آموزش ساخت شماره مجازی با textnow

ساخت شماره مجازی با textnow این امکان را به شما می دهد تا محدودیت های فیزیکی استفاده از سیم کارت ها را از بین برده و شرایط بهتری را تجربه کنید. در واقع به بیان ساده تر شما برای استفاده از شماره های مجازی نیازی به سیم کارت های فیزیکی نخواهید داشت و این فرصتی است برای کسانی قصد دارند تا فعالیت های خود در شبکه های مجازی با یک شماره خارجی ادامه دهند.

این روزها وب سایت ها و اپلیکشن های مختلفی برای خرید شماره های مجازی وجود دارند اما اگر دغدغه ساخت چنین شماره هایی در وب سایت ها و یا اپلیکیشن های معتبر را دارید ما به شما ساخت شماره مجازی با textnow را پیشنهاد می نماییم ،قبلا چندین پست در زمینه آموزش ساخت شماره مجازی و معرفی برنامه ساخت شماره مجازی نیز در این سایت منتشر شده است.

کاربرد ساخت شماره مجازی با textnow

شما با ساخت شماره مجازی با textnow صاحب شماره ای خواهید شد که تمام قابلیت های لازم برای برقراری ارتباط با مخاطبین شما و نصب شبکه های مجازی مختلف را دارا بوده و به این طریق می تواند نیازمندی های شما را به بهترین حالت ممکن برآورده سازد. هم چنین شما با استفاده از این شماره ها دیگر محدودیت های داخلی برای استفاده از برخی شبکه های شماره مجازی را نخواهید داشت. از دیگر کاربردهای این شماره های مجازی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • دریافت تماس های صوتی و یا برقراری آن ها
  • دریافت بسته های مختلف
  • امکان ارسال و دریافت پیام
  • ارسال و یا دریافت تصاویر و امکان ذخیره نمودن آن ها
  • قابلیت سفارشی سازی پیام ها

چطور در برنامه تکست now شماره مجازی بسازم

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

اهمیت دریافت آموزش های چطور شماره مجازی با textnow بسازم؟

همان گونه که بیان نمودیم در حال حاضر وب سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی وجود دارند که این امکان را به شما می دهند تا شماره های مجازی دلخواه خود را تهیه کنید. textnow بهترین برنامه ای است که می تواند چنین شرایطی را برای شما فراهم سازد اما توجه داشته باشید قبل از هر اقدامی نباید آموزش ساخت شماره های مربوط به کشورهای دیگر همچون ساخت شماره مجازی آمریکا با textnow را نادیده بگیرید. این آموزش ها به شما یاد می دهند که چگونه در مدت زمان کوتاهی بتوانید یک شماره مجازی از آمریکا و یا کشورهای دیگر را دریافت نموده و از خدمات آن نهایت لذت را ببرید.

آموزش درست کردن شماره مجازی آمریکا با textnow

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به صورت تصویری به ارائه آموزش های لازم برای ساخت شماره مجازی پرداخته و در این راستا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

در گام اول بایستی از طریق گوگل پلی جدیدترین نسخه از برنامه textnow  را دانلود نموده و بر روی گوشی خود نصب کنید.

پس از نصب بایستی تمام مراحل لازم را به درستی پیش بروید تا در انتها بتوانید موفق به ساخت شماره مجازی شوید. همچنین لازم به ذکر است که آموزش ساخت چند شماره مجازی با textnow  نیز می تواند به شما کمک کند تا همزمان به چند شماره دسترسی یابید.

زمانی که موفق به نصب برنامه textnow شدید لازم است بر روی گزینه get a free phone number کلیک کنید.

صفحه اول برنامه تکست نو

در صفحه بعد بایستی ایمیل و یک رمز عبور را برای ساخت شماره مجازی  وارد کنید.

وارد کردن ایمیل در برنامه textNo

در گام بعد برای ساخت شماره مجازی آمریکا لازم است حتما پیش شماره این کشور را در بخش مربوطه وارد نمایید. پیش شماره این کشور کد 201 می باشد.

صفحه سوم

با وارد نمودن این پیش شماره، لیستی از شماره های مجازی آمریکا پیش روی شما قرار می گیرند که با انتخاب هرکدام شما موفق به ساخت شماره مجازی آمریکا با textnow خواهید شد.

آموزش های ما در نامبرفور این امکان را نیز برای شما فراهم می سازد تا بتوانید شماره های اختصاصی برای پیام رسان های خود ایجاد کنید. شما با آموزش ساخت شماره مجازی واتساپ با textnow  این امکان را خواهید داشت تا با یک شماره مجازی تمام خدمات این پیام رسان را دریافت نمایید.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران