دیسکورد چیست ؟ اطلاعات مفیدی در خصوص discord

دیسکورد یا Discord یک پلتفرم VoIP آمریکایی است. این پلتفرم محیطی برای پیام رسانی فوری و توضیح دیجیتال می باشد. طراحی این پیام رسان به منظور ایجاد جوامع ارتباطی است تا کاربران به راحتی بتوانند تماس صوتی، پیام متنی، تماس تصویری، ارسال میدیا و فایل در چت های خصوصی و … را انجام دهند.

این برنامه در ابتدا به عنوان یک پلتفرم برای گیمرها بود تا بتوانند حین بازی آنلاین باهم تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنند و تجربه بهتری از بازی های آنلاین داشته باشند. این برنامه شباهت زیادی به اسکایپ دارد اما مزیت های این پلتفرم بیشتر است. بعد از عرضه این نرم افزار و آپدیت های دقیق و به موقع، دیسکورد توانست در بازار دیجیتال و در بین گیمرها نقش پررنگی پیدا کند و روز به روز به تعداد کاربران فعال این مجموعه اضافه می شود.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

دیسکورد چیست؟

جرقه ساخت برنامه دیسکورد توسط جیسون سیتروئن Jason Citron  زده شد. سیتروئن قبل از این هم یک پلتفرم اجتماعی به اسم اوپن فینت را طراحی کرده است. دیسکورد به انگلیسی discord یک نرم افزار پیام رسان در بستر شبکه است. یکی از مزایای عمده و قابل قبول این نرم افزار قابلیت اجرا برای سیستم عامل های ویندوز، ios، اندروید، مک او اس، لینوکس ريال مرورگر وب و … است.

معرفی کامل شبکه اجتماعی دیسکورد

در ابتدا ساخت دیسکورد به منظور استفاده حین بازی در رایانه های شخصی بود. اما از آنجا که قابلیت های دیگری از قبیل سرورهای چت رایگان، زمان پاسخگویی کم، تماس صوتی و تصویری در بین کاربران بیش از دو نفر، اشتراک گذاری صوت و تصویر و فیلم و … در دیسکورد وجود دارد در نتیجه کاربران برای پیام رسانی و تماس صوتی و تصویری هم از آن استفاده می کنند.

کاربرانی که در این پلتفرم فعالیت می کنند بیش از 350 میلیون نفر هستند که هر ماه به تعداد کاربران فعال این مجموعه اضافه می شود.

هدف از ساخت و راه اندازی این برنامه تنها برای استفاده گیمرها نیست در واقع هدف از راه اندازی این پلتفرم برقراری ارتباط بین افرادی است که در رابطه با یک موضوع خاص تبادل نظر می کنند و قصد برقراری ارتباط دارند ، اما گیمر های ایرانی با استفاده از شماره مجازی استفاده زیادی از این پلتفرم میکنند.

برای ورود به این برنامه میتوانید مستقیما از طریق وب وارد برنامه شوید. به این صورت که با باز کردن مرورگر و وارد شدن به اکانت خود به دیسکورد ورود پیدا می کنید.

به طور کلی قابلیت ها و ویژگی های دیسکورد به نوعی است که با وجود محدودیت ها باز  هم کاربران ایرانی تمایل به تهیه شماره مجازی دیسکورد و ثبت نام در این برنامه را دارند.

ویژگی های دیسکورد

از عمده ویژگی هایی که برنامه پیام رسان دیسکورد دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت برقراری تماس صوتی
  • زمان پاسخگویی کم
  • قابلیت برقراری تماس تصویری بین دو یا چند کاربر به صورت همزمان
  • اشتراک گذاری انواع فایل های صوتی و تصویری
  • برخورداری از سرورهای چت رایگان
  • برخورداری از سرورهای اختصاصی
  • برخورداری از دستورهای متنی مانند «/giphy» «/spoiler»
  • امکان ارسال فایل های گیف یا اخطار برای پیام های حاوی اسپویل

برای مشاهده لیستی از دستورات قابل استفاده در این سرور تنها کافیست در باکس متن «/» را تایپ کنید.

اهداف شبکه discord

خرید شماره مجازی دیسکورد

محدودیت ورود به discord برای کاربران ایرانی باعث شد تا سایت ها و ربات های تلگرامی زیادی اقدام به فروش شماره دیسکورد کنند. در این سایت ها برای هر کشوری یک شماره اختصاصی قرارداده شده است. این شماره ها دارای قیمت های متفاوتی هستند و اگر شما بخواهید شماره را به جای خرید دائمی، اجاره کنید قطعا هزینه کمتری دریافت می کنید.

در سایت های فروش شماره مجازی دیسکورد ، شماره کشورهای مختلف با توضیحات مربوطه درج شده است. زمانی که روی شماره کشور مورد نظر کلیک می کنید سیستم به صورت اتوماتیک شماره اتوماتیک مورد نیاز شما را تحویل می دهد. این شماره ها باید در یک تایم بخصوصی در برنامه دیسکورد وارد شوند و با استفاده از آن ها ثبت نام کامل شود.

 

 

شماره مجازی بلیزارد
شماره مجازی بلیزارد Blizzard بدون نیاز به اطلاعات اکانت صد در صد توسط خودتان
خرید شماره مجازی بلیزارد
شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران