چرا اکانت اینستاگرام ساسپند میشه؟

ساسپند شدن اینستاگرام عموما به دلیل نقض قوانینی است که این رسانه برای کاربران وضع کرده اتفاق می افتد. هر رسانه اجتماعی برای کاربران خود قوانینی وضع می کند که در صورت عدم رعایت این قوانین به طور خودکار حساب کاربری افراد تعلیق خواهد شد.

البته گاهی ساسپند شدن اکانت اینستاگرام به دلیل وجود مشکلاتی است که در خود این رسانه و یا اشکالاتی است که در گوشی همراه کاربر است به وجود خواهد آمد.

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

ساسپند شدن اکانت اینستاگرام به چه صورت است؟

چنانچه حساب کاربری شما در اینستاگرام کاملا سفید شود و هیچ پیام و استوری برای شما باز نشود به معنی ساسپند شدن اکانت اینستاگرام می باشد. در این صورت ممکن است پیام we suspended your account on بر روی صفحه اکانت شما پدیدار شود شود.

مدت زمان ساپسند شدن اینستاگرام چقدر است؟

تعلیق شدن و یا ساپسند شدن اینستاگرام معمولا در بازه زمانی 24 تا 48 ساعت اتفاق می افتد. این بازه زمانی بر اساس فعالیت مشکوک و یا نقض قوانینی است که توسط کاربر صورت گرفته تعیین خواهد شد.

در صورت نیاز به افتتاح حساب جدید میتوانید با شماره مجازی بدون استفاده از شماره خصوصی خودتان اقدام به ثبت نام کنید

دلایل تعلیق شدن حساب اینستاگرام

برای حفظ ایمنی حساب کاربری کاربران اینستاگرام مجموعه ای از قوانین وضع شده اند که در صورت فعالیتی بر خلاف این قوانین، حساب از طرف انجمن اینستاگرام مسدود و یا تعلیق خواهد شد.

ممکن است یک حساب کاربری فعالیت مشکوکی را انجام دهد. به طور مثال کاربری تعداد زیادی فالوور را در یک زمان لغو دنبال کند، در این صورت پیغام خطا برای کاربر ارسال می شود.

استفاده از پلتفرم یک کاربری با دستگاه های مختلف مانند لب تاپ، تلفن همراه، سیستم محل کار و … اینستاگرام خطا را اعلام خواهد کرد. به این معنی کاربر با چندین آدرس IP وارد حساب کاربری خود شده که در این صورت به طور خودکار در این رسانه خطا محسوب می شود. همچنین شکایت دنبال کننده ها از یک حساب کاربری نیز به دلایل مختلف منجر به تعلیق و یا ساپسند شدن اینستاگرام و اکانت فرد خواهد شد. که در این صورت برای افتتاح حساب می توانید از شماره مجازی اینستاگرام استفاده کنید

غیر فعال شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام

غیر فعال شدن بی دلیل اکانت اینستاگرام

بسیاری از کاربران از این گله مند هستند که حساب کاربری آنها بدون دلیل ساسپند شده است. یکی از حالت هایی که برای این حساب ها به وجود خواهد آمد استفاده از فیلتر شکن های رایگان می باشد. در صورت استفاده از فیلتر شکن ها خصوصا فیلتر شکن های رایگان آدرس آی پی و یا همان موقعیت مکانی شما را تغییر خواهد داد.

در این صورت اینستاگرام متصور می شود که چند نفر به یک حساب کاربری دسترسی دارند بنابراین حساب کاربری را غیر فعال می کند. همچنین ممکن است در فعال سازی اکانت خود پیامک شامل کد تایید برای این افراد ارسال نشده است. به همین جهت حساب کاربری اینستاگرامی افراد غیر فعال می شود.

هشدار حذف اکانت اینستاگرام

در صورت ساپسند شدن اینستاگرام به دلایل فوق الذکر ابتدا یک پیام مبنی بر هشدار غیر فعال کردن اکانت برای کاربر ارسال خواهد شد. با توجه به این واقعه کاربر فرصت اصلاح رفتار و یا اکانت خود را در اینستاگرام خواهد داشت. در صورت تعلیق شدن اکانت کاربری می توان نسبت به این عمل اعتراض کرد. با نمایان شدن پیام غیر فعال سازی اکانت می توان طبق دستورالعمل زیر به این اقدام اعتراض نمود.

بر روی learn more کلیک کرده تا به اینستاگرام اطلاع داده شود که به اشتباه این حساب غیر فعال شده است. پس از آن و با مشاهده پیام بعدی گزینه yes باید برای داشتن حساب و یا باقی ماندن حساب کاربری در اینستاگرام انتخاب کرد. سپس فرم های اطلاعاتی شامل نام کاربری و ایمیل آدرس را بایستی به تایید اینستاگرام رساند. البته راه های مختلف دیگری نیز برای رفع ساسپند شدن اینستاگرام وجود دارند که می توان بنا بر شرایط از آنها استفاده کرد.

 

شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران