حضور در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی

همان‌قدر که امروزه برای افراد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی ضروری است نیاز به یک شماره برای دریافت کد فعال‌سازی در انواع این شبکه‌ها نیز از ملزومات می‌باشد. برای ساخت اکانت در شبکه‌های مجازی به‌گونه‌ای که افراد محدودیت خاصی از قبیل عضو شدن در گروه‌ها و کانال‌ها نداشته باشند، نیاز به یک شماره برای دریافت کد تأیید وجود دارد. در اینجا می‌توان ساخت اکانت تلگرام، با استفاده از شماره مجازی را به آن‌ها پیشنهاد داد تا این بار حضور در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی را تجربه کرده و هیچ محدودیتی در پیشروی خود به‌هیچ‌وجه احساس نکنند.

پیام‌رسان‌ها دیگر یک جزء جدانشدنی زندگی روزمره بسیاری از افراد هستند که گاه برخی از آن‌ها تمایل به داشتن چندین حساب را برای خود احساس می‌کنند. حضور در شبکه‌ اجتماعی با شماره مجازی نیاز به داشتن چندین خط تلفن همراه را منتفی کرده و امکان دریافت کدهای تائیدیه را از سرویس‌های مختلف مهیا می‌کند.

اگرچه ربات‌های تلگرام که اکنون قدرتمندتر از گذشته ظاهرشده‌اند، تمام سایت‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی را موردبررسی قرار داده و تمام آن شماره‌ها را به‌صورت خودکار حذف می‌کنند اما هنوز وب‌سایت‌هایی هستند که با ارائه شماره‌هایی امن و ضد اسپم حضور در social network با شماره مجازی را امکان‌پذیر کرده تا افراد به مدد این شماره‌ها از امکانات آن‌ها چون مخفی ماندن شماره، حفظ حریم شخصی و… بهره‌مند شوند.

خرید شماره مجازی اختصاصی تلگرام از وب‌سایت‌های معتبر در این عرصه بهترین راهکار برای حضور در شبکه‌های اجتماعی مانند واتس اپ و تلگرام ، شماره مجازی است به‌شرط آنکه مطمئن باشید، این شماره با خرید پنل بین‌المللی از سایت فروش شماره مجازی تهیه‌شده است.

چرا خرید شماره مجازی را توصیه میکنیم

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

انواع شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی و تحریم آن‌ها:

امروزه همه افراد از شبکه‌های اجتماعی برتر در سطح جهان آگاهی داشته و از آن در موارد گوناگون امداد می‌گیرند، مثلاً از فیس‌بوک برای تبلیغات تجاری و رونق کسب‌وکار، یوتیوب به‌منظور انتشار تصاویر، اینستاگرام برای پست کردن تصاویر، توییتر برای تعامل با مشتریان، گوگل پلاس اشتراک‌گذاری عکس و متن، لینکدین بهبود کسب‌وکارها و … نمونه‌های پرطرفداری هستند که اغلب افراد از آن‌ها استفاده کرده و از این فضای منحصربه‌فرد اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

اکنون شاهد تحریم‌هایی علیه ایران هستیم که باعث ریپورت یا بلوک برخی از اکانت ها شده است و نگرانی‌هایی را در این زمینه برای کاربران به وجود آورده که حضور در شبکه‌های اجتماعی با شماره مجازی بهترین روش برای مقابله با آن است. اگرچه کارشناسان امر اعتقاددارند هیچ‌گاه آمریکا اقدام به تحریم کلی ایران در این شبکه‌ها نکرده و مزایای بی‌نظیری که این شبکه‌ها برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد را به‌هیچ‌وجه از دست نمی‌دهد، اما مجهز شدن به شماره‌های مجازی اختصاصی هرگونه دغدغه را از صاحبان مشاغل دور خواهد کرد.

احتمال بسته شدن اکانت ها با شماره ايران:

از زمانی که احتمال بسته شدن اکانت ها با شماره ایران به‌عنوان یک خبر ناخوشایند رایج شد، توجه به خرید شماره مجازی رونقی دوچندان گرفت. باکمی دقت نظر می‌توانید فهرست کاملی از تمام کشورهایی مانند آمریکا، روسیه، فرانسه و… را بیابید که به ارائه شماره مجازی برای شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند که بسیاری از آن‌ها قیمت پایین، عدم تضمین و امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورند. به همین دلیل انتخاب وب‌سایتی که بتواند شماره‌های مجازی بدون ریپورت و دائمی را به شما تقدیم نماید بسیار مهم است.

احتمال بسته شدن اکانت ها با شماره ایران مسئله‌ای نیست که تنها بر روی شبکه‌های اجتماعی تأثیر نامطلوب بگذارد بلکه ارزهای دیجیتالی را نیز تحت تأثیر خود گذاشت و عرصه را به کاربران آن‌ها تنگ نمود. دور زدن تحریم‌ها، ساده‌سازی انجام پرداخت‌های بین‌المللی، رونق کسب‌وکارهای آنلاین و درنهایت ارزآوری برای مشاغل آرزویی بود که در سایه حضور شماره‌های مجازی در این گیرودار تحریم‌ها مانند نوش دارویی شفابخش عمل نمود و بسیاری از مدیران را که از رکود کسب‌وکار خود گله‌مند بودند خشنود کرد.

 

شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران