شماره مجازی واتس آپ از 210 کشور مختلف بدون معطلی

گاهی به شماره‌های مجازی و یا جعلی برای استفاده و فعال بودن در واتس آپ نیازمند هستیم. اگرچه خرید شماره مجازی اغلب، راه دستیابی رایگان به شماره آمریکا برای فعالیت در برنامه‌های ارتباطی، مکالمات، تبادل پیام‌ها و چت را به ما نشان می‌دهند، ولی از همه مهم‌تر فعال کردن حساب واتس آپ با استفاده از خرید شماره مجازی، آن‌هم به‌صورت رایگان است که طرفداران بسیاری دارد. شماره مجازی واتس آپ یک شماره بین‌المللی با کد 1+ است که افراد را قادر می‌سازد، از طریق آن اکانت های شبکه‌های اجتماعی‌شان را مدیریت کنند. این شماره‌ها بهترین روش برای فعال بودن در واتس آپ، تلگرام و برنامه‌های دیگر شبیه به آن بوده و مورداستفاده قرار می‌گیرند.

برنامه‌هایی که شماره جعلی آمریکا در اختیار ما قرار می‌دهند، ما را قادر می‌سازند آن‌ها را در برقراری مکالمات و تبادل پیام‌ها یا حتی فعال کردن برنامه‌های چت به‌طور رایگان، در کنار فعال کردن حساب واتس آپ استفاده کنیم. یک شماره بین‌المللی امریکا شمارا توانمند می‌سازد که با آن به دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس آپ پیام دهید، تماس تلفنی و متنی رایگان برقرار کنید، شماره اختصاصی دریافت کنید و با هویت خود در هنگام ثبت‌نام به مشکل برنخورید.

 

خرید شماره مجازی واتس اپ

 

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

مزایای داشتن شماره بین‌المللی 1+ و شماره مجازی واتس آپ :

درواقع با استفاده از شماره مجازی واتس آپ افراد می‌توانند به فعالیت‌هایی بپردازند که با داشتن یک شماره رسمی نمی‌توانسته‌اند انجام دهند. داشتن شماره بین‌المللی 1+ یا شماره مجازی واتس آپ دارای مزایای زیادی است که ازجمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت فوق‌العاده
  • حفظ حریم خصوصی بیشتر و مطمئن‌تر
  • یک شماره بین‌المللی
  • امکان پنهان نمودن شماره
  • هزینه بسیار پایین
  • امکان فعال‌سازی بر روی هر گوشی اندروید

خرید شماره مجازی واتس اپ

آشنایی با امکانات پیام‌رسان واتس آپ:

شماره مجازی واتس آپ به علت اینکه این برنامه یکی از پلتفرم‌های پیام‌رسان نیرومند، محبوب و مشهور است طرفداران مخصوص به خود را دارد. دانستن امکانات واتس آپ و استفاده از آن‌ها کار کردن با این پیام‌رسان را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. آشنایی با تعدادی از ترفند‌های واتساپ کمک زیادی به ارتباط بهتر افراد با این نرم‌افزار می‌کند. در ادامه به ذکر چند نمونه امکانات موجود که شاید در نگاه اول به چشم نیایند می‌پردازیم.

  • غیرفعال کردن گزینه‌ی Read Receipts :

غیرفعال کردن گزینه Read Receipts بهترین روش‌ برای خواندن پیام‌های واتس آپ بدون اطلاع فرستنده و غیرفعال کردن نمایش تیک آبی برای فرستنده است که شاید برای بسیاری جالب‌توجه باشد.

  • نوشتن متن برجسته، ایتالیک یا خط‌دار:

ترفند جالبی که به‌عنوان یک قابلیت ویژه معرفی شد اما بسیاری از کاربران از آن اطلاع ندارند امکان برجسته نمودن متن‌ها به کمک تایپ علامت ستاره در ابتدا و انتهای متن و همچنین به‌منظور خط‌دار کردن، تایپ علامت ~ و برای ایتالیک نمودن نیز استفاده از علامت – در دو طرف کلمه است.

  • غیرفعال کردن دانلود خودکار:

کسانی که علاقه‌مندند در اینترنت خود صرفه‌جویی نمایند و دانلود خودکار عکس‌ها، صدا، ویدیوها و اسناد را  غیرفعال کنند و فقط آن را به‌صورت دستی و به اجازه کاربر خلاصه نمایند، می‌توانند این مسیر را دنبال کنند.

Setting >  Data and storage usage > When using mobile data

 

 

  • استفاده از واتس آپ بدون شماره تلفن:

مهم‌ترین دلیل علاقه عموم به واتس آپ امکان استفاده از شماره مجازی واتس آپ و به‌کارگیری آن بدون شماره تلفن است. رفتن به صفحه اصلی نامبرفور (number4) و انتخاب کشور مورد نظر کوتاه‌ترین و راحت‌ترین راه رسیدن به این نرم‌افزار قدرتمند است.

  • مخفی کردن و بازگردانی چت در واتس آپ:

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه که تا حدی ناآشنا باقی‌مانده است امکان مخفی نمودن چت‌ها می‌باشد. واتس آپ می‌تواند با آرشیو نمودن چت‌ها به‌راحتی آن‌ها را مخفی نماید. هر زمان که از مخفی نمودن چت‌های خود پشیمان شدید با وارد شدن به پوشه  Archived Chats و انتخاب گزینه Unarchive می‌توانید چت‌ها را به صفحه اصلی بازگردانید.

 

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران