مقایسه بین واتساپ یا تلگرام ؟ whatsapp vs telegram

یکی از بزرگترین سوالاتی که ذهن هر فردی از صاحبان کسب و کار گرفته تا افراد عادی را به خود مشغول می‌کند این است که از بین تلگرام و واتساپ، کدام برنامه را انتخاب کنیم. چرا تلگرام بهترین برنامه است؟ چرا واتساپ کاربران زیادی دارد؟ از نظر امنیت، کدام یک بهتر می‌توانند حریم خصوصی ما را حفظ کنند؟ تمامی این سوالات باعث شده است که ما امروز به بررسی دو اپلیکیشن واتساپ و تلگرام بپردازیم تا با واضح کردن تفاوت‌ها و شباهت‌ها این دو برنامه، گامی مؤثر در راستای برطرف نمودن نیاز شما به هر کدام از این اپلیکیشن‌های اجتماعی برداریم. پس تا انتهای این مطلب با نامبر فور همراه باشید.

تلگرام

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پرکاربرد است که امروزه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. این اپلیکیشن منحصر به فرد، قابلیت‌های زیادی همچون ارسال استیکر، فشرده سازی پیام، ارتباطات لحظه‌ای و ارسال ایموجی و گیف را برای کاربران خود فراهم آورده است. بسیاری از افرادی که امروزه در این فضا فعالیت دارند، می‌دانند که ‌کانال‌های تلگرامی همه و همه رمز نگاری می‌شوند و از هک شدن این برنامه جلوگیری می‌کنند.

خرید شماره مجازی تلگرام

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به تلگرام بیندازیم، باید بگوییم که این برنامه به راحتی می‌تواند تمامی نیازهای کاربر به یک اپلیکیشن اجتماعی خوب را برطرف کند و یا آپدیت‌های مداوم، قابلیت‌های بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد تا از این طریق بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن شناخته شود. حتی شماره مجازی تلگرام هم راحت تر برای این اپلیکیشن پیدا می شود

واتساپ

شاید شما هم جزو افرادی باشید که از ما می‌پرسید چرا واتساپ را به عنوان یک برنامه‌ی اجتماعی و برای برقرار کردن ارتباط با دیگران انتخاب کنیم؟! واتساپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسان در جهان است که امروزه توسط مدیر عامل فیسبوک یعنی زاکربرگ مدیریت می‌شود. این اپلیکیشن قوانین زیادی دارد که کاربر باید در محدوده‌ی همین قوانین به استفاده کردن از این برنامه بپردازد اما امکان کاربری آسان، امکان تسریع ارتباطات و امکان دسترسی به سایر نقاط جهان همه و همه از جمله ویژگی‌های واتساپ به شمار می‌آیند که سبب کشش کاربران به سمت این برنامه‌ی محبوب شده است.

شما با استفاده از شماره مجازی واتساپ قابلیت این را دارید که تماس‌های صوتی و تصویری را در بستر اینترنت برقرار کنید و هزینه‌های تماس با استفاده از سیم کارت‌های واقعی را کاهش دهید. حتی اگر با شماره مجازی مخصوص هر کشور هم وارد این برنامه شوید، می‌توانید از تمامی قابلیت‌های این چنینی بهره ببرید. امروزه در واتساپ چندان ربات و‌ گیف دیده نمی‌شود اما این امر سبب کاهش کاربران این برنامه نشده است چرا که بسیاری از اقراد مزایای این برنامه را به معایب آن ترجیح می‌دهند. زاکربرگ در نر دوره به روزرسانی جدیدی را از این برنامه ارائه می‌کند که طی آن امکان کاربری آسان تری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

امنیت واتساپ یا تلگرام بیشتر است؟
امنیت واتساپ یا تلگرام؟

اگر به دنبال برنامه‌ی ایمنی هستید، به گفته‌ی بسیاری ار کاربران تلگرام امنیت بهتری دارد اما این امر به این معنی نیست که کاربران واتساپ از امنیت بهره نمی‌برند بلکه واتسا‌پ هم از برنامه‌های ایمنی است که در آن پیام‌ها رمز گذاری می‌شوند امکان هک هم وجود ندارد. از آنجایی که تلگرام امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود می‌گذارد، محبوبیت بیشتری هم نسبت به واتساپ دارد‌ اسن برنامه از پروتکل‌های مختلف در جهت رمز گذاری انواع مختلف پیام‌ها استفاده می‌کند تا کاربر با خیال راحت از این برنامه بهره ببرد.

واتساپ نیز همانند تلگرام از رمز نگاری‌های پیشرفته و الگوریتم‌های مدرن این چنینی برخوردار شده است. این برنامه پیام‌های شما را در بخش بایگانی ذخیره می‌کند تا اگر می‌خواهید به این پیام‌ها در طی دوره‌های مختلف دسترسی پیدا کنید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را ببینید. نکته‌ی جالب اینجا است که تلگرام هم این قابلیت را دارد. با این اوصاف، ما تصمیم گیری را بر عهده ی خود کاربر قرار می‌دهیم چرا که هر فردی با شناخت نیازهای خود می‌تواند به خوبی از این اپلیکیشن‌ها بهره ببرد.

 

 

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران