روش ساخت اکانت تلگرام با ایمیل بدون شماره

ساخت اکانت تلگرام با ایمیل یکی از موضوعاتی است که همواره مورد سوال بسیاری از کاربران تلگرام بوده و در خصوص آن دچار سوالاتی شده اند. اینکه آیا واقعا با استفاده از ایمیل میتوان اکانتی در تلگرام ساخت یا خیر؟ بهتر است با شماره مجازی تلگرام اکانت خود را بسازیم یا ایمیل؟ همیشه مورد بحث و گفت و گو بوده است. واقعیت امر این است که هیچ راه حل مناسب و قطعی برای ساخت اکانت با استفاده از ایمیل در تلگرام وجود ندارد. اما دلیل این امر چیست؟ اکانت های ساخته شده با ایمیل چگونه کار می کنند؟

ساخت اکانت تلگرام با ایمیل

راه های زیادی برای ساخت چند اکانت تلگرام با یک گوشی تلفن همراه در وجود دارند که استفاده از ایمیل تقریبا یکی از راه های مسدود شده می باشد. دلیل آن اعمال سودجویانه ای می باشند که برخی از کاربران با استفاده از این روش در محدوده این اپلیکیشن مرتکب شده اند.

می دانیم که اپلیکیشن تلگرام یکی از اپلیکیشن هایی است که سطح امنیت فوق العاده ای دارد. به همین جهت راه هایی که امنیت کاربران این اپلیکیشن را در خطر می اندازد از سوی تلگرام مسدود خواهند شد. بسیاری از اکانت هایی که در سال های گذشته با استفاده از ایمیل ساخته شده بودند ریپورت شده اند. دلیل آن اتصال به ربات هایی است که سایت های مختلف با استفاده از آن سعی در ساخت اکانت با ایمیل برای مشتریان خود بودند.

البته که ممبر های فیک در تلگرام هنوز موجود می باشند که فاقد سرعت در ارسال و دریافت پیام هستند. اما حذف و ریپورت اکانت های ساخته شده با ایمیل یکی از راه های مقابله با اسپمر می باشد.

آموزش ساخت اکانت تلگرام با ایمیل

هیچ آموزشی برای ساخت اکانت تلگرام با ایمیل وجود ندارد. این عنوان فقط از سوی وب سایت هایی که قصد ساخت اکانت های فیک را دارند  و از این طریق کسب سود می کنند مطرح خواهد شد. مسلما اکانت های ساخته شده با ایمیل عملا هیچ وجود خارجی نداشته و حتی امکان ارسال پیام و چت کردن در گروه برای کاربران وجود نخواهد داشت.

در صورتی که برای حفظ حریم خصوصی تان تمایل دارید از ایمیل استفاده کنید ما روش شماره مجازی را به شما پیشنهاد میکنیم:

شماره مجازی تلگرام

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

دلیل ریپورت اکانت ساخته شده با ایمیل

دلیل ریپورت اکانت ساخته شده با ایمیل

بسیاری از کاربران با استفاده از ایمیل اقدام به ساخت اکانت در تلگرام کرده اند. همچنین بسیاری از وب سایت ها با وعده ساخت اکانت تلگرام با ایمیل پول زیادی به جیب زدند. در نهایت همه این اکانت های ساخته شده ریپورت شدند. دلیل آن نقض قوانین موجود در تلگرام می باشد. کاربرانی که با استفاده از ایمیل اقدام به ساخت اکانتی در تلگرام کرده بودند بیشتر برای سواستفاده و مزاحمت سایر کاربران از این اکانت استفاده می کردند. همچنین فروش ممبر های فیک با استفاده از این روش توسط وب سایت ها واقعا معضلی را برای افراد به وجود آورده بود. به همین جهت تلگرام برای مقابله با اعمال سودجویانه و کلاهبرداری های مداوم و همچنین وجود ممبر های فیک اکانت های ساخته شده با ایمیل را ریپورت خواهد کرد.

ساخت چند اکانت تلگرام

ساخت اکانت تلگرام با email چه جیمیل چه یاهو منتفی است و دلیلی برای ادامه بحث وجود ندارد. اما کسانی که به اکانت های دیگر و یا نسخه های بیشتر این اپلیکیشن نیاز دارند از چه طریقی می توانند اکانت های بیشتری را فعال کنند؟

این اپلیکیشن برای افرادی که فعالیت های گسترده تجاری و ارتباطی دارند بسیار مناسب می باشد. به همین جهت برای بسیاری از افراد داشتن چند اکانت بسیار ضروری است. داشتن اکانت تجاری، حضور در کانال های اطلاعاتی ارزی و غیره و یا شرکت در بازی های آنلاین از موارد مهمی هستند که افراد با تکیه بر آنها در فکر ساخت اکانت های دیگر در تلگرام هستند.

چنانچه قصد ساخت اکانت بدون وارد کردن شماره تلفن همراه خود دارید راه های دیگری برای ساخت اکانت وجود دارند. برای داشتن چند اکانت در یک گوشی می توان از شماره های مجازی مطمئن استفاده کرد. خرید شماره های مجازی مطمئن و معتبر یکی از بهترین راه حل ها برای داشتن اکانت در تلگرام است.

علاوه بر آن از طریق برنامه های کلون سازی نیز می توان نسخه های متعددی از این اپلیکیشن را در گوشی اندروید خود نصب کرد.

جمع بندی

هیچ آموزش ساخت اکانت با ایمیل وجود ندارد. دلیل آن حذف و ریپورت این روش از سوی تلگرام به دلیل نقض قوانین می باشند. در نتیجه برای داشتن اکانت های دیگر باید از روش های مختلف دیگر استفاده کرد.

 

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی discord
خرید شماره مجازی دیسکورد از کشورهای مختلف مانند شماره دیسکورد آمریکا هلند آلمان با کیفیت بالا تحویل آنی
خرید شماره مجازی دیسکورد

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

سعید می‌گوید:

چرا ریوردن

    محمدصالح شریفی می‌گوید:

    میتونید از قسمت خرید بدون مشکل اکانت خودتون بسازید