صفر تا صد خرید اکانت مجازی

خرید اکانت مجازی برای بسیاری از افراد که قصد راه اندازی اکانت های مختلف دارند و به هیچ عنوان قصد استفاده از شماره اختصاصی خود ندارند، ضرورت دارد. اکانت مجازی همان اکانتی است که در وب سایت ها و یا نرم افزار های متعدد با استفاده از شماره های مجازی ساخته می شود.

برای ساخت اکانت های مجازی نیازی به خرید سیم کارت از اپراتور های مختلف نخواهد بود. شماره های مجازی وجود خارجی ندارند اما از آنها می توان در ساخت اکانت و ارسال پیام و برقراری تماس تلفنی استفاده کرد.

بدون داشتن سیم کارت میتوان اکانت های مختلفی را در پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و واتساپ ساخت. خرید اکانت مجازی برای همه افرادی که نیاز به شماره هایی غیر از شماره اختصاصی خود دارند بسیار مهم و ضرورت است.

 

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

اکانت مجازی چیست؟

اکانت مجازی همان شماره مجازی استو خرید شماره مجازی از طریق وب سایت های مختلفی که در این زمینه فعال هستند امکان پذیر است. هر فردی می تواند اکانت های مختلفی را در یک وب سایت و یا نرم افزار واحد داشته باشد. این امر مستلزم داشتن شماره مجازی بدون ریپورت و ایمن است.

افراد و یا شرکت ها در ایران و یا هر جای دنیا بدون داشتن خط ثابت از اپراتور مشخصی شماره های مجازی در هر کشور دیگر داشته باشد. همچنین بسیاری از وب سایت های خارجی شماره های ارسال شده از ایران را ساپورت نمی کنند.

کاربران برای استفاده از این وب سایت ها و امکانات آنان می توانند از شماره های مجازی استفاده کنند. زیرا ساخت اکانت در این وب سایت ها نیاز به ارائه شماره دارد تا کد تایید یا رمز عبور برای شما ارسال شود.

کسانی که در زمینه مارکتینگ دیجیتال فعالیت می کنند به اکانت های مختلف نیاز دارد. به همین جهت به دریافت و خرید اکانت مجازی نیاز پیدا می کنند. بنابراین با دلایل فوق الذکر نیاز است تا شماره مجازی برای افراد نیازمند به اکانت مجازی ارائه شود.

شماره مجازی همانند شماره های موبایل موجود است که همان کارایی را دارد با این تفاوت فاقد وجود خارجی و یا سیم کارت است.

خط مجازی برای شبکه اجتماعی

خرید ساخت رایگان اکانت مجازی از سایت گوگل ویس

گفته شد که خرید اکانت مجازی از طریق شرکت ها و وب سایت های مختلفی امکان پذیر است. گوگل ویس یکی از شرکت های آمریکایی ارائه دهنده شماره های مجازی است. شماره مجازی گوگل ویس دارای مشخصه هایی است.

عدم محدودیت زمانی، عدم نیاز به تمدید شماره، قابلیت نصب بر روی اپلیکیشن های آی او اس و اندروید، دریافت پیام و تماس، امکان برقرای تماس و ارسال پیام دارای وریفای اپل ایدی، وریفای سرویس خارجی و تحویل سریع از ویژگی های خرید شماره مجازی از گوگل ویس می باشند.

با استفاده از وب سایت گوگل ویس میتوان اکانت مجازی کشور آمریکا را دریافت کرد. راه اندازی انواع اپلیکیشن ها و یا برقراری تماس و پیام مهم ترین ویژگی شماره مجازی شرکت گوگل ویس می باشند.

برای دریافت شماره از گوگل ویس لازم است تا هزینه های خرید اکانت مجازی پرداخت شود. پس از پرداخت شماره مجازی به ایمیل متقاضی ارسال می شود. کار کردن با این شماره مجازی مانند سیم کارت های واقعی و در دسترس شما می باشد.

افرادی که از سرویس های خارجی که فاقد پشتیبانی از شماره ایرانی است و یا افرادی که دارای فعالیت تجاری در کشور خارجی هستند و نیاز به شماره های غیر ایرانی دارند و یا افرادی که قصد دارند هویت آنان در پیام رسان ها مخفی باشد می توانند اقدام به خرید اکانت مجازی گوگل ویس کنند.

 

خرید خط مجازی واتساپ

برای داشتن یک اکانت در پیام رسان واتساپ احتیاجی به سیم کارت نخواهد بود. با استفاده از وب سایت های مختلف می توانید اقدام به خرید اکانت مجازی کنید. حتی با استفاده از اکانت مجازی می توانید تماس برقرار کنید.

واتساپ پیام رسانی است که دارای سرعت در ارسال پیام و تصاویر و برقراری تماس های صوتی و تصویری دارد. به هیمن جهت از این نرم افزار بسیار استفاده می شود. امکان ثبت نام در این اپلیکیشن با استفاده از شماره مجازی بسیار ساده می باشد.

افراد با استفاده از اکانت مجازی می توانند هویت خود را در واتساپ مجهول نگه دارند. افراد برای اکانت های شخصی و یا اکانت هایی تجاری و گروهی و … در واتساپ می توانند از شماره های مجازی استفاده کنند.

برای دریافت اکانت مجازی واتساپ لازم است از وب سایت ها و شرکت های معتبر اقدام به خرید شماره مجازی کرد.

جمع بندی

خرید اکانت مجازی برای داشتن اکانت های متعدد و مطمئن به لحاظ امنیت برای افراد با مقاصد مختلف ضرورت دارد. داشتن اکانت مجازی کار سختی نیست البته اگر اقدام به خرید آن کرد. در واقع ساخت شماره مجازی رایگان زمان بر و مشکل است و درصد اطمینان شماره بسیار کم است.

بنابراین به همه افرادی که خواهان دریافت شماره مجازی هستند توصیه می شود که زمان و اینترنت خود را بیهوده هدر ندهند. خرید اکانت مجازی ارزان قیمت در برخی از وب سایت ها امکان داشتن یک اکانت معتبر را برای شما فراهم می سازد.

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران