اپليکيشن سروش + لینک دانلود + شماره مجازی اپلیکیشن سروش

اپلیکیشن سروش اولین پیام‌رسان ایرانی در دو نسخه موبایل و دسکتاپ و در پلتفرم‌های مختلف طراحی شد که همین مزایا توانست بیش از 3 میلیون کاربر را به سمت خود جذب نماید و لقب پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان ایرانی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن سروش از همان ابتدا باهدف رقابت با تلگرام و سایر برنامه‌های معروف بین‌المللی وارد این عرصه گشت و سعی نمود خود را به امکانات فوق‌العاده‌ای مجهز نماید.

این اپلیکیشن می‌کوشد به‌خوبی جای نمونه‌های خارجی را پر کند و کاربران ایرانی را به حضور در پیام‌رسان‌های فارسی تشویق نماید که در این زمان فیلتر نرم‌افزارهای خارجی نیز در رونق و توجه عموم به سمت آن تأثیر بسزایی داشت.

در ادامه با خدمات موجود در این اپلیکیشن که دلیل خوبی برای محبوبیت آن شدند، بیشتر آشنا می‌شویم.

خرید شماره تیندر + استفاده کاربران ایرانی
خرید شماره مجازی تیندر و حل مشکل ثبت نام کاربران ایرانی در نرم افزار tinder
خرید شماره مجازی tinder

خدمات موجود در عرصه اپلیکیشن سروش:

گفتگوی دونفره که جزء ابتدایی‌ترین و البته اساسی‌ترین خدمات پیام‌رسان‌ها می‌باشد، در سروش نیز به‌خوبی یافت شده و امکان ارسال پیام صوتی، ارسال تصویر، ارسال استیکر و … وجود دارد و امید است، در آینده طبق سخنان مدیران آن امکانات بیشتری نیز به آن افزوده گردد. یکی دیگر از امکانات پیام‌رسان سروش، قابلیت ایجاد گروه‌هایی با امکان نقل‌قول، ارسال استیکر، ارسال صوت، لایک کردن، فوروارد پیام‌های دیگران به گروه‌ها است که نمونه‌ای دیگر از مزایای این نرم‌افزار به‌حساب می‌آید.

اپلیکیشن سروش امکان راه‌اندازی کانال‌هایی به دو صورت تعاملی و اختصاصی برحسب تمایل مدیران آن‌ها را نیز فراهم نموده که در این حالت می‌توان رابطه یک‌طرفه در گروه‌های اختصاصی را به یک رابطه دوسویه در کانال تعاملی تبدیل نمود و از امکانات آن چون برگزاری نظرسنجی و مسابقات مختلف بهره برد. آنچه در پیام‌رسان سروش از همه بیشتر مورد‌توجه بوده و آن را تا حد زیادی به نمونه‌های خارجی مشابه نموده، قابلیت تماس صوتی آن است. درزمانی که شاهد فیلتر شدن اکثر پیام‌رسان‌های خارجی در ایران هستیم، این قابلیت بسیار کارآمد جلوه می‌کند.

در آخر اگر یک نگاه سطحی نیز به مزایای اپلیکیشن سروش بی اندازیم متوجه می‌شویم که با خدمات دیگری چون سرویس اوقات شرعی، سرویس آب‌وهوا، خرید شارژ، پرداخت قبض، شخصی‌سازی تم، کسب درآمد و … امکانات خوبی را برای طیف وسیعی از افراد مانند صاحبان فروشگاه‌های مجازی و کسب‌وکارهای اینترنتی، کاربران با فعالیت‌های شخصی، انجام اعمال عبادی و… فراهم آورده و به طیف وسیعی از نیاز آن‌ها پاسخ داده است.

لینک دانلود اپلیکیشن سروش برای گوشی

خرید شماره مجازی سروش با استفاده از نامبرفور:

وب‌سایت نامبرفور با سال‌ها سابقه درخشان در عرصه ارائه انواع شماره مجازی و ساخت اکانت های مختلف برای انواع اپلیکیشن ها چون وبمانی، پی پال، اسنپ چت و … توانسته خدمات ارزنده‌ای را به کاربران خود ارائه دهد. ساخت اکانت سروش با استفاده از نامبرفور مزیتی است که در کنار ده‌ها خدمات دیگر این سامانه به‌خوبی می‌درخشد. امکان خرید شماره مجازی ایران نیز وجود دارد.

اگر تمایل به ساخت اکانت سروش با استفاده از نامبرفور داشته باشید، با ورود به عرصه این وب‌سایت به‌خوبی متوجه می‌شوید که امکان خرید شماره مجازی نیز در آن به‌راحتی وجود دارد. خرید شماره مجازی که در تمامی سایت‌ها و اپلیکیشن های تحریم شده در ایران امکان فعالیت را برای شما فراهم نماید بسیار جالب‌توجه است.

خرید شماره مجازی نامبرفور برای تلگرام، واتساپ، تیندر، اینستاگرام از کشورهای آمریکایی اروپایی و آسیایی نظیر امارات، مالزی و… و عضویت در اپلیکیشن های تحریم شده در ایران چون پی پال و اپل ای دی و دور زدن تمامی محدودیت‌ها از اقدامات مهم وب‌سایت نامبرفور است که توانسته آن را تا این حد در بین مشترکانش محبوب نماید.

تمامی کسانی که برای ساخت اکانت سروش با استفاده از نامبرفور به این سایت مراجعه می‌کنند از مزیت جالب‌توجه استخدام نمایندگی و همکار درفروش، شماره‌های مجازی نامبرفور نیز استقبال نموده و تمایل به استفاده از آن رادارند. سامانه جامع نامبرفور امکان اتصال به سایت و یا اپلیکیشن شما را با استفاده از api اختصاصی و ساده خود داشته و بدین ترتیب، شما با استفاده از لینک می‌توانید اقدام به کسب درامد از طریق فروش شماره مجازی کنید.

شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران