چگونه استیکرهای تلگرام را به واتساپ منتقل کنیم؟

تلگرام پیام رسان بسیار محبوبی است که حتی با وجود فیلتر شدن آن هنوز مردم تلگرام را رسانه اول خود می دانند. تلگرام استیکر های جذاب و محبوبی دارد که برای کاربران استفاده از آنها بسیار جالب است. خیلی از کاربران پیام رسان های دیگر از جمله واتساپ، دوست دارند از استیکر های جذاب تلگرام استفاده کنند. شاید شما هم نیاز به انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ را دیده اید.

خبر خوب این است که امکان استفاده از استیکر های تلگرام در واتساپ وجود دارد. اما چگونه می توان این انتقال را انجام داد؟ در ادامه این مقاله به این موضوع جذاب برای کاربران این دو رسانه خواهیم پرداخت.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ

راه های مختلفی برای انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ وجود دارند اما ساده ترین روش استفاده از ربات تلگرام می باشد. بر این اساس در ادامه به توضیح این روش خواهیم پرداخت. برای انتقال استیکر بایستی استیکر های مد نظر را به ربات ارسال کرد. اگر تمایل دارید چند واتساپ در یک گوشی داشته باشید ببینید

  • برای این کار همچنین باید وارد ربات تلگرامی Stickerdownloadbot شد.
  • پس از آن وارد تنظیمات و قسمت استیکر ها می رویم و لینک استیکر های خود را کپی و ارسال می کنیم.
  • ربات استیکر های کپی شده را به فایل webp برای ساخت استیکر در واتساپ تبدیل می کند. کل پک استیکر های مد نظر به فایل زیپ داری تبدیل می شوند و در اختیار افراد برای استفاده در اپلیکیشن مد نظر قرار داده می شوند.
  • با دانلود فایل زیپ دار و خارج کردن آن از حالت فشرده می توان از آن در واتساپ استفاده کرد.

چگونه استیکرهای تلگرام را به واتساپ منتقل کنیم؟

نصب برنامه personal stickers for whatsapp برای انتقال استیکر

برای انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ پس از ارسال پک استیکر ها به ربات تلگرام و زیب دار کردن فایل و دانلود آن بایستی برنامه رایگان personal stickers for whatsapp را از گوگل پلی دانلود کنید.

  • پس از دانلود این برنامه برای تبدیل استیکر ها باید وارد برنامه شده و فایل های webp را انتخاب کنید.
  • سپس فایل های حاوی استیکر ها را داخل برنامه مزبور import کرد.
  • سپس لازم است تا گزینه add to whatsapp را انتخاب کرده و تمام، شما استیکر های انتخابی تلگرام را می توان در واتساپ استفاده کنید و از آنها لذت ببرید.

انتقال استیکر های متحرک از تلگرام به واتساپ

برای انتقال استیکر های متحرک تلگرام به واتساپ بایستی برنامه َ Animated Sticker Maker for WhatsApp را از گوگل پلی دانلود کرد. برای دانلود فایل های استیکر نیز باید از ربات Stickerdownloadbot استفاده کرد.

پیف ارسال شده توسط ربات دانلود و ذخیره می شود. پس از آن وارد برنامه َ Animated Sticker Maker for WhatsApp شده و بر روی create کلیک می کنیم. پس از می توانید برای استیکر متحرک خود نامی انتخاب کرد. پس از آن گیف دانلود شده را وارد نرم افزار خواهیم کرد. پس از گذشتن از این مراحل می توانیم استیکر های خود را به واتساپ اضافه کنیم.

با استفاده از برنامه مزبور می توان استیکر های مورد نظر را شخصی سازی کرد و از آنها در واتس آپ استفاده کرد. استیکر های ساخته شده را نیز می توان اشتراک گذاری کرد.

 

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران