اموزش ساخت شماره مجازی با گوشی

حتما تا به حال آوازه شماره‌های مجازی را شنیده‌اید که از طریق آن‌ها‌ می‌توان یک شماره خارجی از کشور دیگر را در اختیار داشت و از این طریق با آن تماس برقرار کرده، پیام داد یا اینکه در سایت‌هایی که شماره ایران را قبول ندارند عضو شد . به همین دلیل این شماره‌ها بسیار زیاد شدند و افراد بسیاری به دنبال روش‌‌های دسترسی به آن‌ها هستند. در ادامه این مطلب با سایت نامبر فور همراه باشید تا آموزش ساخت شماره مجازی با گوشی را به شما بیاموزیم تا اگر به این نوع از شماره‌ها احتیاج داشتید به راحتی آن را با گوشی خود داشته باشید.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

چطور با گوشی اندروید شماره مجازی بسازیم؟

اموزش ساخت انواع شماره مجازی در گوشی اندروید

یکی از رایج‌ترین سیستم عامل‌هایی که بر روی تلفن‌های همراه قرار دارد اندروید است که امروزه افراد بسیاری از  آن استفاده می‌کنند‌. اگر نیاز دارید که آموزش ساخت شماره مجازی با گوشی اندروید را یاد بگیرید، سایت نامبر فور این نوید را به شما می‌دهد که کار ساخت شماره مجازی در گوشی اندروید شما بسیار راحت است.

برای این کار شما به نرم افزار‌های مختلف نیاز دارید که معمولا هر کدام از این اپلیکیشن‌ها شماره‌هایی مربوط به کشور‌های خاصی را برای شما می‌سازند. اگر در اینترنت جستجو کنید، می‌توانید تعداد زیادی از آن‌ها را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید حتی بعضی از این اپلیکیشن های فقط برای ساخت شماره مجازی واتس اپ یا یک اپلیکیشن دیگر مناسب هستند باید حواس خود را جمع کنید. میتوانید با مراجعه به پست چطور شماره مجازی درست کنیم ان روش ها را مشاهده و بررسی کنید . بعد از دانلود و نصب، نحوه کار با همه این برنامه‌ها تقریبا یکسان است و بعد از عضویت در  آن‌ها شماره برای شما ساخته و در پروفایل خودتان نشان داده می‌شود. می‌توانید از این شماره برای مصارف گوناگون مانند عضو شدن در تلگرام یا واتساپ استفاده کنید.

در پست بعدی آموزش ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن های مختلف را به شما آموزش خواهیم داد

یک راه دیگر نیز استفاده از مرورگر گوشی و وارد شدن به سایت‌هایی مانند نامبر فور است که می‌توانند برای شما شماره‌هایی را به صورت آنلاین و رایگان یا با پرداخت هزینه بسازند. اگر در این زمینه به راهنمایی‌های بیشتر نیاز داشتید، سایت نامبرفور می‌تواند در مورد این موضوع هم به شما یاری برساند.

آیا یا گوشی آیفون نیز می‌توان شماره مجازی ساخت؟

شماره مجازی با گوشی ایفون

در قسمت اموزش ساخت شماره مجازی با گوشی ایفون، باید این موضوع را به شما بیان کنیم که ممکن است نرم افزار‌های زیادی مانند اندروید برای ios ساخته نشده باشند. البته این بدان معنا نیست که نباید اپ استور را بگردید. شما می‌توانید جستجوی خود را انجام داده و نرم افزارهایی را پیدا کنید که البته ممکن است رایگان نباشند. اگر به این مورد بر خوردید هم نگران نباشید. مرورگر گوشی آیفون خود را باز کنید، سایت نامبر فور یا عبارت ساخت شماره مجازی آنلاین را جستجو کنید. بعد از آن خواهید دید که سایت‌های زیادی برای شما نمایش داده می‌شوند که اغلب آن‌ها به راحتی می‌توانند شماره‌های مجازی مربوط به کشور‌های مختلف را برای شما بسازند. بعد از ساخت می‌توانید به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کرده و شما به عنوان کسی که از آیفون استفاده می‌کند، دارای یکی از این شماره‌ها باشید.

 

سخن آخر

اموزش ساخت شماره مجازی با گوشی یکی از راحت‌ترین راه کار هاست که سایت نامبر فور آن را برای شما آماده کرده است تا از این طریق بتوانید شماره‌های مجازی از کشورهای مختلف را برای خود داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید.

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران