ساخت شماره مجازی در نامبرفور

شماره‌های مجازی به شماره‌هایی گفته می‌شود که بر اساس سیستم تلفن ابری و بدون محدودیت مرزی و جغرافیایی با استفاده از اینترنت برای برقراری ارتباط تمامی افراد در سطح جهان و برای تماس با کشورهای دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. خرید شماره مجازی برابر با به دست آوردن یک سیستم ارائه‌دهنده خدمات بین‌المللی با کمترین هزینه و بیشترین میزان انعطاف‌پذیری است. این شماره‌ها برقراری ارتباط با مشتریان ورای روش‌های سنتی و استفاده از روش‌های بهینه‌تر را مهیا می‌سازند تا پیشرفتی باورنکردنی را در نحوه برقراری ارتباط بین افراد در سراسر جهان شاهد باشیم. شرکت‌های تجاری بزرگ امروزه اغلب برای برقراری ارتباط با مشتریان خود از شماره‌های مجازی بهره می‌برند.

در این مقاله همراه ما باشید تا شمارا با کاربردها و بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی  آشنا کنیم.

هویت اصلی شماره‌ های مجازی:

شماره مجازی به علت ذات غیرواقعی خود دارای سیم‌کارت نمی‌باشد و هویت فیزیکی ندارد، ولی همانند شماره‌های واقعی می‌توان بر روی آن‌ها حساب باز کرد. درواقع این شماره‌ها از طریق نرم‌افزارهای اینترنتی و همچون نرم‌افزارهای پیام‌رسان ساخته‌شده و شماره‌هایی رایگان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. ارسال و دریافت پیامک و تماس از آن‌ها کار معمولی و ساده‌ای است فقط هر زمان که بخواهید از خدمات این برنامه‌ها استفاده نمایید می‌بایست به اینترنت متصل شوید و در هنگام برقراری تماس هزینه‌ای بسیار پایین‌تر از اپراتورهای سیم‌کارت واقعی پرداخت نمایید. خرید شماره مجازی و امکان ثبت آن‌ها از موقتی به دائم، به کاربری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام و شماره مجازی واتساپ، عدم به اشتراک گذاشتن شماره اصلی و امکان چندین ثبت‌نام در پیام‌رسان‌ها از مزایای قابل‌توجه این شماره‌ها برای افراد می‌باشد.

 

شماره مجازی واتس اپ
خرید شماره مجازی واتس آپ از 53 کشور+ آموزش [ارزان] با کیفیت بالا
خرید شماره مجازی واتس اپ

موارد استفاده از شماره‌های مجازی:

شاید گمان کنید فقط افراد برای مصارف شخصی بیشتر به سراغ خرید شماره مجازی می‌روند اما به‌طورمعمول در جهان کمپانی‌های بزرگ که در سطح بین‌المللی فعالیت دارند و معمولاً مشتریانشان در اقصا نقاط جهان پراکنده هستند از این شماره‌ها به علت مقرون‌به‌صرفه بودن استفاده می‌کنند چراکه سیستم تلفن ابری این امکان را به آن‌ها داده تا چند شماره از کشورهای مختلف به‌صورت هم‌زمان داشته و علاوه بر بهره‌مندی از خدمات گوناگون در این کشورها هزینه‌ای بسیار پایین‌تر را نیز پرداخت نمایند و برقراری ارتباط با مشتریانشان را در فضایی امن‌تر تجربه کنند.

برخی از مهم‌ترین کاربردهای شماره‌های مجازی:

به‌هرحال نمی‌توان انکار کرد که خرید شماره مجازی امروزه برای طیف وسیعی از افراد مزایای زیادی را به همراه داشته و کاربردهای زیادی را از خود به نمایش گذاشته است با برخی از این کاربردها همراهمان باشید.

  • کاربرد تجاری

برقراری ارتباط بین مشتری و فروشنده در سطح جهان بزرگ‌ترین مزیت و لذتی است که شماره‌های مجازی برای شرکت‌ها و مخاطبان آن‌ها به ارمغان آورده‌اند. برقراری تماس با شماره همان کشوری که مشتری در آن قرار دارد حتی در صورت عدم حضور شرکت در آن کشور می‌تواند، اعتماد دوسویه محکمی را برای برندها در سطح بین‌المللی فراهم نماید و در جذب مشتریان بیشتر آن‌ها را یاری رساند.

  • استفاده فردی

اغلب کسانی که به علت تفریح یا مسائل شغلی دائم در سفر هستند حتماً به خرید شماره مجازی نیاز پیدا خواهند کرد تا در سایه آن‌ها هزینه‌ای کمتر و تماس‌هایی بی‌دغدغه‌تر را تجربه نمایند.

  • بازاریابی

استراتژی بازاریابی آنلاین مقوله‌ای است که شرکت‌ها برای پیروزی ناچارند بدان بی اندیشند. حضور در شبکه‌های آنلاین مختلف مانند اینستاگرام، ایمو و … به مدد شماره‌های مجازی امر تبلیغات را سهل‌تر و امکان تبلیغ در پلتفرم‌های مختلف را فراهم می‌سازند.

  • ارائه سرویس‌های مجازی

شما با تهیه یک شماره مجازی به تعداد زیادی سرویس‌های مجازی که کمپانی‌های آن‌ها در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهند، دست می‌یابید که از تنوع آن حیرت‌زده خواهید شد.

بهترین سایت‌های خرید شماره مجازی :

اکنون وب‌سایت‌هایی وجود دارند که امر خرید شماره مجازی را راحت نموده‌اند و افراد به‌شخصه نیز می‌توانند به آن‌ها داخل شده و یک شماره را برحسب سلیقه و نیاز خود خریداری نمایند. با بعضی از آن‌ها آشنا شوید.

  • Grasshopper: ارائه شماره‌هایی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برای کسب‌وکارهای کوچک
  • Google Voice: شماره‌های مجازی رایگان باقابلیت‌های بالا برای کسب‌وکارهای کوچک
  • Nextiva: شماره‌هایی باقابلیت‌های خاص برای مشاوران و کمپانی‌های کوچک
  • com: مناسب برای صاحبان کمپانی‌ها و فریلنسرها برای کار در سطح بین‌المللی

اما در ایران برای خرید شماره مجازی چه کنیم ؟

  • number4 (نامبرفور): مناسب برای تمامی اقشار جامعه قابل پرداخت با درگاه بانکی ایرانی ، قیمت های رقابتی
خرید شماره مجازی ایمو
خرید شماره مجازی ایمو از ۹۳ کشور به صورت آنی امکان ثبت نام روی ایفون و اندروید به راحتی کد تایید و ورود به اپلیکیشن ایمو رو از ما دریافت کنید
خرید شماره مجازی IMO
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران