آموزش تیک تاک + کسب درآمد از تیک تاک

تیک تاک یکی از محبوب ترین Social Network ها است که قابلیت های خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این اپلیکیشن چینی قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها با سیستم عامل های مختلف را دارد و تمامی کاربرانی که از انواع گوش های هوشمند استفاده می کنند می توانند از امکانات تیک تاک بهرمند شوند ما قصد داریم به شما آموزش تیک تاک را در قالب یک پست بدهیم.

تیک تاک تنها یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده نیست بلکه به واسط قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد به نحوی یک منبع در آمد نیز به حساب می آید و افرادی که در آن عضویت دارند می توانند بنا بر استاندارد های تعیین شده به کسب در آمد بپردازند، اطلاعات کامل تر در عناوین بعدی شرح داده خواهد شد.

تیک تاک چیست؟

بدون شک همه ما کلیپ هایی که با موضوعات متفاوت در شبکه های اجتماعی منتشر می شود را دیده ایم، برخی فان و جوک هستند و برخی دیگر نیز به موضوعات اجتماعی پرداخته اند. سازندگان این کلیپ ها با هدف جلب توجه این اقدامات را انجام داده اند و به نحوی سعی در جذب بیننده و دنبال کننده دارند، همین امر سبب شده که تیک تاک به عنوان پلتفرم ویدئویی از محبوبیت زیادی برخوردار باشد.

همانطور که عنوان شد تیک تاک یک پلتفرم ویدئویی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا کلیپ های کوتاه را با قابلیت و ویژگی های متفاوت طراحی و بسازند. از مهم ترین وجوه تمایز تیک تاک با سایر برنامه های مشابه وجود فریم و افکت هایی است که منحصرا در اختیار Tik-Tok قرار دارد و تنها افرادی اجازه استفاده از آن ها را دارند که در این شبکه اجتماعی ثبت نام کند.

ویدئو های 3 تا 15 ثانیه ای با جلوه و افکت های ویژه که امکان صدا گذاری های خاص را برای شما فراهم می کند، همچنین می توانید از برچسب های جالب و سرگرم کننده برای جذابیت بیشتر کلیپ ها استفاده نمایید. گفتنی است که بیش از 100 استیکر ، فیلتر و… جذاب به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 ثبت نام و ساخت اکانت در اپلیکیشن تیک تاک

استفاده از تیک تاک مشروط بر ثبت نام است، البته با دانلود و نصب می توانید وارد آن شده و ویدئو ها را مشاهده نمایید اما قادر به ارسال هیچ ویدئویی نیستید، همچنین نمی توانید واکنشی به ویدئو های در دسترس داشته باشید. برای انجام ثبت نام در تیک تاک ابتدا از طریق یکی از روش های گوگل، اپ استور و گوگل پلی برنامه تیک تاک را دانلود نمایید.

دانلود تیک تاک از گوگل پلی

توجه داشته باشید که این برنامه آیکون مخصوص به خود را دارد، صفحه ی کاملا سیاه که در آن تنها شکل یک نت موسیقی دیده می شود، توجه داشته باشید که نمونه های مشابه زیادی وجود دارد که همگی با این تصویر در فروشگاه های متفاوت وجود دارند، اما هیچ یک قابلیت های کلی برنامه تیک تاک را نخواهند داشت.
ثبت نام و ساخت اکانت در اپلیکیشن تیک تاک منوط به داشتن حساب های خاص است، شما می توانید از طریق یکی از حساب های اینستاگرام، توییتر، فیسبوک یا گوگل در این جهت اقدام نمایید.

انتخاب هر یک از اپلیکیشن های فوق تاثیر زیادی در دیگر مراحل ثبت نام دارد چرا که شما باید در صفحه اصلی اپلیکیشن تایید نمایید.

در مرحله بعدی باید حساب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس با انتخاب گزینه Continue یا Connect وارد صفحه اصلی اپلیکیشن خواهید شد.

 

توجه داشته باشید که استفاده از تیک تاک برای کاربران ایرانی با محدودیت رو به رو است میتوانید با استفاده از خرید شماره مجازی تیک تاک در این اپلیکیشن ثبت نام کنید

 

ثبت نام در تیک تاک از ایران

نحوه خرید شماره مجازی برای تیک تاک

داشتن شماره مجازی یکی از سریع ترین روش ها برای نصب و استفاده از اپلیکیشن و برنامه های متفاوت در بستر دنیای مجازی است، تیک تاک به عنوان یک پلتفرم مجازی به شما قابلیت های هیجان انگیزی می دهد که برای استفاده از اکانت خود در آن می بایست از شماره مجازی استفاده نمایید.

خرید شماره مجازی برای تیک تاک به روش های متعددی امکان پذیر است، البته اپلیکیشن های زیادی نیز وجود دارد که می توانید با استفاده از آن شماره مجازی بسازید، برای این کار تنها لازم است در گوگل پلی یا اپ استور سرچ کنید و یا مستقیما به سراغ وب سایت های مختلف گوگل بروید تا سرویس های زیادی در اختیار شما قرار بگیرد.

همانطور که قبلا در آموزش تیک تاک گفته ایم برای استفاده در ایران مشکلات زیادی وجود داره برای دریافت شماره مجازی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید

خرید شماره مجازی تیک تاک

یکی از مهم ترین نکات در زمان استفاده از شماره های مجازی، ارزش آن است. برخی مواقع ممکن است شماره های مجازی رایگان در اختیار شما قرار بگیرد که استفاده مداوم از آن چندان پیشنهاد نمی شود، در واقع این شماره ها تنها برای حساب های معمولی نه چندان مهم مناسب است. گفتنی است که در صورت خرید شماره مجازی برای تیک تاک با توحه به پیش شماره کشور مورد نظر باید مبالغ متفاوتی را پرداخت نمایید.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

آموزش ارسال ویدیو در برنامه تیک تاک

نحوه کار با تیک تاک برای ارسال ویدئو و پست کردن آن تقریبا مشابه برنامه اینستاگرام است. برای این کار ابتدا می بایست برنامه را باز کنید و وارد صفحه اصلی شوید.
در مرحله بعدعلامت( + )که در پایین صفحه و در قسمت وس وجود دارد را لمس کنید.

اگر ویدئو کورد نظر شما از قبل آماده و در قسمت گالری وجود دارد، روی دایره ای کوچکی که در پایین صفحه سمت راست وجود دارد کلیک نمایید و پس از وردو به آن کلیپ مور د نظر را انتخاب نمایید. در غیر این صورت در همان صفحه اصلی دکمه قرمز رنگ را فشار دهید تا دوریبن آغاز به کار کند.
پس از این که ضبط فیلم به پایان رسید، برای تایید آن روی تیک قرمز رنگ کلیک نمایید و سپس گزینه NEXT را فشار دهید.
در صفحه بعدی می توانید متن یا کپشن مورد نظر خودد را وارد نمایید و در نهایت گزینه پست را لمس کنید.

 

کسب درامد دلاری از تیک تاک

روش های کسب درآمد در تیک تاک

شاید در ابتدا ورود شبکه و پلتفرم های مجازی به هدف گذراندن اوقات فراغت یا ایجادیک بستر برای ارتباط با افراد بیشتری بود، اما کم کم به یک مجیط برای کسب در آمد نیز تبدیل شدند. تیک تاک به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه ها در چند سال اخیر است که به دلیل داشتن ویدئو های جنجالی و جذاب به توجه افراد را به خود جلب نموده است، همین امر سبب شد که افراد زیادی به روش های کسب در آمد از تیک تاک فکر کنند.

از تبلیغات استفاده کنید

چنانچه تعداد دنبال کنندگان کلیپ های شما زیاد است می توانید با تبلیغ یک برند تجاری به کسب در آمد بپردازید، برای تاثیر گذاری بیشتر از سناریوی فان در تبلیغات خود استفاده نمایید.

سکه های خود را به الماس تبدیل کنید

کسب در آمد از تیک تاک با دیگر برنامه ها کاملا متفاوت است، در دیگر شبکه ها فالوور ها با بازدید از پیج و استوری به شما کمک می کنند تا بتوانید تبلیغات گسترده تری داشته باشید. در تیک تاک کاربران برای دیدن ویدئو های بیشتر، باید با پرداخت سکه از حساب های معروف پشتیبانی کنند. از این سکه ها هم در پرداخت های درون برنامه استفاده می شوند و هم خریداران واقعی دارند. البته با این سکه ها می توانید الماس بخرید و آن را به پول نقد تبدیل کنید.

از تاثیر گذاری کمپین ها غافل نشوید

شاید این اقدام برای شما سود مادی چندانی نداشته باشد و تمامی در آمد حاصله صرف امور خیریه شود اما باعث معرفی شما به افراد بیشتری شده است که به واسطه این اتفاق می توانید تبلیغات بیشتری دریافت نمایید.

نتیجه گیری

تیک تاک و نحوه استفاده از آن مبحث مهم در تمامی وب سایت های خبری در باره شبکه های اجتماعی می باشد چرا که این اپلیکیشن از محبوبیت زیادی برخوردار است و همین امر توجه کاربران را به خود جلب نموده، نامبرفور یکی از وب سایت های است که آموزش تیک تاک را در اختیار شما قرار می دهد.

شماره مجازی تیک تاک
یکی از سرویس های سایت ما خرید شماره مجازی تیک تاک نامبرفور هست که براحتی از چندین کشور مختلف قابل تهیه می باشد.
دریافت شماره مجازی tiktok
شماره مجازی تویتر ارزان
خرید شماره مجازی توییتر از سایت نامبر فور در بالاترین سرعت و ارزان ترین قیمت ممکن صورت می گیرد
خرید شماره مجازی توییتر

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران