ساعت شلوغ پست اینستاگرام

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

اینستاگرام پلتفرمی است که میلیون ها مخاطب دارد و منبعی برای کسب درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است. بنابراین کسانی که از پست گذاشتن در پیج اینستاگرامی خود درآمد کسب می کنند باید به موارد مهمی توجه داشته باشند. یکی از این موارد  بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام می باشد.

برای پاسخ دادن به سوال بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام چه زمانی است بایستی فاکتور های متعددی را در نظر داشته باشیم. مهم ترین عامل توجه و شناخت فالوور های پیج می باشد. همچنین موضوعاتی که در پیج اینستاگرام مطرح می شوند و همچنین علاقه مخاطبان، محتوای عکس و یا ویدیو و … از عوامل مهم و متعددی می باشند که باید به آن توجه داشت.

اهمیت زمان انتشار پست در اینستاگرام

پست هایی که در اینستاگرام منتشر می شوند در زمان خاصی پر بیننده تر خواهند بود. اهمیت زمان انتشار پست در اینستاگرام تا جایی است که مخاطبین پیجی را افزایش و یا کاهش خواهد داد. همچنین تاثیر زیادی در تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین دارد. به همین جهت لازم است برای ارسال پست در صفحه اینستاگرام به اکثریت فالوور های پیج توجه نشان داد. زمان دیدن پست توسط آنها بهترین زمان انتشار را تعیین خواهد کرد. به طور مثال چنانچه مخاطبین پیج مرد باشند بایستی در ساعات شب و در زمان بیکاری و استراحت پست خود را انتشار داد. در نتیجه میزان علاقه فالوور ها به پیج شما و همچنین میزان ارتباط شما با آنها موارد مهمی هستند که انتشار پست در اینستاگرام را تحت تاثیر قرار خواهد داد. زمان انتشار پست نیز مهم ترین عامل برای دیده شدن پست انتشار شده می باشد.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

تعیین بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام

اگر صاحب پیجی در اینستاگرام هستید و از طریق پست گذاشتن کسب درآمد میکنید یا اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید، بایستی بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را تعیین کنید. عملکرد هر یک از پیج ها با دیگری متفاوت خواهد بود. در ادامه به راه های تعیین بهترین زمان ارسال پست خواهیم پرداخت. شناخت دقیق مخاطبین مهم ترین عامل برای تعیین بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام است. فالوور یا مخاطبین شما چه کسانی هستند؟ اگر مخاطبین پیجی نوجوانان باشند خارج از محدوده زمانی مدرسه بهترین زمان انتشار پست خواهد بود. اگر بیشتر فالور ها شاغل هستند بایستی در ساعات شب اقدام به ارسال پست کرد.

محتوای پیج نیز در دیدن و بازنشر شدن بسیار مهم است. محتوای اصلی پیج شما چیست؟ هر پیجی هدفی را دنبال می کند ممکن است پیج شما آموزشی، اطلاع رسانی و یا فان و سرگرمی باشد. در این صورت نوع محتوا در زمان انتشار آن تاثیر گذار است. به طور مثال محتواهای آموزشی بایستی در وقت استراحت نشر شوند. هیچ کس زمانی که سر کار است و برای چند دقیقه استراحت می کند و یا تازه از سر کار برگشته است حوصله دیدن ویدئو آموزشی را ندارد. در این زمان افراد به دنبال پست های سرگرم کننده هستند.

بهترین زمان انتشار پست در ایران

بهترین زمان انتشار پست در ایران

دو عامل فوق برای یافتن بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام بسیار مهم هستند. اما در صورتی که نیاز به شناسایی دقیق ترین زمان برای انتشار پست های خود دارید بایستی از روش آزمون و خطا استفاده کنید. در ساعات مختلف شب و روز پست های خود را انتشار دهید و به بازخورد مخاطبین توجه کنید. مسلما با این روش بهترین زمان برای دیده شدن پست شما توسط مخاطبین مشخص خواهد شد. در ایران ممکن است با توجه به سبک زندگی مردم ساعت های مختلفی به عنوان بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام را تعیین نمود.

بازه زمانی 9 تا 12 شب مردم بیشتر به دیدن پست های مختلف رغبت نشان می دهند چون این زمان برای همه مردم زمان استراحت است. در طول روز نیز ساعات 11 تا 12 صبح نیز معمولا افراد  پیج اینستاگرام خود را چک می کنند و در این زمان نیز می توان پست های خود را انتشار داد. ساعات 5 تا 7 بعدازظهر نیز از ساعات طلائی هستند که برای انتشار پست در ایران مناسب می باشند.

راستی اگر برای ثبت نام در شبکه اجتماعی اینستاگرام احتیاج به شماره مجازی داشته باشید میتونید از طریق بخش خرید شماره مجازی اینستاگرام همین سایت اقدام کنید

جمع بندی

بهترین زمان انتشار پست در اینستاگرام بسته به عامل های چون نوع محتوا، هدف از انتشار پست، فالوور ها و … دارد. بنابراین به نظر می رسد بهترین زمان انتشار پست ساعات 9 تا 12 شب باشد.

 

 

شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران