اپلیکیشن اسنپ چت | معرفی | شماره مجازی | دانلود

اسنپ چت یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها در دسته‌بندی شبکه‌های اجتماعی با امکان ارتباط آنلاین درگوشی و تبلت های اندرویدی، سیستم‌عامل‌های IOS، قابلیت سیستم زمان‌دار، ویرایشگر جذاب، طراحی فانتزی و… می‌باشد. شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن اسنپ چت به ارسال محتوا، فیلم و عکسی که قصد اشتراک‌گذاری آن را دارید، به‌صورت زمان‌دار پرداخته، بر روی تصاویر و ویدئوهای خود متن و نقاشی اضافه کرده یا ویدئوهای ساخته‌شده خود را با دیگر کاربران آنلاین به اشتراک بگذارید.

درواقع می‌توان اسنپ چت را برنامه‌ای جالب با اجازه برقراری یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر دانست که برای برقراری ارتباط، ارسال و دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل طراحی‌شده است. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آن‌ها متون یا نقاشی اضافه کرده و پس از انجام فرایندهای ویرایشی موردنظر خود محصول نهایی را به فهرستی از دریافت‌کنندگان، آن‌هم بازمان بندی مشخص ارسال کنید و بدین‌صورت با یکدیگر در ارتباط باشید.

آنچه در اپلیکیشن اسنپ چت جالب‌توجه است حذف تصاویر یا ویدیوها پس از به پایان رسیدن محدوده زمانی است که در ابتدا تعیین نموده‌اید، این تصاویر نه‌تنها از دید دریافت‌کنندگان مخفی‌شده، بلکه از سرورهای شماره مجازی اسنپ چت نیز به‌کلی حذف می‌شوند. این برنامه جالب اشتراک‌گذاری عکس، توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان، در تعداد بالا دانلود و مورداستفاده قرارگرفته و طرفداران مخصوص به خود را دارد.

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

ویژگی‌های متمایز اپلیکیشن اسنپ چت:

اپلیکیشن اسنپ چت به‌عنوان اولین نرم‌افزار اشتراک‌گذاری تصویر شناخته می‌شود که امکان زمان‌بندی بر روی آن مزیت قابل‌توجهی است که باکمی گذشت زمان، دیگر نرم‌افزارها چون شماره مجازی تلگرام نیز از آن الگوبرداری کردند، اما بااین‌حال هنوز اسنپ چت به علت قدمتی که دارد، کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است.

با مزایای این نرم‌افزار محبوب باقابلیت‌های جالب در ادامه همراهی‌مان نمایید.

  • اشتراک فایل‌ها به‌صورت زمان‌دار
  • اعمال فیلترهای مختلف بر روی فایل‌ها
  • رابط کاربری مناسب
  • دارای استیکرهای جذاب و فانتزی
  • ارسال متن، فیلم و عکس با سرعت بسیار بالا
  • اضافه کردن متون یا نقاشی به فیلم و تصویر ارسالی
  • ارسال تصویر و ویدئو به‌صورت گروهی
  • امکان برش و ذخیره کردن عکس
  • دارای قابلیت استوری و لایو
  • حذف فایل از سرور پس از زمان تعریف‌شده کاربر
  • امنیت بسیار بالا در محیط چت
  • ارسال تصویر و ویدئو به فهرستی از دریافت‌کنندگان خاص
  • محیط کاربری ساده و کاربرپسند

لینک دانلود اپلیکیشن اسنپ چت برای ios و اندروید

دلیل جذابیت اپلیکیشن اسنپ چت در میان کاربرانش:

دانلود برنامه اسنپ چت بسیار بین کاربران ایرانی و خارجی به علت فیلترهای این برنامه که در طول زمان، روزبه‌روز جذاب‌تر و زیباتر می‌شوند، پرطرفدار است.  خلق تصاویر زیبا، قدرت نفوذ آن‌ها، میزان محبوبیت و میزان کاربردی بودن تصاویر تولیدی  به کمک فقط یک تلفن همراه هوشمندی و نرم‌افزار قدرتمند اسنپ چت، باعث معروفیت جهانی این نرم‌افزار شده است. کیفیتی که اسنپ چت در اندروید برای کاربران خود مهیا نموده در هیچ‌یک از اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای مشابه وجود ندارد.

شماره مجازي اسنپ چت:

ایجاد حساب کاربری در اسنپ برای ایرانیان امکان‌پذیر نبوده و استفاده از شماره مجازی اسنپ چت یا کمک گرفتن از نرم‌افزارهای تغییر IP  یا همان VPN ها الزامی است. در غیر این صورت باید قید حضور در این اپلیکیشن را بزنید. شما به‌سادگی می‌توانید در اسنپ چت تصاویر و فیلم‌های خود را حداکثر تا ۱۰ ثانیه ضبط و به اشتراک بگذارید چراکه این اپلیکیشن به‌صورت خودکار وارد دوربین می‌شود.

نکته جالب‌توجه این است که اسنپ چت شماره تلفن شمارا برای مخاطبین نمایش نمی‌دهد بدین ترتیب کاربران غیر ایرانی که با شماره واقعی خود وارد این نرم‌افزار می‌شوند از این بابت نگرانی ندارند. ولی به‌هرحال شماره‌ای که بدین منظور وارد می‌کنید، از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا چه از شماره واقعی یا شماره مجازی اسنپ چت استفاده کرده باشید، کد فعال‌سازی برای شما به همان شماره ارسال خواهد شد.

خرید شماره مجازی اسنپ چت به صورت انلاین

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران