آموزش ساخت شماره مجازی با freetone

آیا می‌دانید که می‌توان بدون داشتن سیم کارت و با شماره‌ای به غیر از شماره‌های داخل ایران، تماس گرفت یا پیام رسانی کرد؟ در جواب باید بگوییم که این کار توسط شماره‌های مجازی انجام پذیر است و این شماره‌ها را می‌توان با نرم افزارهای خاصی ساخت که یکی از بهترین آن‌ها freetone است. در ادامه این مطلب با سایت نامبر فور همراه باشید تا با آموزش ساخت شماره مجازی با freetone آشنا شوید و درباره آن بیشتر دانسته و اطلاعاتی را به دست آورید.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

چطور به نرم افزار freetone دسترسی داشته باشیم؟

ابتدا بهتر است بدانیم که نرم افزار freetone  را از کجا و چطور دانلود کنیم. این نرم افزار شماره‌های آمریکا و کانادا را در اختیار شما قرار می‌دهد که تا از طریق آن‌ها بتوانید پیامک یا mms بفرستید، تماس رایگان برقرار کنید، در واتساپ یا تلگرام عضو شوید و یا اینکه از آن برای عضویت در سایت‌های مختلف استفاده کنید.

برای دانلود این نرم افزار اولین و راحت‌ترین کار این است که به گوگل پلی مراجعه کنید. این نرم افزار برای اندروید موجود است و اغلب تمامی اپلیکیشن‌های اندروید در گوگل پلی یا بازار وجود دارد. بعد از جستجوی این نرم افزار می‌توانید آن را پیدا کرده و روی دانلود کلیک کرده و آن را بارگیری کنید. بعد از نصب می‌توان اپ را اجرا کرده و از آن استفاده کنید. سایت نامبر فور در نیز برای شما امکان دانلود این نرم افزار را فراهم کرده است و می‌توانید این کار را از سایت نیز انجام دهید.

 

نحوه ساخت شماره مجازی با freetone چگونه است؟

در این قسمت با سایت نامبر فور همراه باشید تا آموزش ساخت شماره مجازی با فری تون را بیان کنیم. بعد از اینکه نرم افزار را دانلود کردید و نصب را نیز انجام دادید، وی پی ان خود را روشن کنید. سپس نرم افزار فری تون را باز کرده و روی create an account کلیک کنید. چند شماره برای شما در پنجره بعدی ظاهر می‌شوند و هر کدام را که خواسته باشید می‌توانید انتخاب کنید.

در قسمت بعدی نام و ایمیل شما خواسته می‌شود که می‌توانید یک ایمیل تقلبی نیز وارد کنید‌‌. سپس رمز، سن و جنسیت را وارد کرده و رجیستر را می‌زنید. در قسمت بعد باید به برنامه ثابت کنید که ربات نیستید و کپچا را پر کنید. وقتی تمام این راه‌ها را انجام دادید یک پروفایل برای شما در نرم افزار ساخته می‌شود که شماره شما در بالای آن قرار گرفته است.

به راحتی می‌توان از این شماره برای واتساپ یا تلگرام نیز استفاده کرد و با آن در این پیامرسان‌ها نیز عضو شد. اگر در حین کار برای شما مشکلی پیش آمد و یا سوالی داشتید، می‌توانید به راحتی از سایت نامبر فور در این زمینه سوال بپرسید‌.

آموزش کار با فریتور

آیا استفاده از freetone شامل پرداخت هزینه می‌شود؟

بعد از اینکه دانستیم با نرم افزار freetone چطور می‌توان یک شماره مجازی را ساخت، باید این مورد را به شما بیان کنیم که این نرم افزار کاملا رایگان بوده و هیچ گونه هزینه‌ای برای دانلود و یا ساخت شماره نباید پرداخت شود.

البته سایت نامبر فور این هشدار را به شما می‌دهد که در هنگام استفاده از نرم افزار و ساخت شماره حتما وی پی ان خود را روشن نگه دارید. یک مورد دیگر هم این است که ممکن است از این شماره چندین نفر استفاده کنند. لذا اگر شما با آن اکانت شماره مجازی تلگرام یا شماره مجازی اینستاگرام ساختید، این امکان وجود دارد که در ابتدا اکانت شخص دیگری را مشاهده کنید که البته می‌توان این مشکل را با لاگ اوت کردن حل کرد. برای اینکه شماره کاملا مختص به خودتان باشد، بهتر از است که از سرویس‌هایی که به همراه خود پرداخت هزینه دارند استفاده کنید یا حتی اگر تمایل داشته باشید میتوانید از خرید شماره مجازی نامبرفور که لینکش در پایین هست استفاده کنید

 

سخن آخر

یکی از بهترین نرم افزار‌هایی که از آن می‌توان برای ساخت شماره مجازی استفاده کرد، freetone است که در این قسمت از سایت نامبرفور شما را با ساخت شماره مجازی با استفاده از این برنامه آشنا کردیم.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم
شماره مجازی اینستاگرام
با خرید شماره مجازی اینستاگرام از مجموعه نامبر فور امکان نصب برنامه اینستاگرام را با هزینه بسیار کم به دست می آورید.
خرید شماره مجازی اینستاگرام

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران