آموزش ساخت شماره مجازی با smartcall

داشتن شماره‌ای از یک کشور دیگر و برقراری تماس یا پیام دادن توسط آن در گذشته ممکن بود بسیار سخت باشد و تنها با گرفتن سیم کارت آن کشور و قرار داشتن به صورت فیزیکی در همان منطقه برای افراد امکان پذیر بوده است اما امروزه نرم افزارها و سایت‌های زیادی به وجود آمده‌اند که شماره‌های مجازی را ارائه داده و این کار را برای ما بسیار آسان تر کرده‌اند. یکی از این نرم افزار‌ها smartcall است که در ادامه مطلب با سایت نامبر فور آموزش ساخت شماره مجازی با smartcall را یاد گرفته و نحوه استفاده از آن را می‌آموزیم.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

برنامه smartcall را از کجا تهیه و نصب کنیم؟

در ابتدا بهتر است تا با سایت نامبر فور همراه باشید و نحوه دانلود و نصب نرم افزار smartcall را یاد بگیرید. این نرم افزار شماره‌های کشور اندونزی را برای شما تولید می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها و بدون پرداخت هزینه تماس صوتی و تصویری برقرار کرده، پیامک دهید و یا اینکه در پیامرسان‌ها و سایت‌های مختلف عضو شوید. برای دانلود این برنامه که به صورت نسخه اندرویدی موجود است، اولین راه این است که به گوگل مراجعه کنید‌.

با وارد کردن نام این برنامه در گوگل می‌توانید سایت‌های بسیاری را مشاهده کنید که لینک دانلود را برای شما گذاشته اند. البته سایت نامبر فور هم به همین صورت است‌. می‌توان روی دانلود اسمارت کال از گوگل پلی کلیک کرده و دانلود را انجام دهید. هم‌چنین می‌توانید از طریق گوشی به گوگل پلی یا بازار رفته و با نوشتن smartcall آن را پیدا کرده و دانلود را انجام دهید.

بهتر است بدانید که نرم افزار از گوگل پلی بعد از دانلود خود به خود نصب شده اما از بازار باید اجازه نصب بعد از دانلود را به نرم افزار بدهید. بعد از اینکه نصب انجام شد، برنامه برای استفاده آماده است. اگر در هنگام دانلود یا نصب برای شما مشکلی ایجاد شد می‌توانید آن را با کارشناسان نامبر فور در میان گذاشته و آن را حل کنید‌.

ساخت شماره مجازی اسمارت کال

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه smartcall به چه صورت است؟

بعد از اینکه یاد گرفتید که چطور نرم افزار را دانلود و نصب کنید، بهتر است در اینجا با سایت نامبر فور همراه باشید تا برای شما بیان کنیم که با این برنامه جدید شماره مجازی رایگان چطور می‌توان شماره‌ای را ساخت و تمامی خدمات دیگر را با آن انجام داد.

بعد از نصب وی پی ان خود را روشن کنید و وارد برنامه smartcall شوید. یک لیست برای شما از پیش شماره ظاهر خواهند شد که در  آن باید +۹۸ که کد شماره مجازی ایران هست را انتخاب کرده و شماره‌ای که هم اکنون در سیم کارت شما است را وارد کنید. یک کد در این مرحله برای شما ارسال خواهد شد که البته باید چند ثانیه منتظر آن بمانید. کد را وارد کرده و گزینه بعدی یا next را بزنید. سپس یک پروفایل برای شما ساخته می‌شود. البته قبل از ساخت پروفایل به علت اینکه شما با وی پی ان از این برنامه استفاده می‌کنید ممکن است بخواید سوالات کپچا یعنی تایید انسان بودن گوگل را پاسخ دهید که این سوالات در قالب عکس ارائه خواهند شد.

در قسمت پروفایل و بالای صفحه شماره مجازی شما قرار دارد و همان‌طور که گفتیم مربوط به کشور اندونزی است. حال می‌توان از این شماره مانند یک شماره حقیقی استفاده کرد و خدمات را بر روی آن داشت. اگر در هنگام ساخت سوالی برای شما مطرح شد، می‌توانید آن را از نامبر فور بپرسید و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت کنید.

چگونه با شماره مجازی smartcall در تلگرام عضو شویم؟

یکی از سوال‌هایی که بعد از ساخت شماره مجازی برای ما پیش خواهد آمد این است که آیا عضویت در تلگرام با برنامه smart call امکان پذیر است یا خیر. در جواب باید گفت که این امکان وجود دارد که به راحتی می‌توان شماره را در قسمت اول ثبت نام تلگرام وارد و اکانت را ایجاد کرد.

با این حال باید این نکته را بدانید که ممکن است کد تلگرام برای شما فرستاده نشود. در این صورت در صفحه صبر کنید تا تماس حاصل شود و کد برای شما خوانده شود. بعد از اینکه کد را وارد کردید حساب شما با این خرید شماره مجازی تلگرام ساخته می‌شود.

سخن آخر

اگر به شماره اندونزی برای کسب‌وکار خود یا هر فعالیت دیگری نیاز داشتید، می‌توانید آموزش ساخت شماره مجازی اندونزی با برنامه smart call را یاد بگیرید و اگر در این زمینه سوالی داشتید آن را از مشاوران متخصص نامبر فور بپرسید.

 

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران