خرید شماره مجازی پی پال از تمامی کشور ها

پی پال یک سرویس نقل‌وانتقال پول آنلاین بوده که انجام تراکنش‌های مالی کاربران را در قالب ایجاد حساب‌های مجازی امکان‌پذیر می‌نماید. آدرس ایمیل افراد که با استفاده از آن‌ یک اکانت پی پال ساخته می‌شود می‌تواند زمینه‌ساز پرداخت و دریافت الکترونیکی پول، خریدوفروش، تبدیل ارز در شبکه‌ای بسیار ایمن، سریع، با کاربری آسان شود.

امروزه از طریق پی پال حجم قابل‌توجهی از معاملات صورت می‌گیرد. ایجاد حساب کاربری در پی پال رایگان با کارمزد پایین و گستردگی فراوان است اما قاعدتاً ایجاد حساب کاربری در پی پال برای کاربران ایرانی غیرممکن و تمامی صفحات موجود در وب‌سایت  پی پال ایران نیز مسدود است؛ اما باوجود کوهی از تحریم‌های پی پال در ایران، این شرکت بازهم بازار خوبی را در کشور ما برای خود کسب نموده است و آن رعایت تمهیدات مناسب از داخل ایران چون مجهز شدن به خرید شماره مجازی پی پال است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد این بانک بین‌المللی که البته بسیاری از تعهدات بانک‌ها را در برابر کاربران خود ندارد می‌پردازیم.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

چگونگی فعالیت پی پال:

ایجاد یک حساب کاربری با خرید شماره مجازی درزمانی کوتاه به کمک اطلاعات شخصی یا شرکتی با استفاده از یک ایمیل، ساده‌ترین راه رسیدن به یک اکانت اختصاصی برای ایرانیان در پی پال است.

در مرحله بعد وریفای (Verify) کردن اکانت پی پال که بااتصال به یک حساب بانکی یا کارت اعتباری یا نقدی انجام می‌شود کار را به اتمام می‌رساند و افراد را قادر می‌سازد در شبکه‌ای جهانی خرید کنند، پول انتقال دهند، وجه دریافت نمایند و تمامی تراکنش‌ها در داخل شبکه‌ای به نام PayPal را به انجام رسانند. بدین ترتیب شرکت‌ها و کسب‌وکارها کمتر درگیر بروکراسی بانک‌ها شده و سریع‌تر و دقیق‌تر درآمدهای خود را مدیریت می‌کنند. به همین دلیل است ارائه‌کنندگان کالاها و خدمات ایرانی تمایل فراوان به استفاده از این شبکه داشته و اغلب با تجهیز به شماره مجازی پی پال سعی می‌کنند خود را یک کاربر غیر ایرانی معرفی کرده و به ایجاد یک حساب کاربری بپردازند.

 

خدمات مختلف پی پال:

پس از ایجاد حساب کاربری به کمک شماره مجازی پی پال و تأیید ایمیل فعال‌سازی، حساب کاربری فعال می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از شناسه و رمز عبور پی پال وارد حساب کاربری خود شده و از خدمات آن استفاده کنید.

  • خرید از طریق درگاه پی پال:

وقتی شما یک اکانت پی پال فعال به مدد خرید شماره مجازی داشته باشید می‌توانید در تمامی وب‌سایت‌های اینترنتی خرید کنید؛ یعنی پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید روی لوگوی پی پال کلیک کرده و بدین ترتیب به صفحه وب‌سایت PayPal و اکانت خود هدایت می‌شوید و خرید خود را تأیید می‌نمایید. درنهایت یک نسخه از رسید به ایمیل شما ارسال می‌شود.

  • ارسال پول به دیگر حساب‌های پی پال:

پی پال امکانی مشابه با حساب‌های ایران چون کارت به کارت، حواله بانکی، پایا و ساتنا  دارد و آن را به کاربران خود در قالب (Send Payment/Send Money) عرضه می‌نماید که از طریق آن می‌توان به سایر حساب‌های پی پال پول انتقال داد. آدرس ایمیلی که اکانت پی پال طرف مقابل با آن ساخته‌شده است در این زمان تنها اطلاعات موردنیاز است.

  • دریافت پول پی پال:

اغلب کاربران ایرانی آدرس اکانت  خود را که با شماره مجازی پی پال ساخته‌شده است در اختیار افراد برای دریافت پول از دیگران، قرار داده تا آن‌ها با روش Send Money حق‌الزحمه و دستمزدهایشان را واریز نمایند. دریافت درآمد ارزی به این روش و یا از طریق وب‌سایت‌هایی که امکان پرداخت توسط پی پال را در روش‌های پرداخت پول گنجانده‌اند نیز یکی دیگر از راه‌های رایج دریافت پول در پی پال است. همچنین صدور Invoice(برگ خرید) از داخل اکانت پی پال به خریداران یک امکان پرداخت دیگر در عرصه پهناور پی پال است که موردتوجه بسیاری از کاربران قرارگرفته است.

چگونگی دریافت شماره مجازی پی پال

برای خرید شماره مجازی paypal کافیست وارد سایت ما به آدرس Number4.ir شوید و پس از انتخاب سرویس پی پال از منو سمت راست کشور مد نظر را انتخاب کنید ! تمام

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران