آموزش ساده نصب چند واتساپ در یک گوشی

یکی از پیام رسان های سریع و محبوب پیام رسان واتساپ می باشد که افراد برای ایجاد انواع ارتباط های خود مخصوصا ارتباط های تجاری از این پیام رسان استفاده می کنند. داشتن چند واتساپ در یک گوشی روشی معمول برای افرادی است که میل به داشتن اکانت تجاری دارند. همیشه افراد از راه های مختلف مانند خرید شماره های مجازی و یا ساخت ایمیل و یا با استفاده از برنامه هایی چون Super clone امکان نصب چند واتساپ و یا اکانت برای آنها ایجاد خواهد شد.

مزایای استفاده از برنامه Super clone

قطعا استفاده از چند واتساپ در یک گوشی با Super clone دارای مزایای مختلفی است. این برنامه کم حجم و بسیار سبک می باشد و فضای زیادی را در گوشی شما اشغال نمی کند. این یکی از مزیت های برتر این برنامه می باشد.

همچنین سرعت بالای برنامه Super clone از دیگر مزیت های آن به شمار می رود که در کمترین زمان تمامی مراحل را به سرعت برای داشتن واتساپ دیگر سپری کرد. امکانات زیاد این برنامه کاربر را برای داشتن برنامه های زیادی با کمک  clone سازی کمک می کند. این برنامه فقط برای ساخت واتساپ جدید نخواهد بود و اپلیکیشن های دیگری را نیز ساپورت می کند. در نسخه به روز رسانی شده برنامه مزبور می توان به قابلیت هایی چون تغییر نام برنامه، تغییر رنگ و آیکون، قفل گذاری آن و همچنین خاموش و روشن کردن نوتیفیکیشن برنامه اشاره کرد.

مدیریت همزمان چند واتساپ

استفاده از چند واتساپ در یک گوشی

داشتن چند اکانت شخصی و کاری به صورت شماره مجازی واتساپ در میان افرادی که نیاز به ارتباط با مشتری دارند امری متداول است. استفاده از چند واتساپ در یک گوشی با Super clone نیز اخیرا بسیار مورد استقبال واقع شده است. برای دسترسی به هر یک از حساب های کاربری اعم از تجاری و یا شخصی و برقراری ارتباط با سایر اکانت های دیگر نیاز به داشتن دو گوشی نیست.

واتساپ دارای ویژگی های خیلی خوب برای برقراری ارتباط است اما متاسفانه به کاربران خود اجازه داشتن چند حساب کاربری را نخواهد داد. به همین جهت برای استفاده از چند واتساپ در یک گوشی بایستی از راه های میانبر و یا از برنامه های مختلف استفاده کرد. در ادامه با نحوه فعال سازی چند اکانت در یک گوشی با استفاده از برنامه Super clone آشنا خواهیم شد.

ساخت چند واتساپ در یک گوشی با برنامه Super clone

برای اطلاع در خصوص نحوه استفاده از چند واتساپ در یک گوشی با Super clone لازم است تا آخر این مطالب را مطالعه فرمایید. یکی از راه هایی که امکان استفاده از چند اکانت واتساپ در یک گوشی را برای شما فراهم می کند استفاده از برنامه Super clone می باشد.

برای دستیابی به این امکان یعنی استفاده از چند اکانت در یک گوشی بایستی ابتدا برنامه مذکور را دانلود کرده و بر روی موبایل خود نصب کنید. سپس برای شروع برنامه را باز کرده و بر روی دکمه وسط کلیک کنید تا صفحه ای جدید برای شما باز شود. تمامی برنامه های موجود و نصب شده بر روی گوشی شما در صفحه جدید نمایش داده خواهند شد. برنامه هایی که برای کاربر محبوب و پر استفاده هستند به صورت ویژه نمایش داده می شوند. در این صفحه کاربر می تواند یکی از اپلیکیشن های خود که شامل واتساپ نیز می باشد را انتخاب کند.

پس از انتخاب این اپلیکیشن بایستی به برنامه Super clone اجازه داده شود تا تمامی مراحل را سپری کند. تمامی درخواست ها و پیام های ارسالی به شما بایستی تایید شوند و گزینه قبول می کنم را کلیک کرد.

در این مرحله بایستی نوتیفیکیشن های واتساپ را خاموش کرده و اعلانات برنامه جدید را فعال کنید. همچنین می توانید برای برنامه جدید یک میانبر ایجاد کرده و با استفاده از شورت کات برنامه ای جدید را نصب کرد. در انتها تمامی تغییرات لازم را بر روی برنامه ایجاد کرده و گزینه شروع یا start را کلیک کنید. برای داشتن و استفاده از چند واتساپ در یک گوشی با Super clone علاوه بر خرید شماره مجازی بایستی تمامی مراحل فوق را برای بار دیگر تکرار کرد.

جمع بندی

یکی از راه های برتر برای استفاده از چند واتساپ در یک گوشی با استفاده از برنامه Super clone می باشد. برای افرادی که دارای گوشی دو سیمکارته هستند استفاده از این برنامه بسیار مفید خواهد بود. این برنامه برای گوشی اندروید طراحی شده است و دارندگان آیفون بایستی از برنامه های مشابه استفاده کنند.

 

 

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران