ربات خرید شماره مجازی با ربات تلگرام

ربات شماره مجازی رایگان برای تلگرام دارای شماره‌های نامحدود، بدون ریپورت و دائمی با ویو گیر و بازدید گیر پست‌های تلگرامی از تمام کشورهای جهان به‌صورت کاملاً اختصاصی است. اگرچه این ربات ظاهراً برای استفاده در سرویس تلگرام که یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های ارتباطی است طراحی‌شده، اما شما می‌توانید این شماره‌ها را برای هر شبکه اجتماعی ازجمله واتساپ، اینستاگرام، ایمو و تمام اپلیکیشن ها و همچنین سایت‌های مختلف نظیر گوگل برای ساخت ایمیل به کار ببندید. برای خرید شماره مجازی فقط کافی است بعد از مراجعه به ربات شماره مجازی رایگان برای تلگرام و طی مراحل کوتاهی به‌صورت کاملاً اتوماتیک، سریع و آسان شماره مجازی کشور موردنظر را در کمتر از 20 ثانیه دریافت نمایید.

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

راهنمای خرید با ربات شماره مجازی رایگان برای تلگرام:

دقت کنید در انتخاب ربات شماره مجازی رایگان موارد امنیتی مانند دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، درگاه ایمن بانکی، سیستم نمایندگی و … را در آن بررسی نمایید. برای خرید شماره وارد بخش استعلام شده با مقایسه شماره‌ها و قیمت‌های ارائه‌شده آن‌ها یک نمونه را انتخاب نمایید و با وارد شدن به منوی اصلی ربات اقدام به شارژ حساب خود کنید. پس از خواندن قوانین قبل از خرید وارد بخش خرید شده و شماره موردنظر خود را دریافت نمایید در این زمان ربات به شما یک کد اعلام می‌کند.

نگران طی این مراحل نباشید تمامی آن‌ها از دریافت شماره مجازی تلگرام تا ارسال کد توسط ربات و به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود. کد، نشان دریافت شماره از سوی شما بوده که پس‌ازآن کسر مبلغ صورت می‌گیرد، این کد را باید در برنامه تلگرام وارد نمایید. مزیت قابل‌توجه دیگر راهنمایی است که در منوی اصلی ربات قسمت راهنما گنجانده‌شده و به‌صورت کامل تمامی مراحل را شرح داده و کار را برای کاربران راحت نموده است.

مزایای خرید شماره مجازی با ربات تلگرام:

خرید به‌صورت آنلاین، پشتیبانی عالی 24 ساعته، ایمنی کامل و … از مزایای این ربات‌ها است که خیال شمارا از غیرفعال شدن راحت می‌کند. همان‌طور که شاید متوجه شده باشید بسیاری از برنامه‌های ساخت شماره مجازی در عرض مدت کوتاهی قابلیت خود را ازدست‌داده و دیگر افراد قادر نیستند با آن به ساخت شماره بپردازند اما ربات‌های تلگرام باقدرتی فراتر در اختیار علاقه‌مندان هستند تا برای خرید شماره مجازی از آن‌ها استفاده نمایند. جالب‌توجه است که این شماره‌ها به‌هیچ‌وجه قابل‌ردیابی نبوده زیرا تمام اشخاصی که شماره‌شان سیو شده باشد قادر به دیدن این شماره هستند اما به علت اینکه کد به‌کاررفته برای آن متعلق به یک کشور خارجی است تشخیص و شناسایی صاحب شماره درواقع غیرممکن خواهد بود.

شماره‌های مجازی قادرند به‌راحتی تحریم‌ها را دور بزنند اما گاهی اوقات در ارسال پیام به شماره‌های ایرانی ممکن است با محدودیت‌های موقتی روبرو شوند. تأیید دومرحله‌ای که اغلب کاربران بر روی شماره خود اعمال می‌کنند به جهت پیشگیری از هک ایده جالب‌توجه و اثربخشی است. نکته مهم دیگر امکان تغییر مالکیت به یک شماره ایرانی بعد از ساخت کانال است که موردعلاقه بسیاری قرارگرفته است.

از دیگر مزایای استفاده از ربات شماره مجازی رایگان برای تلگرام می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • خرید شماره مجازی بدون ریپورت
  • امکان دریافت شماره از 66 کشور جهان
  • ارائه شماره‌های اختصاصی و امن
  • انجام تمامی مراحل کار به‌صورت اتوماتیک
  • ایجاد پنل شماره مجازی اختصاصی خارجی
  • تحویل شماره بسیار آسان و فوری
  • تنوع در نوع سرویس‌ها

آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از ربات تلگرام:

ربات شماره مجازی رایگان برای تلگرام @number4_bot که توسط وب‌سایت www.number4.ir معرفی‌شده است  به علت اینکه بعد از گذشت زمان غیرفعال نشده گزینه‌های مناسبی برای ساخت شماره مجازی محسوب می‌شوند و مراحل ساخت آسانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با این مراحل همراهی‌مان نمایید.

  1. اجرای ربات در تلگرام با واردکردن آیدی @number4_bot
  2. فعال کردن ربات با انتخاب گزینه start
  3. انتخاب گزینه خرید شماره یا استعلام شماره‌های موجود
  4. گزینش کشور موردنظر
  5. کلیک گزینه شارژ حساب
  6. انتخاب مبلغ موردنظر
  7. ارسال لینک پرداخت
  8. وارد نمودن شماره در تلگرام
  9. انتخاب گزینه دریافت کد
  10. ساخت اکانت مجازی با وارد نمودن کد در تلگرام
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران