راهنمای کامل رایگان ساخت اکانت استیم steam با شماره مجازی

ساخت اکانت استیم steam با استفاده از شماره مجازی یکی از روش های ساده ثبت نام در این نرم افزار می باشد. گیمر ها برنامه استیم را به خوبی می شناسند زیرا انواع بازی های دیجیتالی در این پلتفرم موجود می باشد که همه سلایق افراد را تحت شعاع قرار داده است. لازم است افراد برای استفاده از این نرم افزار و همچنین استفاده از خدمات و همه امکانات این پلتفرم در استیم ثبت نام کنند. برای ساخت اکانت رایگان در استیم می توان از شماره مجازی در ثبت نام استفاده کرد.

معرفی  برنامه استیم

 

برنامه steam یک شبکه بزرگ بازی های کامپیوتری است. در این برنامه بازی به صورت آنلاین انجام می شود. بازی های آنلاین یکی از روش های کسب درآمد برای شرکت ها می باشد. این برنامه در واقع با فروش بازی های دیجیتالی توانسته است به یکی از پلتفرم های مهم کسب درآمد آنلاین تبدیل شود.

برنامه steam بیش از 120 میلیون کاربر فعال دارد که به صورت آنلاین در این برنامه بازی می کنند. کاربران با استفاده از آن می توانند بازی های زیادی را دانلود کرده و یا آنها را آپدیت کنند. سیستم این برنامه به صورت بازی ضد تقلب می باشد.

در واقع استیم نرم افزاری است که برای مدیریت و توسعه حقوق دیجیتال و انجام بازی های چند نفره استفاده خواهد شد.

 

ثبت نام و اکانت استیم با شماره مجازی

 

برای داشتن برنامه steam لازم است تا لینک این نرم افزار را دریافت کرد. پس از نصب این برنامه بایستی اقدام به ساخت اکانت نمود. در قسمت Create new account میتوان مشخصات خود که شامل نام و ایمیل و رمز عبور می باشد را وارد نمود.

برای دریافت عضویت و همچنین دریافت امکانات لازم است پس از ساخت اکانت یک بازی اورجینال را خریداری نمود. برای ساخت و تکمیل حساب کاربری در برنامه steam نیاز است تا شماره مجازی را خریداری کرد و با استفاده از آن برای دریافت خدمات استیم اقدام نمود.

معرفی استیم steam

مسلما برنامه steam به کاربران ایرانی خدمات واقعی و مناسبی را ارائه نمی دهد. در نتیجه برای عضویت در این برنامه لازم است از وارد کردن شماره تلفن ایرانی و موقعیت ایرانی صرف نظر کرد.

با استفاده از شماره مجازی می توان این مشکل را حل کرد. به این صورت با وارد کردن شماره مجازی کشور های دیگر مانند شماره مجازی آمریکا و استفاده از وی پی ان و تغییر موقعیت مکانی می توان در این اپلیکیشن ثبت نام کرد. همچنین از همه خدمات و امکانات در این برنامه استفاده کرد.

خرید بازی با نرخ منطقه ای است که به نام آن شماره مجازی خریداری شده است.

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

نحوه دانلود بازی از استیم

پس از ساخت اکانت  steam با شماره مجازی استیم می توان به راحتی به برنامه وارد شد. فروشگاه استیم یا همان store حاوی تمامی بازی هایی است که توسط این نرم افزار ارائه شده اند. برای دریافت بازی های رایگان می توان بر روی گزینه play free to کلیک کرد.

پس از کلیک بر روی بازی مورد علاقه تمامی مشخصات این برنامه برای شما نمایش داده می شود. برای دانلود این برنامه باید بر روی play game کلیک کرد. سپس درایوی که بازی در آن نصب می شود را انتخاب نمود.

دانلود بازی در برنامه استیم بسیار ساده و آسان می باشد. اما در صورت بروز مشکل و دانلود نشدن این بازی ها راهکار هایی را باید انجام داد. در تنظیمات این برنامه باید آن را در حالت آنلاین نگه داشت. آفلاین بودن تنظیمات در دانلود بازی ها مشکل ایجاد می کند.

 

در قسمت setting برنامه استیم باید بر روی قسمت دانلود رفت و بر روی قسمت download cache clear کلیک کرد. با این کار کش دانلود خالی می شود. همچنین ممکن است با تغییر ریجن دانلود مشکل دریافت بازی در برنامه steam رفع شود.

در موقع دانلود ممکن است به سروری متصل شوید که سرعت پایینی داشته باشد. برای انجام تغییر سرور بایستی به قسمت setting برنامه رفته و در قسمت دانلود region  download را تغییر داد. همچنین ممکن است مشکل در library  باشد. پاک کردن پوشه پکیج ها نیز ممکن است مشکل دانلود را حل کند.

 

جمع بندی

برنامه steam یکی از برنامه های فوق العاده و فروشگاه فروش بازی های آنلاین است. هزاران بازی در این برنامه وجود دارد که با استفاده از عضویت در این برنامه و ارائه شماره مجازی می توان از همه خدمات مربوط به بازی ها استفاده کرد.

 

شماره مجازی استیم
خرید شماره مجازی اختصاصی استیم steam به صورت آنی از ۹۳ کشور برای دور زدن تحریم ها و …
خرید شماره مجازی استیم
شماره مجازی بلیزارد
شماره مجازی بلیزارد Blizzard بدون نیاز به اطلاعات اکانت صد در صد توسط خودتان
خرید شماره مجازی بلیزارد

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

مهدی می‌گوید:

سلام مراحل ساخت اکانت از نظر نویسنده، 1- وارد ساید شوید 2- اکانت بسازید ..... مرد حسابی فکر کردی داری راهنمایی می کنی خودت اصلا نمی دونی مشکلات رو چی میگی فقط می خوای یه مطلب بگذاری