حذف شدن حجم زیادی از اپلیکیشن های اپ استور

تعداد اپلیکیشن های اپ استور در هفت سال اخیر به کمترین حد خود رسید دلیل آن حذف 540000 اپلیکیشن در اپ استور بود. البته گزارش ارائه شده در این خصوص غیر رسمی بوده و نمی توان به صورت دقیق به لحاظ آماری به آن استناد کرد.

می دانیم که اپ استور پلتفرمی است برای ارائه انواع اپلیکیشن هایی برای سیستم عامل IOS که می توان تمامی برنامه های متناسب با آیفون و آیپد را در این پلتفرم دانلود کرد. همه کاربران آیفون از اپ استور برای نصب برنامه های مورد نیاز خود استفاده می کنند. اما اپ استور از مدتی قبل شروع به حذف اپلیکیشن های خود نمود. این عمل اگرچه قبلا تکرار شده بود اما در هفت سال اخیر تاکنون با این حجم از کاهش اپلیکیشن ها در اپ استور نبوده ایم.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

تعداد اپلیکیشن های اپ استور

بر اساس گزارش آی مور هم اکنون تعداد اپلیکیشن های اپ استور به 1.642.759 رسیده است. قبلا تعداد اپلیکیشن های این پلتفرم 2.184.456 بود. اما در نیمه دوم سال 2022 نزدیک به 25 درصد اپلیکیشن های اپ استور حذف شدند.

البته حذف اپلیکیشن ها در این پلتفرم برای اولین بار نبوده و یک بار دیگر در سال 2015 شاهد ریزش اپلیکیشن های اپ استور بودیم. به نظر می رسد این شرکت هر از چند گاهی اقدام به پاکسازی پلتفرم خود می کند. اما دلیل این پاکسازی چه خواهد بود؟

دلیل حذف اپلیکیشن ها توسط اپ استور

دلایل حذف اپلیکیشن ها در اپ استور

مهم ترین دلیل حذف اپلیکیشن های پلتفرم اپ استور در سال گذشته عدم به روز رسانی این اپلیکیشن ها در دو سال گذشته بوده است. تقریبا 64 درصد از اپلیکیشن ها به همین دلیل حذف شده اند. به طور کلی برنامه هایی که در طی دو سال گذشته هیچ به روز رسانی و تغییری در پلتفرم خود به وجود نیاورده اند از سوی اپ استور تحریم شده اند. در صورتی که برای این تحریم ها نیاز به شماره مجازی داشتید میتوانید از بخش شماره مجازی اپل آیدی استفاده کنید

با وجود تکراری بودن این اتفاق یعنی حذف اپلیکیشن ها در اپ استور اما باید گفت حذف این حجم از اپلیکیشن ها در سال 2022 کمی غیر عادی به نظر می رسد. دلیل دیگر حذف این اپلیکیشن ها کاهش درآمد اپ استور اعلام شده است. زیرا به صورت مجموع اپ استور از برنامه های به روز و دانلود شده کسب درآمد می کند. اما در صورت قدیمی شدن برنامه ها این منبع درآمدی سوخت خواهد شد. دلیل آن نیز عدم استفاده برخی از اپلیکیشن ها و عدم استفاده از فرصت 30 روزه بروز رسانی اعلام شده است.

اپ استور به اپلیکیشن ها 30 روز فرصت به روزرسانی جدید خواهد داد که تا پایان این مهلت برنامه باید خود را آپدیت نمایند. در غیر این صورت با تحریم اپ استور مواجه می شوند. به هر حال پاکسازی پلتفرم اپ استور از اپلیکیشن های قدیمی همیشه در دستور کار بوده و در مقابل مورد انتقاد کاربران نیز بوده است. هم اکنون فروشگاه گوگل پلی با وجود 3.553.050 در صدر و سپس اپ استور و آمازون با وجود 483.328 اپلیکیشن در رتبه سوم پلتفرم های ارائه کننده اپلیکیشن های اپل و آیپد قرار دارند.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران