همه چیز در مورد اپلیکیشن لینکدین linkedin در ایران

اپلیکیشن لینکدین یکی از شبکه های اجتماعی است که به منظور بهبود ارتباط افراد در فعالیت های تجاری ساخته و طراحی شده است. این پلتفرم ابزاری است که با استفاده از آن می توان افرادی را که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند شناسایی کرد.

از دیگر کاربرد های این اپلیکیشن استخدام افراد و یا بازاریابی و یافتن شغل است. استفاده های زیادی از اپلیکیشن اپلیکیشن لینکدین می شود که یکی از دیگر نمونه های آن داشتن چند حساب کاربری مختلف است. این اپلیکیشن با توجه به اطلاعاتی که در صفحه خود وارد کرده اید افرادی را به شما معرفی می کند که در زمینه شغلی شما فعالیت می کنند. عضویت در گروه های تشکیل شده این اپلیکیشن نوعی منبع اطلاعاتی خوبی است که برای شما فراهم خواهد شد.

نحوه کسب درآمد با اپلیکیشن لینکدین

 

استفاده از اپلیکیشن لینکدین یکی از راه های کسب درآمد به صورت مجازی می باشد. کسب درآمد آنلاین از لینکدین یکی از موضوعات جالب و بحث برانگیز است. افزایش تعداد ایمیل ها، ارائه خدمات، افزایش فروش، پیدا کردن افراد بازاریاب، بازاریابی برای افراد و استخدام از روش های کسب درآمد با استفاده از این اپلیکیشن نوعی کسب درآمد می باشند. این اپلیکیشن بستر مناسبی برای انجام هر یک از روش های کسب درآمد می باشد. زیرا این پلتفرم به کلی مربوط به افرادی است که در زمینه کسب و کار های تجاری فعالیت می کنند. به طور مثال می توانید محصولات فیزیکی و یا دیجیتالی خود را با استفاده از ایجاد صفحه فروش عرضه کنید.

در این صفحه همه اطلاعات لازم مربوط به کار و محصولات خود را وارد نمایید. انجام تبلیغات برای کار و فعالیت و یا برای محصول تولید شده خود نیز منجر به کسب در آمد در لینکدین می شود. برای کسب درآمد بهتر در این اپلیکیشن بایستی ارتباط خود را با افراد در این محیط حفظ کرد.

همچنین باید از دیگران درخواست کنید تا شما را معرفی کنند. باید از افرادی برای معرفی فعالیت خود شروع کنید که آنها را می شناسید. پیدا کردن آشنایان و یا همکاران خود در سراسر دنیا با همگام سازی مخاطبین میسر می شود.

ثبت نام در لینکدین از ایران

شماره مجازی جیمیل
با خرید شماره مجازی جیمیل از مجموعه نامبر فور امکان وریفای گوگل را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی جیمیل

آموزش راه اندازی لینکدین

راه اندازی اپلیکیشن linkedin بسیار ساده می باشد برای اینکار در صفحه جست و جو کامپیوتر و یا برنامه های مربوط به تلفن همراه خود عبارت linkedin را وارد کرده سپس آن را دانلود کنید. اطلاعاتی مانند ایمیل و رمز عبور برای ساخت اکانت در این اپلیکیشن لازم است. پس از وارد کردن ایمیل خود و تایید آن توسط این اپلیکیشن ایمیلی از طرف لینکدین به شما ارسال می شود. پس از وارد شدن به ایمیل خود بر روی گزینه انتهای ایمیل ارسال شده کلیک کنید. اطلاعاتی که از شما خواسته می شود را وارد کرده و بر روی گزینه skip کلیک کنید. حساب کاربری Basic به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود اما حساب های کاربری ویژه Premium به صورت پرداخت هزینه برای شما فعال خواهند شد. کاربران با توجه به سیستم تلفن همراه خود می توانند اپلیکیشن linkedin را در اپ استور و یا گوگل پلی دانلود کنند. درصورتی که نخواهید شماره خود را در لینکداین بگذارید و از کشور های دیگه پروژه بگیرید میتوانید از شماره مجازی لینکدین استفاده کنید

 

جمع بندی

اپلیکیشن لینکدین یکی از پلتفرم های اجتماعی است که بسیار حرفه طراحی شده است. این اپلیکیشن به افراد در زمینه معرفی و پیشرفت و بازاریابی فعالیت تجاری کمک می کند. با استفاده از این اپلیکیشن امکان درآمد دلاری به صورت آنلاین وجود دارد. همچنین جذب افراد و یا افرادی که شما را به افراد دیگر معرفی کنند

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

نادر حسینی می‌گوید:

اکانت پرمیوم لینکداین رو از کجا میشه تهیه کرد