ساخت شماره مجازی ایران

در این روزها شاهد هستیم که بازار شماره مجازی برای شبکه‌های مختلف داغ است و عده‌ای برای رفع نیاز خود اقدام به خرید شماره مجازی و گروه دیگر اقدام به ساخت این شماره‌ها آن‌هم به‌صورت کاملاً رایگان می‌کنند که تمام این شماره‌ها خارجی بوده و متعلق به کشورهای مختلف مانند روسیه، آمریکا، چین، فرانسه و… می‌باشد. برای دریافت این شماره‌ها فقط کافی است به سایت‌هایی که در مطالب قبلی معرفی کرده ایم مراجعه کرده و یک نمونه مطابق با میل خود را از آن‌ها خریداری نمایید.

در این میان شماره مجازی ایرانی نیز طرفداران بسیاری داشته و عده کثیری به دنبال یافتن آن هستند و وب‌سایت‌ نامبر فور به شما کمک میکند  که با ثبت‌نام شماره مجازی ایرانی دریافت کنید. حال اینکه آیا در ایران به دلایل امنیتی آیا می‌توان یک شماره مجازی را دریافت نمود که کد آن مربوط به ایران باشد، موضوعی است که در ادامه این مطلب آن را موردبررسی قرار می‌دهیم.

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

کد معروف برای شماره مجازی ایرانی:

امروزه تنها راه‌هایی که می‌توان به خرید شماره مجازی دست پیدا نمود مراجعه به وب‌سایت‌های خارجی ارائه‌دهنده این خدمات است و یا ورود به سایت‌های ایرانی که انواع شماره‌های مجازی امن و تضمینی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند، اما اینکه امکان دسترسی به شماره مجازی ایرانی وجود دارد مقوله است که باید موردتوجه قرار گیرد.

خرید شماره مجازی با کد (98+) یعنی که این شماره مختص ایران بوده و با آن می‌توانید در تمامی سایت‌ها، کانال‌ها و صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی عضو شده و فعالیت نمایید. اکنون ربات خرید شماره مجازی تلگرام به کمک افرادی آمده‌اند که تمایل دارند بسیار آسان و سریع شماره‌هایی با کد 98+ را بدون ریپورت دائمی و کاملاً اختصاصی در اختیارشان قرار گیرد تا بتوانند از آن در انواع سرویس‌ها چون تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، ایمو، انواع وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن ها استفاده نمایند.

چگونگی دریافت شماره مجازی ایران:

سایت خرید شماره مجازی نامبر4 توانسته‌است امری که تا چندی پیش محال به نظر می‌رسید را محقق نمایند و با درگاه‌های امن، پشتیبانی، پاسخگویی 24 ساعته، خدمات آنلاین، مشاوره و… سابقه‌ای درخشان و خریدی مطمئن را برای کاربران خود فراهم نمایند.

تمامی افراد با ورود به این ربات‌ها و پس از شارژ حساب به‌اندازه قیمت شماره مجازی ایرانی می‌توانند وارد بخش خرید شده و پس از قبول قوانین با انتخاب سرویس موردعلاقه خود شماره موردنظرشان را در کمتر از چند ثانیه دریافت نمایند. دریافت کد از سایت آخرین مرحله بوده و بدین ترتیب با گذراندن این مراحل می‌توانید مطمئن باشید که اکانت مجازی ایرانی شما آماده استفاده است.

سایت‌های ارائه‌دهنده شماره مجازی ایرانی:

اغلب سایت‌هایی که اعلام می‌کنند شماره‌های ایرانی برای شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهند یا تضمینی نبوده و یا شماره‌های آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. اگر در این وب‌سایت‌ها چرخی بزنید به‌خوبی متوجه خواهید شد که در آن‌ها به‌هیچ‌وجه قسمتی برای پشتیبانی و برقراری ارتباط بین مشتریان و مدیر وب‌سایت وجود نداشته ازاین‌رو نمی‌توان به شماره‌های آن اعتماد نمود پس قبل از هر خرید به این موارد ذکرشده دقت کافی نمایید. سایت ما اولین سایت ارائه خدمات شماره مجازی ایران است که در آن از شماره‌های مجازی خام و بی‌کیفیت ایرانی خبری نیست و شما قادر هستید از بین شماره‌های مجازی موجود در پنل شماره مجازی سایت ما از اپراتورهای ایرانسل و همراه اول هر مورد را که تمایل دارید خریداری نمایید.

روش کار نیز در وب‌سایت به این صورت می‌باشد که اسکن کارت ملی خریداران از آن‌ها گرفته‌شده و در دیتابیس سایت ذخیره می‌شود تا احتمال هرگونه فعالیت خلاف از آن‌ها صلب شود. این روش مانند برخورد در هنگام خرید سیم‌کارت‌های معمولی است که تضمین‌کننده امنیت می‌باشد و توانسته با خدمات ارزنده خود بسیاری از مشکلات کاربران ایرانی را حل نماید.

در انتها نیز امیدواریم توضیحاتی که در مورد شماره مجازی ایرانی مطرح کردیم برای شما کارساز بوده و نیاز شمارا مرتفع ساخته باشد.

خرید شماره مجازی

ربات خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران