بلیزارد را کامل بشناسیم

بلیزارد چیست؟

یکی از کمپانی های معروف تولید کننده بازی های رایانه ای شرکت بلیزارد می باشد که در زیر مجموعه کمپانی اکتیویژن بلیزارد است. این کمپانی در کشور آمریکا واقع شده است که تا کنون توانسته است بازی های معروف و پر طرفداری را روانه بازار بازی و سرگرمی ها کند.

این شرکت یکی از معروف ترین شرکت های فعال در زمینه صنعت بازی های ویدئویی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده آمریکا در اراوین کالیفرنیا واقع شده است.

شماره مجازی discord
خرید شماره مجازی دیسکورد از کشورهای مختلف مانند شماره دیسکورد آمریکا هلند آلمان با کیفیت بالا تحویل آنی
خرید شماره مجازی دیسکورد

معرفی شرکت بلیزارد

 

کمپانی بلیزارد بیش از سی سال است که در زمینه ساخت بازی های ویدئویی مشغول به فعالیت حرفه ای است. این کمپانی در سال 1991 بنا نهاده شد. بنیانگذاران این شرکت فعال آلن ادهام، مایکل مورهایم و فرانک پیرس می باشند.

مالک این شرکت در حال حاضر مایکروسافت می باشد. در سال 2022 مایکروسافت این شرکت را به مبلغ 68.7 دلار خریداری نمود. که درآمدی بیش از 2.4 میلیارد دلار در سال خواهد داشت. این شرکت در سال 1994 به سرعت معروف شد و توانست خود را در صنعت بازی های ویدئویی به دنیا معرفی کند.

کیفیت عالی محصولات ویدئویی این کمپانی باعث شد تا شرکت بلیزارد موفق به کسب جایزه های متعددی در سال های 1999 و 1993 و 1997 شود.

معرفی بازی های معروف blizzard

 

افرادی که در دنیایی سرگرمی و بازی های ویدئویی به سر می برند حتما با بازی های با کیفیت شرکت بلیزارد آشنایی دارند.

در سال 1994 بازی معروف وارکرفت را طراحی و روانه بازار کرد. در سال های 1995 و 10996 نیز سری 2 و 3 وارکرفت را تحت عنوان جریان تاریک و آنسوی دروازه سیاه را ساخت. سری وارکرافت تا سال 2020 تحت عنوان های زیر روانه دنیای سرگرمی و بازی شدند.

  • پادشاهی آشوب
  • تخت یخ زده
  • دنیای وارکرافت
  • جنگ های صلیبی سوزان
  • خشم پادشاه لیچ
  • کاتاکلیزم
  • مه های از پانداریا
  • جنگ سالاران درینور
  • لژیون
  • دنیای وارکرافت کلاسیک
  • وارکرافت 3 بازآفرینی شده
  • سرزمین های سایه

سری دیابلو نیز از سری بازی های مهیج ساخت این کمپانی می باشند که دیابلو 1، 2، 3 و 4 به بازار معرفی شدند.

همچنین سری بازی های استارکرفت نیز در 6 سری فوق العاده جذاب در سال های 1998 و 1999 و 2010،  2013 و 2015 و در نهایت در سال 2017 به بازار معرفی شدند. بازی معروف اورواچ که در سال 2016 روانه بازار شد بسیار معروف و محبوب شد.

معروف ترین بازی های بلیزارد؛ دیبالو شیطان، وارکرافت، هنر نبرد و استارکرافت می باشند.

نحوه خرید شماره مجازی بلیزارد

شماره مجازی بلیزارد

شماره مجازی بلیزارد وجود حقیقی ندارد ولی دارای کاربرد هایی است که بدون نیاز به سیم کارت می توان از آن استفاده کرد. با فعال کردن اکانت می توانید در برنامه های مربوط به بازی های شرکت بلیزارد شماره خود را فعال کنید.

این شرکت بدون آنکه به کاربران سیم کارتی تحویل دهند، آنها را صاحب شماره مجازی خواهند کرد. با استفاده از شماره های مجازی می توان اقدام به برقراری تماس کرد و در شرکت هایی مانند بلیزارد می توان اقدام به ساخت حساب کاربری و استفاده از خدمات آن نمود.

به این صورت شرکت های زیادی در سراسر دنیا اقدام به ارائه شماره های مجازی خواهند کرد. حتی از طریق این شماره های مجازی می توان با کشور های آمریکا و ساخت شماره مجازی کانادا اکانت بلیزارد ساخت. ساخت و راه اندازی این شماره بسیار ساده می باشد و این امر از طریق نامبرفور NUMBER4 امکان پذیر است.

 

جمع بندی

بلیزارد یکی از کمپانی های معروف در صنعت تولید بازی های ویدئویی است. این کمپانی بیش از سی سال است که در این صنعت فعالیت می کند. مالک فعلی این کمپانی شرکت مایکروسافت است. بازی های معروف تولید شده این کمپانی از سری وارکرافت؛ هنر نبرد، از سری دیبالو؛ شیطان و استارکرافت می باشند.

برای دریافت خدمات و ایجاد حساب کاربری در این شرکت می توانید از طریق خرید شماره مجازی اقدام کنید. با استفاده از این شماره می توانید از همه خدماتی که این شرکت برای کاربران ارائه می دهد بهره مند شوید.

علاوه بر آن می توانید حساب کاربری ایجاد کنید و در تماس با این کمپانی باشید.

 

شماره مجازی استیم
خرید شماره مجازی اختصاصی استیم steam به صورت آنی از ۹۳ کشور برای دور زدن تحریم ها و …
خرید شماره مجازی استیم
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران