چطور شماره مجازی درست کنیم؟ [رایگان]

آیا تاکنون اقدام به ساخت شماره مجازی نموده اید؟ چقدر با کاربرد این شماره ها آشنایی دارید؟ این روزها به طور گسترده ای از شماره های مجازی استفاده می گردد چرا که راهکاری بسیار ساده برای ساخت اکانت هایی است که قصد دارید تا آن ها را با استفاده از شماره های خارجی راه اندازی نمایید.

وب سایت هایی که در راستای عرضه و فروش شماره مجازی فعالیت دارند بستری را برای شما فراهم نموده اند تا بتوانید تنها در عرض چند دقیقه صاحب چنین شماره هایی شده و از خدمات آن ها نهایت لذت را ببرید. ممکن است با خود بپرسید که چطور شماره مجازی رایگان بگیریم؟
در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که ممکن است به باور برخی خرید این شماره ها بسیار پیچیده و یا حتی غیر ممکن باشد اما اصلا چنین نیست چرا که سرویس های مختلفی وجود دارند که به واسطه آن ها می توان به این شماره ها دست یافت. خدماتی که شما از طریق شماره های مجازی دریافت خواهید نمود همچون سیم کارت ها می باشد اما ممکن است هنگام استفاده با یک سری محدودیت ها مواجه گردید.

چگونه شماره مجازی داشته باشم

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

کاربرد شماره مجازی در دنیای کنونی

برخی تمایل بسیار زیادی به داشتن سیم کارت هایی دارند که شماره آن متعلق به کشورهای دیگری است اما با توجه به شرایطی که وجود دارد امکان استفاده از چنین سیم کارت هایی را در داخل کشور خود ندارند. در چنین شرایطی با تهیه یک شماره مجازی می توان به هدف خود دست یافت و تمام اپلیکشن ها و اکانت های موردنظر خود را بر روی یک شماره خارجی نصب نمود.
برخلاف گذشته تهیه چنین شماره هایی اصلا سخت نیست و شما با یک جستجوی ساده می توانید وب سایت های مختلفی را شاهد باشید که می توانند به شما درتهیه یک شماره مجازی کمک کنند. شما با استفاده از این شماره ها قادر به نصب تمام اپلیکشن های مورد علاقه خود می باشید و امکان برقراری ارتباط، ارسال پیام و دریافت آن ها نیز برای شما وجود دارد. با توجه به خدماتی که این شماره ها می توانند به شما ارائه نمایند دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

اپلیکشن های کاربردی برای ساخت شماره های مجازی

در بخش اشاره نمودیم که شما با یک جستجو می توانید سایت های بسیار زیادی را بیابید که در راستای ارائه خدمات شماره مجازی فعالیت دارند. علاوه بر این وب سایت ها، اپلیکشین هایی نیز وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها چنین شماره هایی را ساخت. نکته ای که وجود دارد این است که تمام این اپلیکشن ها قابل اعتماد نیستند بنابراین توصیه داریم در انتخاب آن ها نهایت دقت عمل خود را به کار گیرید. در ادامه ساده ترین راه برای ساخت شماره مجازی را به شما معرفی خواهیم نمود.

روشهای خرید شماره مجازی از ایران

خرید شماره مجازی از سایت نامبرفور

یکی از سایت هایی است که با قابلیت های بی نظیر خود به خوبی پاسخگوی این چالش شما که چگونه شماره مجازی رایگان بگیریم می باشد. سیستم اتومانیک این وب سایت شرایطی را برای شما فراهم نموده است تا در بستری کاملا امن و بدون هیچگونه دردسری شماره مجازی موردنظر خود را تهیه نموده و با استفاده از خدمات آن به تمام نیازمندی های خود پاسخ دهید.
این شماره ها قابلیت نصب تمام پیام رسان های محبوب جهانی همچون شماره مجازی تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و … را دارا بوده و وب سایت نامبرفور با برخورداری از نشان اعتماد الکترونیک می تواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که شماره مجازی خود را از یک وب سایت کاملا معتبر تهیه نموده اید.
انتخاب سرویس و خرید شماره مجازی برای آن
یکی از خدمات منحصر به فردی که سایت نامبرفور برای شما در نظر گرفته است این است که شما می توانید اپلیکشن موردنظر خود را انتخاب نموده و با استفاده از برخی خدمات این وب سایت اقدام به تهیه شماره مجازی رایگان برای این اپلیکشن ها نمایید. این گزینه به شما این امکان را می دهد تا یک شماره را به صورت اختصاصی برای پیام رسان خود تهیه نمایید.

چگونه شماره مجازی ایرانی بسازیم؟

علاوه بر خرید شماره های مجازی خارجی امکان خرید شماره مجازی ایرانی نیز وجود دارد تا شما بدون نیاز به نصب فیزیکی سیم کارت ها صاحب یک شماره شده و برنامه های موردنیاز خود را بر روی آن نصب کنید. سایت نامبرفور این امکان را نیز برای شما فراهم نموده است تا بدون هیچگونه محدودیتی به امکانات موردنیاز خود دسترسی یابید.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران