردی در هر نقطه از جهان بخواهد با فردی درجایی دیگر ارتباط برقرار کند باید ابتدا پیش‌شماره کشوری که قصد تماس با آن را دارد بلد باشد و قبل از واردکردن شماره تلفن فرد آن را وارد کند تا بتواند تماس را برقرار کند؛ اما بیشتر افراد هنگامی‌که قصد مهاجرت به کشوری دیگر را دارد ابتدا یک خط از اپراتورهای داخلی آن کشور خریداری می‌کند تا برای زندگی در آن کشور دچار مشکل نشود.

 

آمار خرید شماره‌ مجازی خارجی در سال 1400 مربوط به کدام کشورها می‌باشند؟

طبق گزارش‌ها ارائه‌شده بیشترین شماره‌های مجازی خارجی که در سال 1400 توسط شهروندان ایرانی خریداری‌شده است مربوط به خرید شماره مجازی چین و خرید شماره مجازی روسیه می‌باشند زیرا کشور ما بیشترین ارتباط سیاسی و اقتصادی را با این دو کشور دارد و میزان مهاجرت افراد کشور ما به دلیل رایزنی‌های سیاسی و اقتصادی را با این دو کشور نسبت به سایر کشورها بیشتر هست.

 

در آمار خرید شماره مجازی بیشترین اپلیکیشن ها کدام بوده است؟

در سایت نامبر۴ بیشترین شماره های خریداری شده مربوط به اپلیکیشن های خرید شماره مجازی واتس اپ، خرید شماره مجازی تیندر و شماره مجازی تلگرام بوده .

 

 

آمار خرید شماره مجازی در سال ۲۰۲۱

 

بیشترین شماره‌های خریداری‌شده در سال 1400 توسط کدام قشر خریداری شدند؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش‌آمده باشد که چه افرادی بیشترین شماره‌ها را در ایران خریداری کردند. با توجه به مجازی شدن مدارس و دانشگاه‌ها میزان فروش سیم‌کارت و تلفن همراه به شکل قابل‌توجه ای افزایش یافت؛ زیرا بیشتر دانش آموزان به دلیل این‌که هنوز به سن قانونی برای دریافت سیم‌کارت نرسیده بودند دارای سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه نبودند اما با مجازی شدن کلاس‌ها این افراد مجبور به تهیه سیم‌کارت شدند که آمار فروش شماره‌ها را به شکل قابل‌توجه ای افزایش دادند؛ بنابراین می‌توان گفت که دانشجویان و دانش آموزان بیشترین افرادی بودند که در سال 1400 شماره تلفن ها را خریداری کردند.خرید شماره مجازی تویتر در رده بعدی قرار دارد

آیا کرونا تأثیری بر میزان فروش شماره‌های مجازی داشته است؟

همان‌گونه که می‌دانید با شیوع بیماری کرونا میزان مهاجرت افراد به کشورهای خارجی و ورود افراد خارجی به کشور ما به شکل بسیار چشمگیری کاهش یافت. به همین دلیل میزان فروش شماره‌های مجازی کاهش یافت؛ اما در سال 1400 به دلیل کاهش میزان مرگ‌ومیر کرونایی و همچنین تزریق واکسن میزان مهاجرت و مسافرت افراد به خارج از کشور افزایش یافت که همین امر موجب افزایش فروش شماره‌های مجازی خارجی شد.

 

جمع‌بندی گفته های ما

مادر این مقاله در مورد آمار خرید شماره مجازی در سال 1400-2021 صحبت کردیم؛ و سعی کردیم که تمامی این شماره‌ها را معرفی کرده و به‌تمامی مسائل مربوط به آن پرداختیم امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران