دیلیت اکانت تلگرام، حذف دائمی اکانت مجازی تلگرام

دیلیت اکانت تلگرام برای کسانی که با این اپلیکیشن کار می کنند موضوع مهمی است. زیرا ممکن است کسانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند بالاخره به این نتیجه برسند که باید اکانت خود را دیلیت کنند. ترک این کانال برای همیشه و یا برای مدتی نیاز به حذف دائمی اکانت مجازی تلگرام دارد. دیلیت اکانت به صورت خودکار و یا به صورت دستی موضوعی است که قصد داریم درباره آن بحث و گفتگو داشته باشیم.

دیلیت اکانت تلگرام

امنیت زیاد اپلیکیشن تلگرام و همچنین سرعت در انتقال پیام این پیام رسان باعث شده است تا به یکی از بهترین اپلیکیشن پیام رسان در دنیا تبدیل شود. دیلیت اکانت تلگرام به دلیل حذف این اپلیکیشن به طور دائم و یا موقت نیاز به طی کردن مراحلی دارد. البته بستگی به انتخاب روش دیلیت اکانت دارد.

حذف دائمی اکانت مجازی تلگرام به معنی حذف تمامی اطلاعات، فایل ذخیره ها، مخاطبین و چت و … می باشند. حتما فردی که به دنبال دیلیت اکانت تلگرام است به این موضوع آگاه است. سپس اقدام به حذف اکانت تلگرام خود می کند. پس برای انجام این امر بایستی یکی از روش های زیر را انجام دهد.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

روش دیلیت اکانت تلگرام

برای دیلیت اکانت تلگرام از طریق لینک بایستی مراحل زیر را دنبال کرد:

  • قدم اول روشن کردن تغییر آیپی است. قدم بعدی وارد لینک دیلیت اکانت تلگرام شوید.
  • پس از آن صفحه برای کاربر ظاهر می شود که بایستی کد کشور محل سکونت و همچنین شماره تلفن خود را وارد کنید سپس گزینه بعدی را انتخاب نمایید.
  • کد تاییدیه ای از طرف تلگرام به پیام رسان شما ارسال می شود که بایستی کد تاییدیه را در آن صفحه وارد کنید.
  • پس از گذراندن این مرحله بایستی به صفحه دیلیت اکانت تلگرام وارد شده کد کپی شده را وارد کرده و بر روی گزینه sign in کلیک کنید.
  • پس از ارسال کد وارد صفحه مدیریت اکانت خواهید شد که در آن دیلیت اکانت را بایستی انتخاب کرد.
  • پس از آن صفحه ای برای شما باز خواهد شد که در صورت تمایل می توانید دلیل حذف دائمی اکانت مجازی تلگرام و یا حذف موقت خود را بیان کنید. در آخر نیز گزینه delete my account را انتخاب نمایید.
  • در آخر نیز فیلد دیگری نمایش داده خواهد شد که از شما سوال میپرسد که آیا مطمئن به حذف اکانت هستید یا خیر؟ در صورت مطمئن بودن گزینه قرمز رنگ و yes,…. را انتخاب کنید.
  • روش دیگری که برای حذف و دیلیت اکانت وجود دارد به صورت حذف خودکار تلگرام می باشد. در ادامه به علت و انجام مراحل این روش خواهیم پرداخت.

حذف اکانت تلگرام به صورت خودکار

حذف اکانت تلگرام به صورت خودکار

این روش حذف اکانت تلگرام در تنظیمات این پیام رسان انجام می شود. به این صورت اگر شما به طول شش ماه به اکانت خود وارد نشوید اکانت تلگرام تان به صورت خودکار حذف خواهد شد. البته که مدت زمان خودکار قابل تنظیم و تغییر می باشد حتی می توانید مدت زمان را بیشتر و یا کمتر کنید.

وارد برنامه تلگرام خود شوید و بر روی علامت 3 خط که در قسمت بالای صفحه می باشد ضربه بزنید.

سپس گزینه تنظیمات و یا settings را انتخاب فرمایید.

سپس گزینه حریم خصوصی و امنیت یا privacy and security را انتخاب کنید.

در صفحه جدید باز شده دیلیت مای اکانت وجود دارد که در آن بایستی گزینه if away for را انتخاب کنید. در این مرحله زمان حذف اکانت خودکار تلگرام خود را انتخاب کنید. کوتاه ترین زمان یک ماه و طولانی ترین زمان یک سال می باشد.

آخرین آنلاین شما تا مدت تعیین شده شما فرصت برای باز کردن تلگرام وجود دارد در غیر این صورت اکانت شما به صورت خودکار حذف خواهد شد.

نکات مهم در خصوص دیلیت اکانت تلگرام

در صورتی که اقدام به دیلیت تلگرام نمایید و با همان شماره قبلی دوباره قصد نصب تلگرام را داشته باشید بایستی به این نکته توجه نمود که اطلاعات قبلی شما به هیچ عنوان بازیابی نخواهد شد. زیرا همه داده های شما برای همیشه حذف خواهد شد. ریپورت شدن توسط تلگرام مربوط به شماره تلفنی است که به وسیله آن تلگرام را نصب کرده اید. پس با دیلیت اکانت این اپلیکیشن نمی توان از ریپورت تلگرام خارج شد.

جمع بندی

دیلیت اکانت مجازی تلگرام موضوعی است که ممکن است شما به دنبال راه حلی برای حذف آن باشید. در نتیجه دو روش پیش روی شماست. روش فوری حذف از لینک می باشد.

 

 

شماره مجازی discord
خرید شماره مجازی دیسکورد از کشورهای مختلف مانند شماره دیسکورد آمریکا هلند آلمان با کیفیت بالا تحویل آنی
خرید شماره مجازی دیسکورد
شماره مجازی بلیزارد
شماره مجازی بلیزارد Blizzard بدون نیاز به اطلاعات اکانت صد در صد توسط خودتان
خرید شماره مجازی بلیزارد

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران