راهنمای کامل سایت کاریابی فایور

سایت فایور یکی از وب سایت های کسب درآمد دلاری است که لازم است با آن آشنا شوید. کسانی که دارای مهارت هایی هستند و یا دائما در حال سفر هستند برای استفاده از این وب سایت هیچ مشکلی ندارند. سایت فایور یا fiverr بازار آنلاینی است که در سال 2010 تاسیس شد. افراد فریلنسر می توانند خدمات خود را از طریق این سایت تبلیغ کنند. خدماتی که در این وب سایت ارائه می شود با gigs شناخته می شود. ارائه خدمات آنلاین به افراد در بستر fiverr باعث شده است تا افراد زیادی از این راه کسب درآمد دلاری کنند.

افرادی که دارای استعداد و یا مهارت خاصی هستند این وب سایت برای آنان بسیار مفید می باشد. مهارت خود را به صورت آنلاین نشان دادن و استفاده افراد سراسر دنیا از این مهارت باعث کسب درآمد زیادی می شود.

فریلنسر یا فروشنده دارای اکانتی است که مهارت های خود را در آن به افراد دیگر نشان می دهد.

کسب درامد دلاری با فایور

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

کسب درآمد دلاری از فایور

کسب درآمد دلاری از فایور بسیار ساده می باشد. برای کسب درآمد لازم است تا اکانتی را در این سایت ایجاد کرد. پروفایل فریلنسر بهترین شیوه معرفی خدمات و مهارت فروشنده به خریدار خواهد بود. پس حتما در تکمیل پروفایل خود باید دقت کافی داشته باشید.

با ایجاد یک گیگ gig می توان شرایط ارائه خدمات و هزینه ها را توضیح داد. پس از پروفایل گیگ تاثیر مهمی در فروش مهارت و خدمات دارد. مطالعه نیاز و درخواست های خریداران نیز برای فروشنده ها باید مهم باشد. در نتیجه با مطالعه جست و جوی خریداران می توان خدماتی را ارائه داد و از این طریق کسب درآمد کرد.

ایجاد اکانت در fiverr کاملا رایگان است. خریداران برای گیگ هزینه هایی را پرداخت می کنند. به طور مثال برای پرداخت ده دلاری در گیگ باید دو دلار را به این سایت به عنوان کارمزد پرداخت کرد. به فروشنده نیز 8 دلار به عنوان هزینه گیگ پرداخت می شود.

توسعه دهنده وب سایت، طراحی گرافیک، کپی رایتینگ، بازاریابی از طریق ویدیو و خدمات ترجمه پنج شغل پر درآمد در وب سایت فایور می باشند.

 

نحوه دور زدن تحریم های فایور با استفاده از شماره مجازی

فایور و بسیاری از اپلیکیشن و وب سایت های مختلف برای کاربران ایرانی فیلتر هستند. در نتیجه لازم است برای دریافت همه امکانات این وب سایت از شماره مجازی فایور برای ساخت اکانت استفاده شود. در نتیجه خرید و یا ساخت شماره مجازی برای ساخت اکانت در این وب سایت یکی از راه های دور زدن تحریم ها برای فعالیت در fiverr می باشد.

جمع بندی

فایور یک سایت بازاریابی و ارائه خدمات و مهارت است که افراد با ساخت اکانت و ایجاد پروفایل خوب میتوانند فروش خود را در این وب سایت گسترش دهند.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران