نحوه استفاده از چند تلگرام در یک گوشی با Super clone

کپی کردن برنامه تلگرام بر یک گوشی و استفاده شخصی و تجاری از آن قطعا با استفاده از برنامه Super clone امکان پذیر است. برای استفاده از چند تلگرام در یک گوشی با Super clone راهی مطمئن و محبوب برای داشتن نسخه های دیگر از اپلیکیشن تلگرام است. تلگرام یکی از اپلیکیشن های بسیار محبوب در ایران می باشد که امنیت بسیار زیادی نیز دارد. ساختار این اپلیکیشن به این صورت است که امکان داشتن چند اکانت برای کاربر فراهم است. اما در صورتی که از یک گوشی برای داشتن چند اکانت استفاده شود می توان از کلون سازی استفاده کرد.

شماره مجازی تلگرام
خرید شماره مجازی اختصاصی و بدون ریپورت تلگرام از نامبرفور
خرید شماره مجازی تلگرام

ساخت اکانت در اپلیکیشن تلگرام

همانطور که گفته شد اپلیکیشن تلگرام یکی از اپلیکیشن های کامل محسوب می شود که امکان ساخت اکانت تلگرام جدید در خود این اپلیکیشن و بدون استفاده از اپلیکیشن دیگر وجود دارد. البته ناگفته نماند که استفاده از برنامه های کلون سازی امکان داشتن چندین اکانت از تلگرام را برای شما فراهم می کند. این در حالی است که نسخه تلگرام فقط امکان ساخت سه اکانت را برای شما فراهم کرده است. برای ساخت اکانت جدید در خود برنامه تلگرام بایستی به منوی اپلیکیشن وارد شده و در قسمت پایین عکس پروفایل خود فلش کوچک در سمت راست انتخاب کرد. سپس گزینه اد اکانت را انتخاب کرده و اکانت جدید را فعال کرد.

مزایای استفاده از برنامه Super clone و کلون سازی تلگرام

قطعا استفاده از چند تلگرام در یک گوشی با Super clone شگفت انگیز خواهد بود. زیرا مزایای استفاده از این برنامه زیاد است و همچنین کار با آن بسیار ساده و آسان خواهد بود. همزمان استفاده از چند اکانت در یک گوشی به معنی استفاده شخصی و کاری و … از اکانت تلگرام است. ممکن است با اکانت تلگرام خود فعالیت های دیگری همچون شرکت در بازی های آنلاین و یا عضو کانال های اطلاعاتی ارز دیجیتال را انجام دهید. به هر حال برای دستیابی به این مهم کلون سازی به شما پیشنهاد می شود.

کلون سازی با برنامه های زیادی انجام می شود که یکی از بهترین این برنامه ها Super clone می باشد. این برنامه برای گوشی های اندروید طراحی شده است. سرعت زیاد، امکانات مختلف، حجم سبک و کمتر از 10 گیگابایت این برنامه همچنین کلون سازی آسان با استفاده از سوپر کلون از مزایای مهم برنامه مذکور می باشند.

داشتن چندین اکانت از تلگرام در یک گوشی نیز امکان فوق العاده ای است که این برنامه برای کاربران فراهم کرده است.

ساخت چند تلگرام در یک گوشی با Super clone

برای استفاده از چند تلگرام در یک گوشی با Super clone بایستی این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرد. امکان استفاده از چند نسخه از تلگرام بر روی یک گوشی به صورت همزمان برای کاربر شامل طی کردن مراحل متعددی است. برای داشتن چند شماره تلگرام کافیه با استفاده از اموزش های رایگان یا خرید شماره مجازی تلگرام این کار رو انجام بدید

همانطور که گفته شد کار با این اپلیکیشن بسیار ساده می باشد. اولین قدم نصب این برنامه بر روی گوشی اندروید خود می باشد.

کلیک بر روی گزینه + در انتهای صفحه اپلیکیشن شروع کلون سازی تلگرام است. پس از انتخاب این گزینه تمامی برنامه های پرکاربرد و مورد استفاده در گوشی تلفن همراه شما نمایش داده خواهند شد. اپلیکیشن های نصب شده بر روی تلفن همراه شما در بخش hot cloned نمایش داده می شوند. برای استفاده از چند تلگرام و داشتن نسخه ای دیگر از این برنامه بایستی اپلیکیشن مورد نظر را برای کلون سازی انتخاب کرد.

سپس اطلاعات و تغییرات لازم را به تلگرام انتقال داده که شامل فایل ها و مخاطبین مد نظر می باشند. پس از گذراندن این مرحله آپشن هایی برای شما فعال می شوند. آپشن های برنامه همان امکانات مختلفی است که در بخش مزایای Super clone به آن اشاره شد.

برای قفل گذاری نسخه تلگرام می توان از امکان privacy locker را انتخاب کرد. پس از گذشتن از این مرحله و فعال و یا غیر فعال کردن رمز نسخه می توان برای دسترسی سریعتر به تلگرام از میانبر استفاده کرد.

در صفحه اصلی گوشی همراه خود می توان شورتکات از تلگرام را نصب کرد. سپس ویرایش اپلیکیشن نصب شده را با توجه به سلیقه و خواسته خود انجام دهید. به همین راحتی نسخه ای دیگر از تلگرام بر روی گوشی شما نصب خواهد شد.

جمع بندی

استفاده از چند تلگرام در یک گوشی با Super clone دارای مزایای زیادی در استفاده می باشد. برنامه کلون سازی این امکان را به کاربر می دهد تا بیش از سه نسخه از تلگرام را در گوشی خود نصب کرد.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
شماره مجازی استیم
خرید شماره مجازی اختصاصی استیم steam به صورت آنی از ۹۳ کشور برای دور زدن تحریم ها و …
خرید شماره مجازی استیم

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران