کلاب هاوس چیست ؟ [آموزش ثبت نام و استفاده]

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی است که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. در ابتدای معرفی این شبکه تنها چند نفر از افراد مشهور و سرمایه گذار عضو بودند اما رفته رفته سرعت استارتاپ ها و سرمایه گذاران برای تشکیل اتاق گفتگو بیشتر شد. زمانی که این شبکه اجتماعی کمتر از یک میلیون عضو داشت آندرسن هوروویتس به این شبکه ۱۲ میلیون دلار تزریق کرد و همین مسئله باعث بالا بردن ارزش این شبکه اجتماعی شد.

زمانی که وارد این شبکه می شوید اتاق های متعدد با موضوعات متفاوت را مشاهده می کنید. از ورزش گرفته تا موضوعات مربوط به فناوری و یا حتی خانه داری و ورزش در این اتاق ها به چالش کشیده می شود و بیش از صدها کاربر در هر اتاق به گفتگو می نشیند.

کلاب هاوس چیست؟

 

یکی از شبکه های اجتماعی مبتنی بر صوت، کلاب هاوس است. برای شنیدن صحبت های افراد عضو این برنامه لازم است که شما هم عوض شوید و در بحث های گروهی اظهار نظر کنید.

کلاب هاوس دارای اتاق های گفتگو است که در هر کدام از این اتاق ها در خصوص موضوعات مختلفی صحبت می شود. شما با حضور در اتاق دلخواه خود می توانید اطلاعات مفید و جامعی به دست بیاورید.

کلاب هاوس تنها برای دستگاه های با سیستم عامل Ios راه اندازی شده است. در نتیجه اگر یکی از دستگاه اپل را دارید می توانید برنامه را نصب و به گفتگوهای افراد گوش دهید.

برای عضویت در کلاب هاوس لازم است که یک دعوت نامه داشته باشید هر کاربری که عضو می شود می تواند از دو نفر دعوت کند. اگر این دو دعوتنامه را استفاده کند دعوتنامه های دیگری هم به او داده می شود.

اما اگر دعوت نامه ندارید بهتر است مراحل ثبت نام را طی کنید و نام کاربری خود را ثبت و رزرو نمایید حتی میتوانید با استفاده از شماره مجازی کلاب هاوس این کار را انجام دهید.

شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام

صحبت کردن در کلاب هاوس

 

کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی نوظهور است و از سال ۲۰۲۰ اجرا و توسعه یافته است. این شبکه در بین کاربران شبکه های اجتماعی به سرعت شناخته شد. برای برقراری ارتباط و صحبت کردن می توانید وارد محیطی که خودتان یا دوستانتان ساخته اند، شوید و در این اتاق ها به صورت زنده. در مورد موضوعات مختلف صحبت کند.

با صحبت در کلاب هاوس می توانید فعالیت خود را بیشتر معرفی کنید. اعلام حضور در حوزه های مختلف مانند حوزه ی آموزشی و …، می تواند باعث رونق کسب و کار شود.

اگر فن بیان قوی و هوش بالایی دارید در کلاب هاوس عضو شوید و فالورهای خود را افزایش دهید تا دیده شوید.

شما برای صحبت کردن در کلاب هاوس ابتدا باید علایق خود را به اپ معرفی کنید تا اتاق های مرتبط با علایق شما نشان داده شد. منوی کلاب هاوس تقریبا شبیه اینستاگرام است و دارای بخش هایی از قبیل مشاهده رویدادها و اعلان ها، بخش ارسال دعوتنامه، دسترسی به پروفایل افراد و … است. در تالار این برنامه چت روم های   معروف و انلاین زیادی وجود دارد که می توانید وارد شوید و شما هم به نوبه صحبت کنید.

چه کسانی از کلاب هاوس استفاده می کنند؟

 

برنامه کلاب هاوس در یکی دو سال اخیر تنها برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده است و در همین مدت کوتاه کاربران زیادی عضو این مجموعه شده اند. ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا و مارک زاکربرگ دو نفر از افراد مشهوری هستند که در این برنامه عضو هستند.

تمامی افرادی که در پی کسب اطلاعات در زمینه های مختلف هستند و یا می خواهند کسب و کار خود را به مشتریان بشناسانند، کلاب هاوس می تواند یک محیط جذاب و کاربردی باشد.

در کلاب هاوس تمام افرادی که علاقمند به موسیقی، میکاپ. سرگرمی و کتاب و … هستند می توانند از کلاب هاوس استفاده کنند.

این برنامه کاربردی برای تمام اقشار جامعه مانند افراد معروف، صاحبان کسب و کارها، افرادی که سخنرانی انگیزشی می کنند، موزیسین ها و … شرایطی را مهیا می کند که بتوانند در اتاق های گفت و گوی دلخواه اظهار نظر کنند. گفت و گوها در کلاب هوس لحظه ای و آنلاین انجام میشود و ابزاری برای ضبط صدا وجود ندارد.

ثبت نام در کلاب هوس

ثبت نام در کلاب هاوس

بیشتر قوانین و مقررات سختگیرانه برنامه کلاب هوس مربوط به مرحله ثبت نام است. برای ثبت نام باید نام کاربری و شماره مجازی کلاب هاوس خود را به کلاب هوس بدهید. این مرحله قبل از اینکه شما توسط کاربر دیگری دعوت شوید رزرو می شود.

بعد از ثبت نام نیاز به دعوتنامه دارید. شخصی که قرار است برایتان دعوتنامه بفرستد باید شماره شما را داشته باشد و از طریق آن لینکی را برای ورود ارسال می کند.

پیوند حساب توییتر با کلاب هاوس امکان پذیر است.

پیوند مخاطبان گوشی به هم یکی دیگر از قابلیت های کلاب است که پیگیری افراد را راحت تر می کند.

پس از اینکه وارد کلاب هوس شدید باید ایمیل خود را با سرویس تایید کنید تا اگر مشکلی برای حسابتان پیش آمد، بتوانید دوباره آن را متصل کنید.

 

شماره مجازی تویتر ارزان
خرید شماره مجازی توییتر از سایت نامبر فور در بالاترین سرعت و ارزان ترین قیمت ممکن صورت می گیرد
خرید شماره مجازی توییتر
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران