چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند

دلایل بسیار زیادی می‌تواند باعث شود که ما تمایل چندانی به استفاده از خط اصلی و شخصی خودمان برای ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی نداشته باشیم و یا به اقتضای موقعیت‌های خاص نیاز به چندین اکانت در بستر شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم. به هر حال در هر دوی این موقعیت‌ها نیاز به راهکاری مناسب داریم تا بتوانیم این نیاز‌ها را برطرف کنیم.
معروف‌ترین راهکاری که برای این مشکل به ذهن هر کسی می‌رسد استفاده از شماره مجازی می‌باشد. اما امروزه دیگر ساخت شماره مجازی مانند گذشته راحت نبوده و بسیاری از برنامه‌های ارائه دهنده این شماره‌ها یا از دسترس خارج شده و یا به درستی عمل نمی‌کنند. در ادامه این مقاله از وب سایت نامبر فور قصد داریم تا پس از ارائه پاسخ به سؤال چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند راهکار‌هایی را برای تهیه این خدمات با امنیت بالا و کیفیت مناسب به شما عزیزان ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

دلایل از کار افتادن برنامه‌ها

موضوع اینکه چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند چند دلیل اصلی دارد. دلیل اول اینکه این نرم‌افزار‌ها شماره را به صورت رایگان در اختیار افراد زیادی در سرتاسر دنیا قرار می‌دهند و به تبع آن، یک شماره مجازی دائماً در دست افراد زیادی گشته و احتمال آن کم است که شما بتوانید در میان افراد صاحب آن شماره شوید.
دلیل دوم اینکه چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند مرتبط با دلیل اول است! هر روز بیشتر از دیروز نیاز مردم به شماره‌های مجازی افزایش پیدا می‌کند و از همین رو مراجعه افراد به نرم‌افزار‌های ساخت شماره مجازی بسیار زیاد شده و سرور‌های این نرم‌افزار‌ها نمی‌توانند پاسخگوی این حجم از مراجعات باشند.

اما جدا از تمام این موارد باید گفت که استفاده از شماره مجازی برای اکثر نرم‌افزار‌ها دلچسب نبوده و در گذر زمان این نرم‌افزار‌ها سعی در ساخت ربات‌هایی برای تشخیص اکانتهایی با شماره مجازی و حذف آن اکانتها بودند. بنابراین حتی اگر نرم‌افزار‌های شماره مجازی به درستی کار کنند و یک شماره را در اختیار شما قرار دهند باز هم شماره‌های بی‌کیفیتشان نمی‌تواند به درستی کار شما را راه بیاندازد.

 

خرید شماره مجازی واتس آپ  | خرید شماره مجازی تلگرام

معایب برنامه textnow

حال که مشخص شد چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند بهتر است به معایب یکی از معروف‌ترین این برنامه‌ها بپردازیم. برنامه textnow معروف‌ترین نرم‌افزار ساخت شماره مجازی به حساب می‌آید که اکثر افراد برای ساخت شماره مجازی به آن مراجعه می‌کنند.
اولین مشکل ساخت شماره مجازی با این نرم‌افزار این است که هیچ حریم خصوصی برای شما وجود نخواهد داشت! شماره تحت اختیار شما به سادگی می‌تواند در اختیار فرد دیگری نیز قرار بگیرد و دسترسی شما از آن شماره قطع شود. به عبارت دیگر این نرم‌افزار شماره‌ها را به صورت اختصاصی ارائه نکرده و یک شماره را در اختیار افراد نامحدود قرار می‌دهد. بنا به همین موضوع طرح اکانتی که در شبکه‌های اجتماعی با این شماره‌ها بسازید هیچ امنیتی نداشته و به هیچ عنوان پایدار نخواهد بود.

خرید شماره مجازی ارزان قیمت (روش جایگزین)

در صورتی که برای شما نیز سؤال بود که چرا برنامه شماره مجازی کار نمی‌کند و به هر دلیل نیاز به یک شماره مجازی دارید بهترین پیشنهاد برای شما خرید یک شماره مجازی ایمن و اختصاصی می‌باشد که کاملاً در اختیار شما است و هیچ کدام از شبکه‌های اجتماعی در مقابل آن واکنش نشان نمی‌دهند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت نامبر فور، در میان انبوهی از شماره‌های مجازی مربوط به مسنجر‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف برای کشور‌های متفاوت، شماره دلخواه خود را انتخاب کنید تا به صورت آنی شماره در اختیار شما قرار گرفته و پیامک برای شما ارسال شود.
با وجود سهولت سفارش شماره مجازی و همینطور کیفیت بالا و قیمت مناسب این خدمات در وب سایت نامبر فور دیگر نیازی نیست تا زحمت سر و کله زدن با نرم‌افزار‌های مربوط به ساخت شماره مجازی را به خود داده و از خود بپرسید که چرا نرم‌افزار شماره مجازی کار نمی‌کند. برای ساخت یک شماره مجازی اختصاصی هم اکنون اقدام کنید.

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران