معرفی کامل آمازون + خرید از آمازون از ایران

معرفی آمازون

در معرفی آمازون باید بگیم که مهم ترین و بزرگ ترین وب سایت های دنیا که به عنوان فروشگاه اینترنتی مشغول به فعالیت است. آمازون یکی از معتبر ترین و صد البته محبوب ترین وب سایت های فروشگاهی در ایالات متحده آمریکا و سراسر دنیا می باشد. در معرفی آمازون باید به این نکته نیز اشاره کنیم که 45 تا 50 درصد از کل فروش های اینترنتی آمریکا مربوط به این وب سایت است. در ادامه بیشتر با این سایت آشنا خواهیم شد.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

معرفی سایت آمازون

معرفی آمازون به کاربران گوگل و افرادی که خرید اینترنتی از سراسر دنیا دارند کار ساده ای است. زیرا همه به نوعی با این سایت آشنایی دارند. خرید از amazon و تحویل آن در هر نقطه ای از دنیا باعث شده است تا این فروشگاه اینترنتی به فروشگاه جهانی تبدیل شود.

شروع فعالیت این سایت در سال 1994 آغاز شد. در این سال بسیاری از استارت آپ های آنلاین با رشد خوبی مواجه شدند. به همین جهت این سایت فروشگاهی در این سال نیز توسط جف بزوس تاسیس شد. آمازون کار خود را ابتدا از فروش کتاب های الکترونیک شروع کرد. سپس آمازون در زمینه فروش آنلاین پردازش ابری، تجارت الکترونیک، توزیع محصولات دیجیتالی و هوش مصنوعی ورود کرد و فعالیت خود را گسترده و جهانی نمود. شرکت و سایت آمازون یک کمپانی ضبط فیلم، شرکت پخش موسیقی و ناشر نیز می باشد.

چرا آمازون؟

به نظر می رسد دلیل انتخاب نام آمازون برای سایت فروشگاهی جذاب و خلاصه و معلوم باشد. انتخاب نام برای هر کسب و کاری یکی از مهم ترین اقداماتی است که موسس آن کسب و کار انجام می دهد. جف بزوس قبل از انتخاب نام آمازون نام کادابرا را انتخاب کرده بود. این نام نوعی ورد جادویی است مانند اجی مجی لاترجی که به دلیل تلفظ نزدیک این کلمه به کاداورا به معنی جسد باعث شد تا موسس شرکت بالاخره به فکر تغییر نام بیافتد. سپس نام آمازون را انتخاب کرد.

می دانیم که آمازون نام رود پر آب و بسیار مشهوری است که در آمریکای جنوبی قرار دارد. جنگل آمازون نیز در اطراف این رود از مکان های مشهور دنیا می باشد. به همین دلیل جف این نام را انتخاب کرد. همچنین  دلیل دیگر آن شروع اسم با A می باشد پس در جست و جو مرورگر در راس اسامی نمایش داده می شود. لوگوی این سایت بسیار جذاب می باشد که تاکنون سه بار این لوگو تغییر داده شده است. لگوی نهایی سایت amazon با فلشی a  به z یعنی اول و آخر حروف انگلیسی متصل شده است که به این معنی است که هر نوع محصولی در این فروشگاه عرضه می شود.

معرفی محصولات سایت amazon

محصولاتی که در جدول کالا های معرفی شده آمازون برای فروش آنلاین ارائه شده اند شامل محصولات دیجیتالی و همچنین محصولات فیزیکی می باشند. محصولات دیجیتالی آمازون شامل کتاب های دیجیتال، آلبوم های منتشر شده موسیقی، نرم افزار های پر طرفدار کامپیوتر و … می باشند حتی سرور های آمازون هم میتوانید استفاده کنید. در هر جای دنیا که باشید با ورود به این سایت تمامی آثار مهم دیجیتالی را می توان خریداری کرد. محصولاتی که در این کمپانی تولید و نشر می شوند نیز جزو دسته محصولات دیجیتالی این سایت می باشند. برای خرید این محصولات فقط باید به این سایت مراجعه کرد.

محصولات فیزیکی این سایت نیز به صورت تاپ و ویژه برای فروش عرضه می شوند. فروش لباس تا محصولات الکتریکی در این سایت باعث شده است تا افراد برای رفع نیاز های روزانه خودشون به آمازون مراجعه کنند. گاهی قیمت های ارائه شده در این سایت بسیار مناسب تر از هر سایت و یا فروشگاه حضوری دیگر می باشد.

خرید از amazon از ایران

خرید کردن هر نوع محصولی از سایت amazon کار زیاد سختی نیست. در ایران برای خرید از این سایت نیاز به پرداخت ارزی می باشد. استفاده از کیف پول الکتریکی و یا افتتاح حساب ارزی به سادگی می توان پرداخت ها را در ایران انجام داد. همچنین می توان از سایت های مختلف و فعال در این زمینه نیز کمک گرفت. برای این کار کارت اعتباری در اختیار شما قرار داده می شود و از این طریق می توان به سادگی خرید خود را در آمازون انجام داد. برای ثبت نام نیاز به مشخصات کاربر خارج ایران دارید میتوانید برای شماره مجازی آمازون از نامبرفور استفاده کنید

جمع بندی

amazon.com یکی از سایت های فروش آنلاین در ایالات متحده آمریکا می باشد که در دهه نود میلادی افتتاح شد. این سایت محصولات ارائه شده خود را در دو دسته بندی فیزیکی و دیجیتالی معرفی می کند.

 

 

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران