معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال [دور زدن با شماره مجازی]

انتخاب صرافی های ارز دیجیتال مطمئن در میان انبوهی از صرافی های ریز و درشت کاری سخت و نیاز به در نظر گرفتن مواردی دارد. در انتخاب اینکه کدام صرافی ها بهترین هستند باید به فاکتورهایی توجه کرد که در یک صرافی خوب وجود دارند.

سابقه و رزومه کاری صرافی های ارز دیجیتال بسیار مهم است. علاوه بر آن فاکتور هایی چون وجود تنوع در ارز های دیجیتال، احراز هویت، پشتیبانی، مقدار کارمزد نیز در تعیین بهترین صرافی ها مهم می باشند. صرافی های ایرانی و خارجی هر یک دارای مزایایی در استفاده از آنها می باشند که لازم است به نیاز و نوع سرمایه گذاری خود توجه نشان داد.

بیشتر صرافی های ایرانی موجود دارای اعتبار و اطمینان هستند. زیرا این صرافی ها دارای مجوز فعالیت می باشند. برخی از صرافی های خارجی نیز با توجه به وجود برخی از تحریم ها برای کاربران ایرانی مناسب می باشد در این صرافی ها بدون استفاده از شماره مجازی هم میتوانید احراز هویت کنین. صرافی های نوبیتکس، کامکس، رمزینکس و بیت 24  از صرافی های معتبر می باشند.

 

ارز دیجیتال چیست؟

امروزه صرافی های ارز دیجیتال به دلیل رایج شدن پول دیجیتالی بسیار مورد توجه افراد واقع شده اند. ارز دیجیتال نوعی خاص از پول می باشد که توسط هیچ سازمان و یا دولتی کنترل نمی شود. معامله در آن آزادانه می باشد و بدون مالیات می باشد.

ارز های دیجیتالی هیچ فرم ظاهری ندارند و برای انجام معاملات نیاز به کیف پول الکتریکی است. معامله در ارز دیجیتال نیاز به اینترنت و وصل شدن به شبکه را دارد. از ارز های دیجیتال می توان برای خرید و فروش برخی از کالا ها استفاده کرد.

از سال 2008 به صورت رسمی رمز ارز ها به دنیای اقتصاد معرفی شدند. البته خیلی پیش تر این رمز ارز ها و یا ارز های دیجیتال به وجود آمده بودند. ارز های دیجیتال دارای انواع مختلفی می باشند. ارز های مجازی، رمز ارزها و ارز های دیجیتال بانک مرکزی از انواع آن می باشند.

ارز دیجیتال امروزه نزد کاربران ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته شده است و می توان از طریق آنها به درآمد های میلیونی رسید.

 

معرفی بایننس و ثبت نام با شماره مجازی

ثبت نام در بایننس با کمک شماره مجازی

بایننس یکی از صرافی های ارز دیجیتال است که توانسته است بستری امن برای انجام تجارت کاربران فراهم کند. این صرافی یکی از بزرگترین و معروف ترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب می شود. در این صرافی بیش از 45 رمز ارز خرید و فروش و مورد معامله قرار می گیرند.

همچنین در این صرافی امکان معامله جفت ارز ها نیز وجود دارد. از ویژگی های عالی این صرافی می توان به نقدینگی بالا و پرداخت هزینه های کم و همچنین تخفیفات اضافی اشاره نمود. این صرافی در سال 2017 راه اندازی شد که دارای ایمنی بالا در معاملات و همچنین ظرفیت پردازش 1.4 میلیون سفارش در ثانیه می باشد.

صرافی بایننس انتخاب مناسبی برای معامله گران می باشد زیرا یک صرافی ویژه با استاندارد های مورد نیاز است. بایننس خدماتی چون سیستم عامل ها و ابزار ها و همچنین پشتیبانی از اکوسیستم بلاک چین ارائه خواهد داد.

برای ایجاد یک حساب در صرافی بایننس می توان از دریافت شماره مجازی بایننس استفاده کرد. برای ایجاد حساب کاربری بایستی به وب سایت های مربوط به این مهم مراجعه کرد.

 

معرفی کوکوین و شماره مجازی

ثبت نام در کوکوین با کمک شماره مجازی

کوکوین یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال می باشد که بستری امن و ایمن را برای کاربران فراهم کرده است. این صرافی در سال 2017 راه اندازی شد و تا کنون همچنان یکی از صرافی های عالی در این زمینه می باشد.

بیش از 200 ارز دیجیتال در صرافی کوکوین مورد معامله قرار گرفته می شوند. این پلتفرم به یکی از درگاه های ویژه برای افراد حرفه ای و مبتدی تبدیل شده است. این صرافی بیش از 6 میلیون کاربر فعال دارد.

این صرافی دارای ارز بومی، پشتیبانی 24 ساعته، بدون نیاز به فیلتر شکن، چارت های پیشرفته، معاملات غیر امانی و امنیت بالا می باشد. برای دریافت حساب کاربری در این صرافی می توانید از طریق خرید شماره مجازی کوکوین  اقدام کنید.

 

معرفی کوینکس و شماره مجازی

یکی دیگر از صرافی های ارز دیجیتال، صرافی کوینکس می باشد. یکی از صرافی هایی است که دارای امنیت بالا در مبادله ارز دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد. این پلتفرم به دلیل امنیت بالا و سرعت بالای مبادلات و همچنین هزینه ها و کارمزد پایین به یکی از بهترین صرافی های معتبر در دنیا مبدل شده است.

شیوه های پرداختی متنوع، محیط کاربری ساده، ایمنی بالا، سفارش ارز با قیمت مشخص و … از دیگر ویژگی این صرافی در میان صرافی های ارز دیجیتال می باشد.

سخن آخر

صرافی های ارز دیجیتال، در سال های اخیر بسیار پر قدرت ظاهر شده اند. هر یک از این صرافی ها دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند. بهترین صرافی از نظر کاربر صرافی خواهد بود که مطابق با نیاز و خواسته و نوع معامله وی فعالیت کند. از این رو می توان تعداد بیشماری از صرافی های ارز دیجیتال را به عنوان بهترین معرفی کرد.

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران