چرا خرید شماره مجازی را به شما توصیه میکنیم؟

انواع شماره‌های مجازی دائمی و یک‌بارمصرف که هرکدام خدمات یکسانی را ارائه می‌دهند، بسیار می‌باشند که در نوع یک‌بارمصرف به دلیل اینکه به‌محض خروج کاربر امکان فعال‌سازی مجدد آن وجود ندارد، کمتر موردتوجه است. حال اینکه چرا خرید شماره مجازی تا این حد در بین کاربران اینترنتی رونق گرفت و افراد با میل زیاد به آن روی آوردند را باید در مزایای شگفت‌انگیز آن جست‌وجو کرد. تنوع این شماره‌ها به حدی است که هر فردی با هر هدف و انگیزه‌ای می‌تواند به آن روی آورده و یکی از آن‌ها را خریداری نماید.

اگر از قیمت بالاتر شماره‌های مجازی دائمی و کم یاب بودن آن‌ها نسبت به ‌یک‌بارمصرف، صرف‌نظر نماییم، مزایای این شماره‌ها را تا حدی است که اگر بخواهیم به سؤال چرا خرید شماره مجازی را بر شماره‌های واقعی ترجیح  می‌دهید، می‌توانیم یک فهرست جامع و کامل را ذکر کنیم که هر فردی را قانع می‌کند. داشتن یک شماره از کشورهای مختلف جهان که بسیار معتبر بوده و کلکسیونی از خدمات موجود آن کشور را در اختیارمان قرار دهد قابل‌توجه است.

انتخاب کشور موردعلاقه و سپس انتخاب یک شماره مجازی از آن کشور اولین و بزرگ‌ترین مزیتی است که در کنار امکانات دیگری مانند در دسترس بودن همیشگی در صورت شارژ خطوط، عدم ریپورت، حذف ابزارهای فیزیکی، راه‌اندازی آسان، مزایای ارتباطی عالی، تنوع کاربری و … توانسته جواب خوبی در مقابل چرا خرید شماره مجازی را جایگزین شماره واقعی نموده‌اید، باشد.

 

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

مقايسه چرا خرید شماره مجازی با اپليکيشن هاي رايگان:

تمام خطری که دارندگان شماره مجازی را همیشه دنبال می‌کند، میزان امنیتی است که این شماره‌ها می‌توانند برای کاربران خود به ارمغان آورند. در مقایسه شماره مجازی با اپلیکیشن های رایگان تولید این شماره نیز این مسئله به‌عنوان یک موضوع مهم مدنظر کاربران است. چیزی که در اینجا می‌توان گفت این است که هیچ‌کدام از سیستم‌های ارتباطی قادر نیستند امنیت صددرصدی را برای مشترکان خود فراهم کنند.

ایجاد امنیت به نحوه استفاده هر کاربر از این سیستم‌ها برمی‌گردد. ازآنجاکه احراز هویت کاربران شماره‌های مجازی بسیار سخت بوده و حتی آن مواردی که دارای شماره مجازی واقعی هستند قابل‌ردیابی نمی‌باشند، در مقایسه با خطوط تلفن می‌توانند در حفظ حریم مشترکان خود بهتر عمل نماید. همچنین هک و ردیابی شماره‌های مجازی اگرچه غیرممکن نیست ولی به‌قدری سخت است و زمان‌بر بوده که می‌توان آن را تا حدی محال دانست.

ازاین‌رو در مقایسه شماره مجازی با اپلیکیشن های رایگان می‌توان گفت، اگر کاربردها، امنیت، طریقه ردیابی در این دو را بررسی کنیم شباهت‌های زیادی را خواهیم یافت و آنچه به‌عنوان تفاوت خود را نشان می‌دهد به شیوه ساخت این دو برمی‌گردد.

شماره‌های مجازی اختصاصی اغلب از طریق وب‌سایت‌های فعال در این زمینه به‌دست‌آمده و از طریق آن‌ها به علاقه‌مندان عرضه می‌شود اما اپلیکیشن های رایگان امکان ساخت اکانت را به‌صورت شخصی برای افراد مهیا می‌کنند و دارای امنیت پاییینی هستند،  این تنها تفاوت بین این دو روش محسوب می‌شود.

مقايسه شماره مجازی باسیم کارت:

به‌هرحال نمی‌توان انکار کرد که این سیم‌کارت‌ها هستند که دنیای ارتباطات را در ابتدا تحت فرمان خود درآورده و تنها ابزارهایی بودند که افراد به مدد آن‌ها تماس‌هایی با سهولت بیشتر را تجربه کردند، اما دیری نگذشت که نیاز به یک جهش عظیم در این عرصه احساس شد.

از این زمان شماره مجازی بر روی کارآمدند و به ارائه خدمات مجازی و بدون مرز پرداختند. بدین ترتیب در مقایسه شماره مجازی با سیم‌کارت می‌توان گفت اگرچه هر دو به‌منظور سهل نمودن ارتباطات طراحی شدند اما شماره مجازی به علت مزایایی چون ارتباط با مشتریان و کارمندان شرکت‌ها در سراسر جهان بدون سیم‌کارت بین الملل، یافتن کانال توزیع متفاوت از طریق ارائه و تبلیغ محصولات در قالب‌های مدرن‌تر، برقراری تماس در نقاط مختلف دنیا، ایجاد یک مرکز تماس و ایستگاه‌های کاری مختلف در سراسر جهان و به‌صورت مجازی، توانسته هم دوش سیم‌کارت‌های واقعی حرکت کرده و بخش عمده‌ای از حجم تبادل اطلاعات را به خود اختصاص دهد.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران