چگونه شماره مجازی واتس اپ درست کنیم

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که با شماره‌ای به غیر از شماره سیم کارت گوشی خود، پیام ارسال کرده و یا حتی در واتس اپ نیز عضو شوید؟ باید به شما بگوییم که این کار امکان پذیر است و می‌توانید به راحتی یک شماره مجازی ساخته و با آن در واتس اپ عضو شده و پیام دهید یا تماس داشته باشید. پس در ادامه این مطلب با سایت نامبر فور همراه باشید تا بیاموزید چگونه شماره مجازی مجازی واتس اپ درست کنیم و آیا این کار ساده است یا خیر.

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

شماره مجازی چیست؟

ابتدا اجازه دهید تا سایت نامبر فور شما را به طور کامل با شماره مجازی آشنا کند تا در هنگام ساخت و استفاده از آن، کاملا بدانید که این شماره چه کارایی و مشخصاتی دارد.

چرا باید از شماره مجازی استفاده کرد درواقع شماره تلفن همراه در یک کشور دیگر است که شما می‌توانید آن را استفاده کنید. همان‌طور که از نام آن پیداست، این شماره مجازی است یعنی وجود حقیقی نداشته و با سیم کارت نیز کار نمی‌کند اما می‌تواند تمامی امکانات یک شماره واقعی را داشته باشد.

بسیاری از افراد در شرایط مختلف به عنوان مثال عضو شدن در یک وب سایت خارجی، نیاز به وارد کردن شماره تلفن و گرفتن کد از وب سایت دارند. حال این امکان از طریق شماره‌های ایران ممکن است انجام نگیرد. در این حالت افراد می‌توانند با استفاده از سرویس‌های ارائه دهنده شماره‌های مجازی، یک شماره برای خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنند. این کار امروزه بسیار رایج شده است و حتی خیلی از افراد از این شماره‌ها برای پیامرسان‌های خود مانند واتس اپ یا تلگرام نیز استفاده می‌کنند.

در ادامه با سایت نامبر فور همراه باشید تا بتوانیم نحوه ساخت اکانت واتس اپ با استفاده از شماره مجازی را به شما آموزش دهیم. می‌توانید در صورت بروز سوال یا مشکل با کارشناسان نامبر فور ارتباط برقرار کرده و در کوتاه‌ترین زمان به جواب و راه حل خود برسید.

ساخت رایگان شماره مجازی واتساپ

چطور برای واتساپ شماره مجازی رایگان بسازیم؟


آموزش ساخت شماره مجازی رایگان برای واتس اپ بسیار ساده است. شما راه‌های مختلفی را برای این کار در اختیار دارید که در اینجا سایت نامبر فور به شما این روش‌ها را آموزش می‌دهد. برای اینکه بدانیم چطور شماره مجازی برای واتساپ درست کنیم، ابتدا بهتر است که عبارت شماره مجازی را در اینترنت جستجو کنیم.

همان‌طور که در صفحه نتایج گوگل مشاهده می‌کنید، سایت‌های زیادی ظاهر می‌شوند که از کشور‌های مختلف می‌توانند برای شما شماره‌ای را ایجاد کنند. معمولا رایج‌ترین کشور‌ها در این سایت‌ها آمریکا و کاناداست. بعد از اینکه وارد این سایت‌ها شدید، تنها با ثبت نام و تایید ایمیل خود می‌توانید شماره مجازی خود را به صورت رایگان بسازید.

البته نرم افزار‌های زیادی نیز موجود است که برای سیستم عامل‌های اندروید و ios ساخته شده‌اند و شما از طریق آن‌ها می‌توانید به راحتی برای خود شماره‌ای را بسازید. دانلود این نرم افزارها اغلب در گوگل پلی و یا اپ استور انجام می‌شود و نحوه ساخت شماره نیز مانند سایت است‌. بعد از اینکه شماره ساخته شد، واتس اپ خود را باز کرده و شماره را که از قبل یادداشت کرده و یا کپی کرده‌اید وارد واتس اپ می‌کنید.حتی میتوانید از این شماره ها برای لاگین شدن به تلگرام یا خرید شماره مجازی تلگرام نیز استفاده کنید.

سپس چند ثانیه صبر می‌کنید تا کد برای شما ارسال شود و یا تماسی با شما حاصل شود. در آخر نیز اکانت شما ساخته شده و می‌توانید از واتس اپ به همراه شماره مجازی خود استفاده کنید. اگر در این بین برای شما مشکلی ایجاد شد، می توانید به سایت نامبر فور مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب این سایت درباره مشکل خود سوال کنید تا در کمترین زمان به پاسخ خود برسید. اینجا لازم است تاکید کنم

شاید این اپلیکیشن ها برای شبکه های اجتماعی کم خطر باشد اما در صورت نیاز برای وریفای حساب بایننس به هیچ وجه از این اپلیکیشن ها استفاده نکنید فقط وفقط از سایت های معتبر شماره مجازی بایننس تهیه کنید.

شماره مجازی برای واتس اپ بیزینس

آیا ساخت شماره مجازی برای واتساپ بیزینس متفاوت است؟

یکی از نرم افزارهایی که امروزه برای کسب‌وکارها بسیار استفاده می‌شود واتساپ بیزینس است. این نرم افزار جدا از واتساپ معمولی ارائه می‌شود و معمولا امکاناتی دارد که کار پیامرسانی و مدیریت کسب‌وکار را راحت‌تر خواهد کرد‌. اما باید گفت که ساخت شماره مجازی در واتساپ بیزینس هیچ تفاوتی با نوع معمولی آن ندارد‌.

می‌توان به راحتی در هنگام وارد کردن شماره، شماره مجازی خود را به جای اصلی وارد کنیم و از آن برای کسب‌وکار خود استفاده کنیم. البته بهتر است بدانید که شماره‌های مجازی با پرداخت هزینه نیز وجود دارند که فقط مختص شما هستند. گاهی ممکن است بعضی از شماره‌های مجازی را افراد دیگر نیز استفاده کرده باشند که این برای کسب‌وکار شما مناسب نیست. سایت نامبر فور می‌تواند انواع شماره مجازی از کشور‌های مختلف را به شما تقدیم کند و به این وسیله می‌توانید از آن‌ها برای خربد شماره مجازی واتساپ بیزینس خود نیز استفاده کنید.

سخن آخر

اگر به فکر ساخت شماره مجازی برای واتساپ کاری یا معمولی خود هستید و می‌خواهید از خدمات رایگان و یا پولی در این زمینه استفاده کنید، وقت را تلف نکرده و وارد سایت نامبر فور شوید تا از خدمات ارائه شده استفاده کرده و به اهداف خود برسید.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران