چطور با آیفون آهنگ دانلود کنیم؟

دانلود آهنگ با گوشی آیفون به دلیل وجود قوانین منع کپی محتوا ها کمی مشکل می باشد. دانلود کلا در سیستم IOS به دلیل عدم وجود گزینه هایی مانند user file system و گزینه انتقال فایل نمی توان به راحتی محتوا هایی چون موسیقی را دانلود کرد. اما نگران نباشید راه های زیادی برای دانلود آهنگ در گوشی آیفون و آیپد وجود دارند.

معرفی سه اپلیکیشن محبوب

در این مقاله برای دانلود آهنگ با سیستم IOS سه روش پیشنهاد می دهیم. در واقع استفاده از اپلیکیشن های جذاب و محبوبی را که کار دانلود را برای شما ساده کرده است را معرفی خواهیم کرد. شما می توانید هر یک از این اپلیکیشن ها را استفاده کنید. اگر برای ثبت نام نیاز به اپل ایدی داشتید میتونید از قسمت شماره مجازی اپل ایدی ، شماره خصوصی از هر کشوری تهیه کنید

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

استفاده از اپلیکیشن File Hub

افرادی که از گوشی آیفون استفاده می کنند می توانند برنامه File Hub را از اپ استور برای دانلود آهنگ از تلگرام را دانلود کنند. برای دانلود آهنگ از تلگرام بایستی از این اپلیکیشن استفاده کرد. پس از آن موزیک مد نظر را پلی کرده تا موزیک پخش شود.

در بالای صفحه تلگرام موزیک پلی شده نمایش داده می شود. حال بر روی نوار باز شده در بالای صفحه پخش موزیک کلیک می کنیم. منوی باز شده گزینه اپلیکیشن مد نظر را انتخاب خواهیم کرد. در صورتی که گزینه File Hub در منوی باز شده وجود نداشته باشد بایستی آن را در قسمت more به منو اضافه کرد. فایل موزیک در این اپلیکیشن ذخیره می شود و به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

نصب این اپلیکیشن نیاز به شماره مجازی ندارد

چطور با آیفون آهنگ دانلود کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن Document 5

اپلیکیشن Document 5 یکی از بهترین اپلیکیشن های محبوب برای دانلود آهنگ از طریق گوشی آیفون می باشد. این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی دارد که امکان باز کردن و دانلود هر فایلی را به شما می دهد.

برای داشتن این برنامه می توان از اپ استور آن را دانلود کرد. پس از دانلود این برنامه و باز کردن آن در نوار پایین گوشه سمت راست مرورگر آن را انتخاب می کنیم. مرورگر این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا در وب سایت های مختلف اینترنتی هر فایلی را دانلود و ذخیره کنید.

اپلیکیشن از کاربر مسیر ذخیره و دانلود و نام فایل مد نظر را می خواهد. کاربر می توان مسیر ذخیره و نام فایل را انتخاب کند. پس از آن دکمه انجام یا done را انتخاب کرده تا موزیک و یا فایل مد نظر دانلود شود.

پس از آن می توان در مسیر انتخاب شده به فایل ذخیره شده دسترسی پیدا کرد. با استفاده از این برنامه می توان موزیک را در اپلیکیشن تلگرام نیز ذخیره کرد. برای اینکار ابتدا باید بر روی موزیک ضربه زده تا آهنگ پخش شود. سپس بر روی نوار ابزار در بالای صفحه تلگرام کلیک کرده و گزینه share را انتخاب می کنیم. دوباره در منوی باز شده گزینه share را انتخاب کرده تا لیستی از نرم افزار ها برای شما نمایش داده شود. اپلیکیشن Document 5 را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک می کنیم. به راحتی موزیک در نرم افزار و در مسیر انتخابی شما ذخیره می شود.

استفاده از اپلیکیشن idownloader-Pro

یکی از بهترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن های مدیریت دانلود موزیک برای سیستم IOS نرم افزار idownloader-Pro می باشد. سرعت این اپلیکیشن زیاد است و محدودیتی برای دانلود در استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

پس از نصب این نرم افزار و اجرای آن با استفاده از مرورگر نرم افزار و یا نرم افزار خود لینک موزیک را انتخاب کنید. پس از انتخاب لینک مد نظر آن را در نرم افزار مزبور کپی کنید و ادامه دانلود را انجام دهید. پس از آن در قسمت دانلود نرم افزار می توان آهنگ دانلود شده را مشاهده کرد.

 

 

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران