شماره مجازی رایگان بدون ریپورت

خرید شماره مجازی اگرچه اکنون در سایه وب‌سایت‌هایی که به ارائه این خدمات می‌پردازند کار سهلی است اما یافتن شماره مجازی رایگان بدون ریپورت که تمامی تحریم‌ها را شکسته و در طولانی‌مدت هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نکند امروزه دغدغه تمام افرادی است که علاقه‌مندند از خدمات پرتعداد این شماره‌ها بهره‌مند شوند. تمامی این خطوط ضد تحریم بوده و به‌راحتی می‌توان از این شماره‌ مجازی رایگان بدون ریپورت برای استفاده در واتس آپ، تلگرام، ایمو، لاین، خرید شماره مجازی اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و … به‌صورت اختصاصی استفاده نمود.

در ادامه با محدودیت‌ها و خدمات این شماره‌ها بیشتر آشنا شوید.

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

شماره مجازی رایگان بدون ریپورت و محدودیت‌های آن برای مشترکین:

اگر گمان می‌کنید خرید شماره مجازی رایگان بدون ریپورت شاید برای شما محدودیت‌هایی ایجاد نماید و امکاناتی که ممکن است در بین خدمات شماره‌های واقعی می‌یابید در آن‌ها وجود نداشته باشد، باید بگوییم که واقعیت چیز دیگری است.

امکانات متنوعی که در انواع شماره‌های مجازی گنجانده‌شده آن‌قدر متنوع است که در شماره‌های واقعی به‌هیچ‌وجه وجود نخواهد داشت و یا این‌که بسیار محدودتر است. شماره مجازی یکی از جالب‌ترین امکان‌های برقراری ارتباط بر پایه امواج رادیویی است و به علت اینکه شمارا قادر می‌سازد به یک شماره تماس مجازی با کد و پیش‌شماره از یک کشور دیگر دسترسی پیدا کنید، به طبع می‌توانید از تمامی امکاناتی که آن کشور برای مشترکین خود در نظر گرفته بهره‌مند شده و دنیایی متفاوت را در سایه امواج اینترنتی تجربه نمایید.

خرید شماره مجازی بدون ریپورت و خدمات آن برای مشترکین:

از خدمات شماره مجازی رایگان بدون ریپورت می‌توان به برقراری ارتباط با افراد در هرکجای دنیا، ارسال پیام، عضویت در شبکه‌های اجتماعی و مسنجرها، امکان جابجایی بین خطوط در اقصا نقاط جهان، صد در صد تضمینی، امکان ثبت و تحویل سریع، پنل مدیریت منحصربه‌فرد و … نام برد که دست کاربران را برای استفاده باز می‌گذارند. همچنین شما می‌توانید با خرید شماره مجازی به‌راحتی از مزایای دیگری چون استفاده از سیستم و امکان‌های سایت و نرم‌افزارهای غیر ایرانی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، عدم پرداخت هزینه جهت تهیه خط از خارج از کشور و ساخت اپل ایدی و اکانت های پرمیوم و اکانت بین‌المللی و … بهره‌مند شوید.

در انتها نیز یادآور می‌شویم که شما برای تهیه این شماره‌ها تنها یک‌بار مبلغی را پرداخت کرده و بدون هیچ هزینه ماهیانه و آبونمان و بدون نگرانی از زمان انقضا، می‌توانید از این خطوط سال‌ها استفاده نمایید، همچنین خطوط تلفنی که در اختیار شما قرار می‌گیرند به‌هیچ‌عنوان اشتراکی نبوده و هرکدام از خطوط تنها به یک شخص ارائه می‌شوند بدین ترتیب تمامی مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی در آن‌ها رعایت شده است .

مراحل ثبت سفارش و خرید شماره مجازی رایگان بدون ریپورت:

شما برای رسیدن به خدمات فوق‌العاده شماره مجازی رایگان بدون ریپورت فقط کافی است چند مرحله زیر را بگذرانید که مسلماً زمان چندانی را از شما نخواهند گرفت:

  • وارد صفحه اصلی وب سایت number4.ir شوید و  پس از بررسی یک شماره باکیفیت و اختصاصی بر اساس کشور، نرم‌افزار، مسنجر، اپلیکیشن و یا سایتی که می‌خواهید در آن از این شماره مجازی استفاده کنید را سفارش دهید.
  • عملیات سفارش نیز در کمترین زمان ممکن و با ثبت اطلاعات تماس به‌منظور ارسال مشخصات و همین‌طور فاکتور خرید انجام می‌شود، پس‌ازاین که سفارش ثبت شد می‌توانید پرداخت را انجام دهید.
  • پرداخت نیز توسط کلیه کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب کشور امکان‌پذیر است و بدون محدودیت می توانید از هر کارتی که تمایل داشتید استفاده نمایید.
  • فقط دقت داشته باشید برخی از این خطوط بین‌المللی بوده و تحویل تمامی آن‌ها پس از پرداخت به‌صورت آنی خواهد بود.
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران