آموزش ثبت نام و استفاده از خدمات توییتر

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی مهم و محبوب است که اطلاعات را بدون پرده و سریع به مخاطبان انتقال می دهد. این رسانه اجتماعی با دیگران ارتباط مستقیمی دارد و اتفاقات و خبر ها را به سرعت میان افراد رد و بدل خواهد کرد. این نرم افزار بسیار مفید است و همه شخصیت های سیاسی و مهم حتما اکانتی در این رسانه اجتماعی دارند. در هر حوزه ای که فعالیت حرفه ای دارید به این رسانه اجتماعی بپیوندید و اخبار و نظرات خود را سریع و بدون پرده نشر دهید. ساخت اکانت در twitter و استفاده از خدمات آن ساده می باشد. در ادامه به آموزش ساخت اکانت در این رسانه اجتماعی خواهیم پرداخت.

آموزش ساخت اکانت در توییتر

 

برای ساخت اکانت توییتر می توانید به آدرس twitter. Com مراجعه کنید. پس از وارد شدن به این وب سایت بایستی همانند سایر برنامه های اینترنتی نام و نام خانوادگی و آدرس ایمیل و همچنین پسورد خود را وارد کرد.

پس از وارد کردن اطلاعات بر روی گزینه twitter sign up for  کلیک کنید. پس از تایید نام کاربری بر روی مای اکانت (create my account ) کلیک کنید. سپس گزینه next را انتخاب کرده و در صفحه جدید باز شده باید بر روی follow  کلیک کرده و حداقل 5 نفر را فالو کرد. البته می توان این صفحه و صفحه بعدی را رد کنید.

برای عکس پروفایل خود عکسی با سایز حداکثر 700 کیلو بایت انتخاب کنید. سپس در مورد خود و فعالیتتان شرح مختصری بدهید. اکانت شما آماده است و می توانید فعالیت خود را در این پیام رسان شروع کنید.

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

شماره مجازی برای twitter

یکی از پرطرفدار ترین شبکه اجتماعی توییتر می باشد. twitter برای اهداف مختلفی استفاده می شود. این شبکه اجتماعی برای نشر سریع اخبار عملکرد عالی دارد. فعالان اقتصادی نیز از این پیام رسان برای بازاریابی استفاده می کنند.

وارد کردن شماره تلفن و ایمیل تنها راه برای ساخت اکانت در twitter نخواهد بود. استفاده از شماره مجازی توییتر و وارد کردن آن راه دیگری برای عضویت در این شبکه می باشد. این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی فیلتر است به همین جهت استفاده از شماره مجازی معمول به نظر می رسد.

ممکن است برخی از افراد به دلایلی بخواهند در این پیام رسان هویت خود را مخفی نگه دارند. در این صورت استفاده از شماره مجازی مرسوم می باشد. حتما شماره مجازی استفاده شده باید دارای امنیت و اعتبار بالایی باشد. در غیر این صورت امکان عضویت در این شبکه وجود ندارد.

 

چطور از توییتر پول در بیارم

چگونه از توییتر کسب درآمد کنیم؟

بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد با استفاده از شبکه توییتر هستند. کسب درآمد با استفاده از twitter شکلی متفاوت دارد. فروش توییت یکی از راه های کسب درآمد می باشد. به این صورت چنانچه توییت نشر شده بیشتر از 100 لایک داشته باشد قابل فروش به وب سایت ها و یا اکانت های دیگر می باشد.

همچنین با لایک کردن دیگران نیز می توانید در این شبکه کسب درآمد کنید. همچنین افرادی که فالوور زیادی دارند با ساخت ویدیو و یا ویسی می توانند آن را برای فروش در اکانت خود ارائه دهند. فرایند کسب درآمد در twitter برای افرادی که فقط یک موضوع را دنبال می کنند ساده تر و بهتر خواهد بود.

همچنین می توانید محصولات وب سایت های فروش همچون ترب را در اکانت فعال شبکه خود تبلیغ کنید و برای آن مبلغی را دریافت کنید. با ارائه مطالب ها به صورت روزانه و قرار دادن هشتگ مربوط به آن در مرور زمان خواهید توانست مشاوره و یا سفارشاتی را مربوط به فعالیت خود بپذیرید.

نقش سئو در توییتر

مطلبی که در توییتر لایک زیادی می خورد شاید نشان از با ارزش بودن این مطلب دارد. در واقع گوگل به این دلیل ممکن است مطلب را در صفحه اول وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی قرار دهد. دلیل انتقال این مطلب از این شبکه به گوگل تاثیر سیگنال در سئو می باشد.

پس همانطور که گفته شد مطالبی که در پیام رسان مزبور لایک می خورند قابل فروش به وب سایت ها می باشند.

جمع بندی

توییتر یکی از شبکه های پیام رسان است که افراد مهمی از آن برای نشر اخبار و یا برای آموزش و یا بازاریابی استفاده کنند. برای کاربران ایرانی این شبکه فیلتر است و با استفاده از شماره مجازی این مشکل برطرف خواهد شد.

 

 

 

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران