خرید شماره مجازی سیگنال Signal Virtual Number

سیگنال یکی از امن ترین آپلیکیشن های شبکه اجتماعی است که قابلیت های فراوانی دارد ، برای خرید شماره مجازی سیگنال کافیست به فروشگاه نامبر فور مراجعه فرمایید. همه دولت ها و شرکت ها میخواهند تا آنجایی که می شود بر رفتار شما نظارت داشته باشند اما پیام رسان سیگنال تا به امروز سعی داشته تا از پیام ها ، تماس ها و… در برابر چشم کنجکاو و شرکت های تشنه داده محافظت کند.

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

چرا اپلیکیشن سیگنال؟

دو تفاوت اساسی بین سیگنال و سایر اپلیکیشن های چت وجود دارد :

۱ – به طور پیشفرض رمز گذاری end-to-end برای گفت و گو ها فعال است و هیچ کس غیر از شما و مخاطبتان دسترسی به این اطلاعات نمیتواند داشته باشد حتی سازنده سیگنال ! این در حالی است که در شماره مجازی واتس اپ این قابلیت را باید برای گفت و گو های مختلف به صورت مجزا فعال کنید در نظر داشته باشید که سیگنال open source بوده و توسط محققان بررسی شده است.

۲- سیگنال انگیزه ای برای فروش اطلاعات کاربران ندارد ، سیگنال یک شرکت غیر انتفاعی است

شماره مجازی سیگنال

استفاده از شماره مجازی برای کلیه اپلیکیشن ها یک امر توصیه شده است به این دلیل که با دادن شماره خود به افراد امکان سو استفاده را فراهم خواهید کرد اما با شماره مجازی سیگنال درخارج از پیام رسان نمیتواند برای شما مزاحمتی ایجاد شود.

اگر شما یک شخص معروف در شهر یا استان خودتان هستید و یا اگر زن هستید این مشکلات را به وضوح دیده اید یک راه حل منطقی خرید شماره مجازی است  با خرید شماره مجازی سیگنال به راحتی از مزاحمت های خود بکاهید.

 

دانلود و نصب اپلیکیشن سیگنال

قبل از خرید شماره مجازی سیگنال بهتر است برای استفاده از اپلیکیشن سیگنال آن را از signal in App Store برای ios و یا signal in google Play برای اندروید دانلود نمایید.

بعد از نصب با صفحه ای مثل صفحه پایین مواجه خواهید شد

شماره مجازی سیگنال

ثبت نام با شماره مجازی در سیگنال

در این قسمت شماره مجازی خریداری شده از سایت نامبرفور را وارد کنید

و در وب سایت نامبرفور منتظر دریافت متن ورود باشید .

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران