آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold

گاهی اوقات ممکن است نیاز داشته باشیم که با شماره‌ای به غیر از سیم کارتی که در اختیار داریم، تماس حاصل کرده و یا اینکه پیامک بدهیم. حتی این امکان وجود دارد که بخواهیم با این شماره در پلتفرم‌هایی مانند واتساپ یا تلگرام عضو شویم. در این صورت نیاز به یک نرم‌افزار داریم که یکی از بهترین‌های آن textplus gold است. در این مطلب با سایت نامبرفور همراه باشید تا آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold را یاد بگیریم و با آن آشنا شویم.

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

نرم افزار textplus gold را چطور دانلود کنیم؟

نرم افزار text plus gold یکی از بهترین اپلیکیش‌های اندروید برای ساخت یک شماره مجازی است که از طریق آن می‌توان شماره‌هایی را از کشور‌های متفاوت به صورت رایگان ساخت ‌و برای مصارف مختلف از آن استفاده کرد‌ ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold. این نرم افزار را می‌توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی که بر روی تمام گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید وجود دارد دانلود کرده و نصب کنید.

برای این کار گوگل پلی را باز کرده و نام نرم افزار را در آن می‌نویسید. سپس در قسمت نتایج ظاهر شده نرم افزار را انتخاب کرده و گزینه دانلود را می‌زنیم. بعد از دانلود نرم افزار خود به خود نصب خواهد شد. از طریق بازار هم می‌توان این دانلود را انجام داد اما تفاوت آن با گوگل پلی این است که بعد از دانلود باید نرم افزار را نصب کنیم. سایت نامبر فور هم در این زمینه می‌تواند به شما یاری کند و از این طریق می‌توانید نرم افزار را به وسیله سایت و بدون مراجعه به گوگل پلی یا بازار، دانلود کنید.

شماره مجازی در تکست پلاس گلد

چگونه با textplus gold شماره مجازی آمریکا بسازیم؟

در این قسمت با سایت نامبر فور همراه باشید تا آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا با نرم افزار textplus gold را آموزش دهیم. البته بهتر است بدانید که آموزش ساخت شماره مجازی آلمان هم با تکست پلاس گلد انجام می‌شود، این بدان معناست که اگر شما نیاز به شماره آلمانی هم داشته باشید، به راحتی می‌توانید آن را برای خود بسازید. بعد از اینکه نرم افزار دانلود و نصب شد، وارد آن شده و در قسمت sign up نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل خود را وارد می‌کنید.

بعد از آن می‌توانید شهری که مورد نظر دارید را انتخاب کنید که می‌تواند شهر‌های آمریکا یا هر کشور دیگر باشد. سپس کد مورد نظر را نیز انتخاب کرده و صبر می‌کنید تا نرم افزار برای شما شماره را ظاهر کند. در قسمت آخر شماره مجازی برای شما نمایش داده می‌شود که از همان ابتدا می‌توانید با آن تماس حاصل کرده و یا پیامک بدهید. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که برای این ایجاد شماره باید به اینترنت متصل باشید. یعنی نرم افزار به صورت آفلاین کار نمی‌کند. اگر در هر مرحله برای شما مشکلی ایجاد شد، می‌توانید آن را با سایت نامبرفور در میان بگذارید و کارشناسان به بهترین شکل آن را برطرف خواهند کرد.

آیا می‌توان با شماره مجازی textpluse gold در واتساپ یا تلگرام عضو شویم؟

سایت نامبر فور این مژده را به شما می‌دهد که می‌توان به راحتی با شماره مجازی که ساخته‌اید در واتساپ یا تلگرام نیز عضو شوید. درواقع آموزش ساخت شماره مجازی برای واتساپ و تلگرام با texplus متفاوت از آموزشی که در بالا مطرح کردیم نیست و اگر شما آموزش کار با textplus را یاد گرفته باشید، با همان شماره‌ای که ایجاد کرده‌اید می‌توان در واتساپ یا تلگرام نیز عضو شوید.

به عنوان مثال برای خرید شماره مجازی تلگرام، ابتدا شماره‌ای که ایجاد کرده‌ایم را یادداشت کرده و یا کپی می‌کنیم. بعد از آن تلگرام را باز کرده و شماره را در قسمت اول وارد می‌کنیم. این موضوع را به خاطر داشته باشید که حتما کد کشور مورد نظر را نیز وارد کنید. سپس برای شما یک کد ارسال می‌شود و یا اینکه تماسی از طرف تلگرام گرفته شده و کد برای شما تکرار می‌شود.

دانلود رایگان تکست پلاس

بعد از اینکه کد را وارد کردید، حساب شما به راحتی ساخته شده و می‌توانید از آن در پیامرسان خود نیز استفاده کنید. سایت نامبر فور در این زمینه نیز می‌تواند پاسخگوی تمامی مشکلات شما عزیزان برای ایجاد حساب در واتساپ یا تلگرام باشد.

سخن آخر

اگر قصد دارید شماره‌ای مجازی برای خود داشته باشید، نگران نباشید زیرا با مراجعه به سایت نامبر فور و نرم افزار textplus gold به راحتی می‌توان شماره را در اختیار داشت و از آن برای هر کاری استفاده کرد.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران