شماره مجازی آنلاین برای تلگرام

از همان زمان که بحث استفاده از مسنجرهایی چون تلگرام، واتس آپ، لاین و … در میان افراد داغ شد. بسیاری ترجیح دادند به علت حفظ حریم خصوصی خود، فعالیت نامحسوس، پرهیز از مزاحمت‌های فراوان، مسائل امنیتی و … به انواع شماره‌های جعلی یا همان شماره مجازی آنلاین برای تلگرام و دیگر مقوله‌هایی از این باب روی آورده و در سایه امنیتی که خرید شماره مجازی برای افراد به ارمغان می‌آوردند حضوری بی‌دغدغه‌تر را درصحنه این شبکه‌ها تجربه نمایند و آن را جایگزین شماره اصلی خود کنند.

در این مطلب می‌کوشیم تا اطلاعاتی مفید را حول شماره مجازی آنلاین برای تلگرام در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و راهنمای شما در این راه باشیم.

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

تعریفی از شماره مجازی (Virtual number) آنلاین:

حذف سیم‌کارت و جایگزینی آن با یک برنامه خاص درواقع آغاز رسیدن به یک شماره مجازی آنلاین برای تلگرام است. هر فرد می‌تواند با نصب نرم‌افزارهای مربوط به این موضوع بر روی گوشی خود، صاحب یک شماره مجازی شده که از طرف این برنامه‌ها ارائه می‌گردد. درواقع این شماره‌ها آنلاین بوده و می‌توان در تمامی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها به مدد آن‌ها حساب کاربری ایجاد کرد که برای فعالیت افراد هیچ محدودیتی را نسبت به شماره‌های واقعی ایجاد نمی‌کنند. هم‌اکنون 110 برنامه از 21 کشور مانند آمریکا، چین، هند، انگلستان، فیلیپین، اندونزی و … به علاقه‌مندان شماره‌های مجازی را ارائه می‌دهند که افراد برحسب تمایل خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند و به‌عنوان شماره مجازی اختصاصی خود به کار ببندند.

خرید شماره مجازی آنلاین برای تلگرام

برای خرید میتوانید به وبسایت معتبر نامبر فور مراجعه کنید و پس از ثبت نام و واریز وجه اقدام به خرید شماره مجازی برای کشور و برنامه مورد نظر خود کنید

number4.ir

 

پنل رایگان شماره مجازی:

آنچه از همه بیشتر در موضوع شماره مجازی خودنمایی می‌کند رایگان (برای مشاهده کامل مقاله اموزشی دریافت شماره مجازی رایگان اینجا کلیک کنید) بودن آن‌ها است که باعث علاقه روزافزون افراد به این شماره‌ها شده است، اما در مقابل خطر بهره بردن چندین فرد از یک شماره را نیز بالا می‌برد و از این باب امکان سوءاستفاده از عکس‌ها و حریم خصوصی افراد نیز به میان می‌آید. البته راه تشخیص این موضوع راحت بوده و فقط باید دقت نمایید که تلگرام به‌محض ورود از تمامی افراد نام آن‌ها را درخواست می‌کند، در غیر این صورت بدانید ممکن است شخص دیگری قبلاً اقدام به استفاده از این شماره نموده است. پس تا می‌توانید اگر اقدام به خرید شماره مجازی برای تلگرام نمودید به این موضوع مهم توجه ویژه داشته و برای استفاده خود حدومرزی مشخص نمایید. درنهایت انواع برنامه‌ها ازجمله , Textnow, Smartcall Nextplus می‌توانند شماره‌های مجازی در اختیار شما قرار دهند، اما در هر ثانیه امکان دارد اکانت شما در اختیار کسی دیگر قرار گیرد

رفتار تلگرام در برابر شماره‌های مجازی:

خبری که کم‌وبیش امروزه فضای شبکه‌های مختلف خصوصاً تلگرام را پر نموده، ریپورت و مسدود نمودن شماره مجازی آنلاین برای تلگرام به مدد ربات‌های هوشمند آن است. بی‌شک تلگرام در حال قدرتمندتر، امن‌تر و اسپم شدن درزمینۀ عملکرد و ساخت اکانت است و حذف تمام سایت‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی رایگان به‌صورت خودکار، یک گام برای رسیدن به این هدف بزرگ می‌باشد. ازاین‌رو است که در برخی مواقع با واردکردن شماره مجازی خاصی، تلگرام به‌صورت رسمی در قالب یک پیام خبر از بلاک شدن شماره مذکور را اعلام می‌کند. دیری نمی‌گذرد که دیگر شبکه‌های مجازی نیز با ارتقا سطح کیفی خود به این مقوله پیوسته و این مسئله هر زمان ممکن است در دیگر شبکه‌های نیز به اجرا درآید. باوجود چنین مشکل و از طرفی به علت اینکه ساخت رایگان شماره موبایل مجازی کار پرزحمت و سختی است ما به شما راهکار سودمندی را نشان می‌دهیم.

راهکار سودمند و سهل رسیدن به شماره مجازی آنلاین برای تلگرام:

تهیه شماره مجازی آنلاین برای تلگرام از سایت‌های خرید شماره مجازی نامبر فور آن‌هم بسیار باکیفیت و باقیمتی مقرون‌به‌صرفه بهترین راه برای رسیدن به این شماره‌ها است. بسیاری از این وب‌سایت‌ها با خرید پنل های فروش شماره مجازی کار را برای کاربران خود راحت نموده و آن‌ها فقط کافی است به صفحه اصلی سایت واردشده(number4.ir) و نرم‌افزار و کشور موردنظر خود را انتخاب کرده و درنهایت وجه را واریز نمایند و شماره خود را دریافت کنند.

 

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران