معرفی تیندر + لینک دانلود + شماره مجازی تیندر

در میان انواع شبکه‌های اجتماعی نام تیندر به‌خوبی می‌درخشد و بر طبق آمارهای جهانی که نشان می‌دهد پروفایل‌های موجود در این آپ تلفن از 1،2 میلیارد گذشته و روزانه 15 میلیون دیگر نیز به آن اضافه می‌شود می‌توان نتیجه گرفت که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سطح جهان محسوب می‌شود. با درنظرگرفتن این میزان توجه شماره مجازی تیندر به‌منظور ساختن جوی مطمئن‌تر در فضای این شبکه روی کارآمد.

کاربران تیندر قادر هستند با استفاده از فناوری جی‌پی‌اس در شعاع مشخص ۱۶۰ کیلومتری با هر فردی که تمایل دارند جورسازی نمایند بدون آنکه مشخصات شخصی واقعی آن‌ها به مدد خرید شماره مجازی فاش شود. بدین ترتیب می‌توان این برنامه را در سایه شماره مجازی تیندر یکی از برترین برنامه‌های دوست‌یابی برای گوشی‌های هوشمند به‌حساب آورد.

اکنون شاهد هستیم تیندر برای بالا بردن فرهنگ گپ زدن و امنیت کاربران خود ترفندهایی چون نولایت، تشخیص فرد، تیک آبی را در فهرست خدمات خود گنجانده است تا عبارات توهین‌آمیز و مسائل غیراخلاقی کمتری در این محیط به نمایش گذاشته شود.

چگونگی نصب تیندر بر روی گوشی همراه هوشمند:

امروزه نصب تیندر با شماره تلفن به علت وجود تحریم‌ها برای ایران امکان‌پذیر نیست و تمامی افرادی که علاقه‌مند به حضور در عرصه این شبکه هستند نیاز به خرید شماره مجازی تیندر برای ثبت‌نام خواهند داشت. پس برای اجرای مرحله اول با ورود به گوگل پلی یا آپ استور به سراغ دانلود نرم‌افزار بروید ( دانلود نرم افزار تیندر )و در صفحه ورودی تیندر گزینه Create a New Account را انتخاب نمایید.

در بخش بعدی شماره تلفن را به‌منظور ارسال کد تأییدیه نرم‌افزار درخواست می‌کند که شما با وارد نمودن شماره مجازی تیندر به‌راحتی این مرحله را نیز عبور می‌کنید. ثبت کد تأیید راه ورود شما به نرم‌افزار است که باید مشخصات شخصی خود چون جنسیت، نام مدرسه یا دانشگاه، نام، تاریخ تولد و… را برای تکمیل مراحل ثبت‌نام پر نمایید. درنهایت ثبت ایمیل و دریافت ایمیلی از سوی تیندر و کلیک گزینه VERIFY NOW کار را به پایان می‌رساند و شما را دارای یک اکانت اختصاصی در تیندر می‌نماید.

لینک دانلود نرم افزار تیندر

بازهم متذکر می‌شویم امروزه به دلیل تحریم‌ها، امکان استفاده از شماره ایران 98+ در این نرم‌افزار وجود نداشته و هر فرد ناچار است به‌منظور ثبت‌نام حتماً یک شماره مجازی تیندر را تهیه نماید.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

روش‌های رفع مشکلات برنامه تیندر:

تیندر امکان برقراری ارتباط را برای تمامی ایرانیانی که با شماره مجازی تیندر در آن پروفایل ایجاد نمایند فراهم نموده و تنها راه رسیدن به آن دانلود نرم‌افزار درگوشی اندرویدی یا ios آن‌ها می‌باشد؛ اما به‌هرحال بازهم شاهد هستیم برخی کاربران حین استفاده از این شبکه با مشکلاتی چون عدم ارسال و دریافت پیام، منع ورود به برنامه، عدم لاگین، کرش در هنگام بارگذاری، روبرو می‌شوند که به بررسی و چگونگی رفع آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • اتصال ضعیف و ناپایدار اینترنت:

اتصال اینترنتی آن‌هم به صورتی قوی در میزان بهره‌گیری از تیندر بسیار مؤثر است به‌گونه‌ای که در صورت عدم وجود شبکه‌های اینترنتی یا وای فای پایدار و  قدرتمند کار با تیندر مشکلات فراوانی را برای کاربران به وجود می‌آورد.

  • بستن اجباری برنامه:

متوقف نمودن اجباری و راه‌اندازی مجدد برنامه باعث تنظیم فعالیت‌ها و برطرف شدن ایرادات و خرابی‌های احتمالی تیندر می‌شود. برای رسیدن به این منظور مسیر زیر را دنبال نمایید.

Settings > Apps > Force Stop > Home

  • جایگزینی داده تلفن به‌جای وای فای:

داده تلفن همراه به علت اینکه به نسبت وای فای پایدار و باثبات‌تر است توانایی برطرف نمودن بسیاری از مشکلات به وجود آمده بر سر راه اجرای برنامه تیندر را دارد به همین دلیل بسیاری از آن بهره می‌برند.

  • برطرف نمودن ایرادات سی پی یو:

بسیاری از ایرادات نرم‌افزار تیندر مربوط به سی پی یو آن می‌شود که شما با حذف و نصب مجدد نرم‌افزار از حافظه پنهان یا کش نرم‌افزار می‌توانید مشکلات سی پی یو را مرتفع نمایید. در اینجا به‌هیچ‌وجه نگران حساب کاربری خود نباشید زیرا این عمل باعث حذف شدن آن نخواهد شد.

روش تهییه شماره مجازی تیندر

برای دریافت شماره مجازی تیندر کافیست وارد وب سایت نامبر فور(number4.ir) شوید و پس از ثبت نام کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از وارد کردن شماره مجازی در اپلیکیشن تیندر ، به صورت اتوماتیک رمز یک بار مصرف برای شما ارسال خواهد شد

 

www.number4.ir/app/tinder

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران