ساخت شماره مجازی واتساپ

امروزه با همه‌گیری شدید و گسترده شبکه‌های اجتماعی طبیعتاً موارد استفاده از این بستر نیز گسترده‌تر شده و دلایل مختلفی می‌تواند بازدارنده افراد برای استفاده از شماره تلفن اصلیشان در ساخت اکانتهای مختلف باشد. جدا از این موارد ممکن است افراد به دلیل گستردگی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز به اکانتهای مختلف و زیادی داشته باشند و طبیعتاً فراهم‌آوری این تعداد اکانت به سادگی و از طریق خط‌های تلفن شخصی امکان‌پذیر نخواهد بود.
بهترین راهکار برای تمام موارد گفته شده استفاده از شماره‌های مجازی می‌باشد! شماره‌های مجازی از هر کشوری و بدون نیاز به هرگونه احراز هویت یا هزینه اضافی با تعداد نامحدود می‌توانند در اختیار شما قرار بگیرند و شما عزیزان به سادگی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی و مسنجر‌هایی نظیر واتساپ از این شماره‌ها استفاده کنید. در ادامه این مقاله از وب سایت نامبر فور با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با شماره مجازی و همینطور روش‌های ساخت شماره مجازی واتساپ با شما عزیزان صحبت کنیم.

روش‌های ساخت شماره مجازی واتساپ

روش‌های مختلفی برای ساخت شماره مجازی واتساپ وجود دارد و شما عزیزان می‌توانید از نرم‌افزار‌ها و یا وب سایت‌های مختلفی اقدام به انجام این کار کنید. برای ساخت شماره مجازی نیاز به هیچگونه احراز هویتی وجود نداشته و حتی بدون وجود ‌ایمیل یا شماره تلفن شخصی خودتان نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.
همچنین برای ساخت شماره مجازی نیاز به هیچگونه تخصصی نداشته و آموزش‌های مربوط به این کار نیز به صورت گسترده در فضای اینترنت وجود دارد.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

خرید سریع شماره مجازی واتساپ

بهترین برنامه ساخت شماره مجازی

شاید معروف‌ترین برنامه برای ساخت شماره مجازی واتساپ و غیره برنامه textnow باشد اما می‌توان گفت که تقریباً این نرم‌افزار‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همگی از یک متد و یکسری منابع محدود تغذیه می‌شوند و در صورتی که قصد ساخت شماره مجازی واتساپ پایدار و مناسبی را دارید ابداً استفاده از نرم‌افزار‌ها به شما توصیه نخواهد شد.

شماره‌های ارائه شده توسط این برنامه‌ها هیچ کدام دارای پایداری مشخصی نبوده و نمی‌توان به ماندگاری آنها اطمینان کرد. این نرم‌افزار‌ها هیچ حریم خصوصی برای کاربر قائل شده و یک شماره را در اختیار چند نفر قرار می‌دهند که همین موضوع علاوه بر اینکه باعث شلوغ شدن سرور‌ها و پایین آمدن احتمال دسترسی به یک شماره می‌شود، باعث شده تا شماره‌های دریافتی توسط این نرم‌افزار‌ها کاملاً غیر قابل اعتماد و غیر کاربردی باشند.

ساخت اکانت واتس اپ بدون سیم کارت

خرید شماره مجازی از نامبر فور

با توجه به موارد گفته شده شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان اقدام به ساخت شماره مجازی واتساپ نمود؟ پاسخ اینجاست که اصلاً نیازی نیست که خودتان اقدام به ساخت کنید! مجموعه نامبر فور آرشیو کاملی از شماره‌های مجازی مربوط به تمام کشور‌ها برای مسنجر واتساپ و همینطور سایر مسنجر‌ها و شبکه‌های اجتماعی فراهم آورده که شما عزیزان به سادگی می‌توانید اقدام به خرید شماره مجازی واتس اپ دلخواه از کشور دلخواه خود کنید.
علاوه بر قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای این محصولات موضوعی که لازم به ذکر است پایدار بودن شماره‌ها می‌باشد. به این معنا که هر شماره‌ای که توسط شما خریداری شود به صورت اختصاصی تنها در اختیار شما قرار گرفته و هیچ کس دیگر نخواهد توانست به آن شماره دسترسی پیدا کند.
شما عزیزان برای تهیه شماره مجازی دلخواه خود تنها کافی است که در میان لیست موجود از شماره‌ها و کشور‌ها، شماره مورد نظر خود را برای اپلیکیشن مورد نظر انتخاب کرده و پس از خرید به صورت آنی کد فعال‌سازی اکانت خود در هر شبکه اجتماعی و مسنجر را دریافت و به سادگی استفاد کنید.

 

 

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران