[کامل] همکاری در فروش آمازون Amazon

کسب درآمد اینترنتی موضوعی است که بسیاری از افراد با کسب اطلاعاتی در این خصوص سعی در ورود به این عرصه را دارند. موضوع آموزش همکاری در فروش آمازون نیز در همین راستا مطرح شده است.

آمازون یکی از سایت های بزرگ اینترنتی می باشد که کاربران با آن آشنایی دارند. جالب است بدانید که شرکت و وب سایت آمازون به تنهایی 45 درصد از فروش های اینترنتی ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. بنابراین این وب سایت فرصت خوبی را برای افراد سراسر دنیا فراهم کرده است. فرصت پیش آمده برای کسب درآمد دلاری بر اساس رعایت پیش فرض ها و فاکتور هایی به وجود آمده است که آمازون سعی در رعایت آن ها داشته است.

همکاری در فروش آمازون یا افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش آمازون روش ها و رفتار هایی هستند که با انجام آنها می توان به درآمد دلاری از طریق این وب سایت رسید. در واقع شناسایی روش های فروش و کسب درآمد از طریق وب سایت مزبور را همان همکاری در فروش آمازون و یا افیلیت مارکتینگ می گویند.

این روش به دلیل عدم نیاز به آموزش های ویژه و سرمایه اولیه به یکی از روش های محبوب کسب درآمد دلار معرفی شده است.

روش های همکاری در فروش آمازون

در واقع همکاری در فروش آمازون یا افیلیت مارکتینگ روش های مختلفی دارد. تبلیغ محصولات فروشگاهی آمازون در صفحه و شبکه اجتماعی خود یکی از روش های پر بازده می باشد. البته روش های متنوعی وجود دارند که افراد عادی بیشتر با استفاده از روش مزبور به درآمد دلاری می رسند.

شما محصولی را که آمازون برای فروش عرضه کرده است را در شبکه اجتماعی خود که بازدید کننده زیادی دارد تبلیغ می کنید. هر چه مشتریان بیشتری را جذب خرید محصول کنید درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. لازم است بدانید نباید با مشخصات ایران ثبت نام کنید ، برای مثال اگر شماره خارج از ایران لازم داشته باشید می توانید از قسمت شماره مجازی امازون شماره مد نظرتان از هر کشوری را تهیه کنید

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

نحوه همکاری در فروش با وب سایت آمازون

نحوه همکاری در فروش با amazon

این سوال مطرح می شود که چگونه شما با تبلیغ محصولات آمازون درآمد کسب خواهید کرد؟ به زبان ساده تر آمازون چگونه متوجه تبلیغ و فروش شما می شود؟ همکاری در فروش آمازون به این صورت است محصولی که در اختیار فرد قرار داده می شود با لینک مخصوصی به وی ارسال خواهد شد.

افراد با ورود به لینک، محصول تبلیغ شده توسط شما را خریداری کرده و آمازون نیز روش خرید مشتریان را شناسایی کرده و درصد و یا پورسانت بازاریابی را به شما پرداخت خواهد کرد.

 

قوانین همکاری در فروش آمازون

برای دریافت حق کمیسیون خود از همکاری در فروش آمازون بایستی قوانین موجود در این وب سایت را رعایت کرد.

جالب است بدانید که هر کاربری که از طریق لینک شما وارد سایت آمازون شود و کالای تبلیغ شده شما و یا هر نوع کالای دیگری را در آمازون خریداری کند به شما کمیسیون تعلق می گیرد. فرقی نمی کند کالای خریداری شده در تبلیغ شما وجود داشته باشد یا نه. هر چقدر خرید مشتری بیشتر باشد کمیسیون شما نیز بیشتر می شود.

قانون 24 ساعته آمازون یکی از قوانینی است که حق کمیسیون شما را تعیین می کند. زمانی که لینک در اختیار شما داده می شود مشتری یا کاربر 24 ساعت وقت دارد وارد لینک شما شود تا کمیسیون به شما تعلق بگیرد. پس از پایان 24 ساعت چنانچه کاربر وارد لینک شود کمیسیون به شما تعلق نمی گیرد. البته در صورت ورود به لینک در 24 ساعت اول دوباره و دوباره این زمان برای کاربر و شما تمدید خواهد شد.

درصد کمیسیون با توجه به نوع کالا متغیر می باشد. ممکن است برخی از کالا ها تا ده درصد مبلغ فروش حق کمیسیون داشته باشند و برخی 7 یا 2 درصد به هر حال نمی توان درصد را به صورت قطع مشخص کرد. پس خرید کاربر از طریق لینک شما 24 ساعت پس از خرید نهایی کمیسیون به حساب شما واریز می شود.

تبدیل شدن افیلیت مارکتر

برای شروع همکاری در فروش آمازون و افیلیت مارکتر شدن بایستی مراحلی را از سر گذراند. بایستی ابتدا یک سایت و یا پیجی را طراحی کرد و محصولات آمازون را در این وب سایت یا صفحه تبلیغ کرد. پیج اینستاگرام یا تلگرام و یا وب سایت گوگل برای این کار مناسب می باشند. سپس ثبت نام در وب سایت و وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره تلفن، آدرس سکونت و درگاه های پرداخت و … وارد کردن آی دی برای تکمیل ثبت نام وب سایت مهم می باشند. در نهایت با رعایت تمامی قوانین فعالیت شما آغاز می شود.

جمع بندی

همکاری در فروش آمازون یکی از راه های کسب درآمد دلاری است. این روش یکی از روش های پربازده است و تنها زحمت این روش طراحی وب سایت و یا یک صفحه اجتماعی پر بازدید می باشد.

 

 

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

فرشید می‌گوید:

سلام. آیا می دونید از چه کشورهایی میشه همکاری با آمازون داشت؟

    محمدصالح شریفی می‌گوید:

    سلام خیر متاسفانه