چگونه شماره مجازی تلگرام درست کنیم؟ [۴ روش کاربردی]

این روزها افراد بسیار زیادی را می توان یافت که متقاضی ساخت شماره مجازی تلگرام می باشند تا به این طریق از در دسترس قرار دادن اطلاعات شخصی خود در اختیار دیگران بپرهیزند. اگر درگذشته پیام رسان تلگرام را بر روی گوشی خود نصب نموده باشید قطعا می دانید که برای ورود به این بستر باید شماره تلفن خود را وارد کنید.

در میان تمام افرادی که شماره شخصی خود را وارد می کنند، افرادی را نیز می توان یافت که تمایلی به وارد نمودن شماره خود ندارند. اگر شما نیز جزء این افراد هستید باید بدانید که در چنین شرایطی ساخت شماره مجازی تلگرام این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به شماره خود به محیط تلگرام دسترسی یافته و از خدمات بی نظیر این پیام رسان بهره مند شوید.

تمام امکاناتی که این شماره ها در اختیار شما قرار می دهند کاملا شبیه به سیم کارت های فیزیکی است و همین امر موجب شده است تا به محبوبیت بسیار زیادی میان مردم دست یابند. سوالی که در اینجا مطرح می گردد این است که خرید شماره مجازی تلگرام چگونه می باشد؟

شماره مجازی تلگرام چیست؟

شما با ساخت شماره مجازی تلگرام، شماره ای را در اختیار خواهید داشت که عملکردی شبیه به شماره های اصلی دارد. این شماره ها امکان برقراری ارتباط شما را با مخاطبینتان فراهم ساخته اند و به این طریق دیگری نیازی به انتشار شماره اصلی خود نخواهید داشت. در حال حاضر وب سایت های مختلفی خدمات ساخت این شماره را فراهم نموده اند تا در بستر آن ها بتوانید شرایط بهتری را برای خود فراهم سازید.

نامبرفور از بسترهای امن و پرکاربرد برای خرید شماره مجازی تلگرام به شمار می رود که با خدمات منحصر به فرد خود این توانایی را دارد تا نیازمندی های شما را برآورده سازد. شما در وب سایت ما قادر خواهید بود تا به شماره های مختلفی از کشورهای دنیا دسترسی یافته و از خدمات بی نظیر آن ها همچون ارسال و دریافت پیامک، برقراری تماس، فعالیت در فضای مجازی و … بهره مند شده و از آن ها نهایت لذت را ببرید.

نرم افزار ساخت شماره مجازی تلگرام

روش های ویژه ساخت شماره مجازی

روش های مختلفی وجود دارند که می توانند به این پرسش شما که چگونه شماره مجازی درست کنیم برای تلگرام پاسخ داده و به شما کمک های قابل توجه ای نمایند. از مهم ترین و کاربردی ترین راه های ساخت چنین شماره هایی بر روی تلگرام موارد زیر را می توان تشریح نمود.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

چطور با اپلیکیشن textplus شماره مجازی تلگرام بسازم؟

افرادی که قصد دارند تا شماره های مجازی کشورهای مختلف را برای نصب تلگرام در اختیار داشته باشند می توانند از این برنامه استفاده کنند. در این برنامه تمام مراحل لازم برای ساخت این شماره ها فراهم شده اند و سختی چندانی را متحمل نخواهید شد. در گام از این امر نیاز به دانلود و نصب اپلیکیشن textplus و اجرای آن می باشد. پس از ثبت نام، اپلیکیشن می تواند به مخاطبین شما دسترسی یابد.

در مرحله بعد بایستی نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و براساس فهرستی که در اختیار شما قرار داده می شود شماره مجازی خود را انتخاب کنید. در پاسخ به این پرسش که چگونه شماره مجازی خود را وارد تلگرام کنیم باید بگوییم که تنها کافیست هنگام نصب این پیام رسان شماره تولید شده را وارد و در انتطار دریافت پیام کد تایید باشید.

بهترین سایت شماره مجازی تلگرام

دریافت شماره مجازی امریکا تلگرام در نرم افزار talku

دومین نرم افزاری که می تواند در راستای ساخت شماره مجازی تلگرام به شما کمک های قابل توجه ای نماید، talku می باشد که از زمان پیدایش خود تاکنون مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. این نرم افزار عملکرد بهتری نسبت به دیگر نرم افزارها داشته و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

برای استفاده از این نرم افزار نیز ابتدا باید آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب، نوبت به ایجاد یک حساب کاربری و وارد نمودن پیش شماره کشوری است که قصد دارید تا یک شماره از آن را در اختیار داشته باشید. نکته ای که باید بدانید این است که وارد نمودن این شماره در پیام رسان تلگرام کاملا رایگان است اما برای ارسال و یا دریافت پیام بایستی هزینه های لازم را پرداخت کنید.

خرید شماره مجازی تلگرام

خدمات نامبرفور برای ساخت شماره مجازی

علاوه بر اپلیکیشن هایی که نام بردیم وب سایت هایی نیز وجود دارند که خدمات ساخت شماره مجازی تلگرام را ارائه می نمایند. نکته ای که نباید به سادگی از کنار آن عبور نمایید این است که آیا هر وب سایتی اعتبار لازم برای ساخت چنین شماره مجازی هایی را دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که خیر! شما برای ساخت شماره مجازی تلگرام نیاز به وب سایتی دارید که فضایی کاملا امن را برای خرید شماره فراهم سازد. فعالیت ما در مجموعه نامبرفور به خوبی می تواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که در بستری با کاربری ساده و مطمئن خرید خود را انجام می دهید.

 

خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی
خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران

Ali می‌گوید:

سلام شماره مجازی برای تلگرام

    Nano می‌گوید:

    من یه تلگرام با ایمیل میخوام درست کنم