افتتاح حساب وبمانی + شماره مجازی وب مانی

سیستم‌های پرداخت آنلاین دیگر به یک ضرورت برای انجام امور روزمره در اینترنت تبدیل‌شده‌اند و با انواع مختلف، خدمات شایانی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. پی پال، وبمانی، پرفکت مانی و … نمونه‌هایی نام‌آشنا و پرطرفدار از انواع ارزهای دیجیتالی هستند. افتتاح حساب وبمانی به‌عنوان یکی از کیف پول‌های الکترونیکی معتبر که یک رقیب سرسخت در مقابل دیگر ارزهای دیجیتال است موردتوجه می‌باشد.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

افتتاح حساب وبمانی

اگرچه پی پال توانسته همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد اما وبمانی نیز می‌تواند مزایای قابل‌توجهی را نصیب کاربران خود از یک سیستم پرداخت آنلاین نماید. برای افتتاح حساب وبمانی باید مراحل مختلفی را طی نمایید که در تمامی آن‌ها درج اطلاعات دقیق و واقعی شخصی از مهم‌ترین نکات پیشروی افراد است.

بعد از اتمام این مراحل یک WM Keeper Standard یا نگه‌دارنده وبمانی از نوع استاندار به شما اختصاص داده می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید انواع امور ارزی خود را انجام داده و از حساب وب مانی‌تان استفاده نمایید. با افتتاح حساب وبمانی دیگر خرید اینترنتی، پرداخت ارزی، انتقال وجه، شارژ کیف پول الکترونیکی و … کار دشواری نخواهد بود و حضور در عرصه‌های بین‌المللی به‌منظور تجارت، به سهولت برایتان امکان‌پذیر است.

تأیید شماره موبایل وبمانی:

برای افتتاح حساب وبمانی ابتدا کشور ایران را انتخاب کرده و سپس شماره موبایل خود را وارد نمایید. تأیید شماره موبایل وبمانی منوط به دریافت یک اس ام اس بوده و دقت داشته باشید که این شماره بسیار مهم است زیرا وبمانی در تمامی مراحل تأیید اقدامات مختلف شمارا، به این شماره ارسال خواهد کرد. پس از واردکردن شماره موبایل، نوبت به تعیین رمز عبور می‌رسد که در مورد انتخاب آن نیز تا می‌توانید دقت نموده تا دیگر احتیاجی به تغییر آن پیدا نکنید.

در آخر نیز 1 تا 2 دقیقه دریافت اس ام اس نهایی طول می‌کشد که مطمئناً پس از تأیید اطلاعات و شماره موبایل، توسط شما انجام خواهد شد. پس از دریافت اس ام اس، کد شش‌رقمی را وارد کرده در این حالت پس از وریفای شماره موبایل، حساب کاربری شما ساخته می‌شود. حال دیگر می‌توانید در همین مرحله اقدام به ساخت اولین کیف پول خود در وبمانی نمایید.

بدین ترتیب دیگر حساب و کیف پول شما ساخته‌شده و به‌وسیله آن می‌توانید خرید وبمانی انجام داده یا واریز دلاری دریافت کنید و تمامی عملیات در حساب‌های معمولی را درصحنه آن به انجام رسانید.

در نهایت دقت داشته باشید، اگرچه ساخت حساب وبمانی کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای  افراد در پی ندارد اما ازآنجاکه مدرک خاصی را از کاربران درخواست نمی‌کند، تأیید شماره موبایل وبمانی از اهمیت زیادی برخوردار‌است، زیرا به‌منزله هویت کاربران محسوب می‌شود و تراکنش‌های مختلف بر اساس آن صورت می‌گیرد.

شماره مجازی برای وبمانی:

خوشبختانه دفتر اصلی وبمانی در روسیه قرار دارد و این شرکت تحریم‌های مرتبط برای ایران را به اجرا درنمی‌آورد. به همین دلیل ایرانی‌ها می‌توانند از وبمانی با شماره واقعی خود استفاده کنند. بدین ترتیب از کاربردهای اصلی وبمانی برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و شارژ اکانت های مختلف اینترنتی بهره ببرند.

شماره مجازی برای وبمانی مانند دیگر اپلیکیشن ها لزوم نداشته و ایرانیان بدون محدودیت می‌توانند با پیش‌شماره 98+ وارد وبمانی شده و در تمامی حساب‌های آن ثبت‌نام نمایند.

بدین ترتیب می‌توان گفت وبمانی با ایران هیچ مشکلی نداشته و کاربران بدون مشکل و حضور فیلترشکن می‌توانند از وبمانی استفاده نمایند و این به علت تکامل بالای سيستم‌های پرداخت الکترونیکی این سامانه است که آن را در جهان شاخص نموده و باعث شده انعطاف‌پذیری بسیار بالایی برای خدمت‌رسانی به مشتریانش از خود نشان دهد.

بخش عمده‌ای از آزاد بودن کاربران ایرانی در این سیستم و عدم نیاز آن‌ها به شماره مجازی برای وبمانی متکی بودن فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه است که توانسته فرصتی طلایی برای ایرانیان در بازارهای بین‌المللی فراهم نماید.

اما در صورت نیاز به شماره مجازی پی پال میتوانید از لینک های زیر استفاده کنید.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

bardia می‌گوید:

سلام وقتتون بخیر. برای سایت های فریلنسری که ایران رو تحریم کردند از این نوع وبمانی که با شماره و مشخصات واقعی ساخته شده اند، میشه استفاده کرد؟ اگه نه راه حل چیه؟

    محمدصالح شریفی می‌گوید:

    سلام نه متاسفانه ، شماره ها واقعیست اما چون فقط یکبار کد تایید دریافت میکنند در آینده میتواند برای شما مشکل ساز شود، خصوصا برای سایت فریلنسر دات کام و یا fiverr توصیه نمیشود