ساخت اکانت اپل آی دی با شماره مجازی

تمهیدات جدیدی که امروزه در ساختار اپل مشاهده می‌شود، ساخت اکانت اپل آی دی را برای کاربرانش سهل‌تر نموده و استفاده از نرم‌افزار آیتونز را که درگذشته یک ضرورت غیرقابل‌اجتناب بود را تا حد زیادی کم‌رنگ کرده است. این امر توانسته در کسب رضایت کاربران اپل آی دی بسیار تأثیرگذار باشد و آن‌ها را قادر سازد با صفحه‌ی رسمی اپل به‌راحتی و حتی با استفاده از گوشی اقدام به ساخت اکانت اپل آی دی نمایند.

آنچه جالب‌توجه است، برای ساخت اپل آیدی در سایت اپل، برای کاربران خارجی نیازی به نرم‌افزار تغییر IP یا VPN نیست، اما کاربران ایرانی به علت مسدود بودن تمامی IP های ایران توسط اپل، مسلماً در ساخت اکانت با مشکلات زیادی روبرو هستند. اپل آیدی (Apple ID) یک حساب کاربری بوده که تمامی کاربران برای دسترسی به خدمات اپل مانند آپ استور، iCloud، فروشگاه iTunes ، سرویس‌های اپل، گوشی‌های آیفون، کامپیوترهای مک، تبلت های آی پد و… ناچارند به ساخت آن اقدام نمایند. در غیر این صورت استفاده از خدمات اپل برای دارندگان گوشی‌های این برند غیرممکن می‌شود.

بدین ترتیب می‌توان ساخت اکانت اپل آی دی را یک پیش‌نیاز در جهت بهره بردن از خدمات اپل و به‌عنوان یک شناسنامه کاربران اپل به‌حساب آورد. اگر از تحریم‌های اپل نسبت به کاربران ایرانی چشم‌پوشی نماییم، امکان ساخت رایگان اکانت، بهره بردن از تعداد نامحدود اکانت به مدد آدرس ایمیل و درنهایت امکان ساخت با کامپیوتر و یا گوشی هوشمند از بزرگ‌ترین مزایای ساخت اکانت در اپل است که برای بسیاری از افراد قابل‌توجه هستند.

اشتراک تلگرام پرمیوم
خرید اشتراک تلگرام پرمیومTelegram Premium بدون نیاز به لاگین به اکانت تلگرام شما
خرید تلگرام پرمیوم

تحريم ايران توسط اپل آی دی:

کاربران در ایران برای ساخت اپل آیدی دچار مشکلات زیادی هستند، زیرا حتی پس از رفع برخی تحریم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، تمام IP های ایران توسط اپل هنوز مسدود است. ازاین‌رو دارندگان محصولات اپل برای ساخت اپل آیدی با محدودیت زیادی دست‌وپنجه نرم کرده و بدون ساخت اپل آیدی نمی‌توانند دانلود نرم‌افزار، پشتیبان گیری از دستگاه، انتقال اطلاعات به آیفون و آیپد و …را انجام دهند.

به‌طورکلی می‌توان گفت تحریم ایران باعث شده، داشتن یک اپل آیدی و استفاده از محصولات اپل تقریباً برای تمامی ایرانیان دارندگان این محصول غیرممکن شود.

ID همانند شناسنامه کاربران گوشی‌های اپل عمل کرده به همین دلیل ساخت اپل آیدی اولین پیش‌نیاز جهت بهره بردن از اپلیکیشن های بی‌نظیر سیستم آی‌او‌اس است و هر شخصی که دستگاهی از محصولات اپل را تهیه می‌کند، باید در اولین فرصت آیدی مخصوص خود را بسازد که برخلاف روش بسیار ساده سایر شرکت‌ها مانند گوگل و مایکروسافت، از روند پیچیده‌تر و البته با امنیت بالاتری بهره می‌برد.

نحوه دور زدن  اپل به‌وسیله شماره مجازي

اپل همواره در تلاش است تا از راه‌های فرعی ساخت آیدی جلوگیری کند، به همین دلیل همیشه می‌کوشد تا قوانین سخت‌گیرانه‌ای را تنظیم کند. نحوه دور زدن به‌وسیله خرید شماره مجازی اپل آیدی که یک راهکار برای کاربران ایرانی است سهولت دسترسی را برای آن‌ها مهیا می‌کند.

برای خرید در اپل آی دی باید حساب کاربری داشته باشید. یکی از نکات مهم در ایجاد حساب کاربری برای ایرانیان این است که باید آدرس یک کشور غیر ایرانی را درج کنید تا بتوانید بر تحریم‌های اپل علیه ایران مقابله نمایید. به‌هرحال ناچارید در صورت تمایل به خرید از اپ‌استور چه رایگان یا غیر رایگان تکنیک‌های متنوعی را به کار ببندید تا اپل متوجه هویت و IP ایرانی شما نشود.

اگر می‌خواهید از روش دیگر علاوه بر نحوه دور زدن به‌وسیله شماره مجازی مطلع شوید استفاده از نرم‌افزار آیتونز (iTunes) است که می‌توانید آن را از سایت رسمی اپل به‌صورت رایگان دانلود نمایید و البته اولین پیش‌نیاز برای ساخت اکانت محسوب می‌شود. در مرحله بعد استفاده از ابزار تغییردهنده آی پی برای دور زدن این محدودیت می‌باشد. سپس وارد نمودن ایمیل و پسورد و کامل نمودن اطلاعات حساب کاربری و کلیک گزینه Verify، روند ساخت اپل آیدی را به پایان می‌رساند.

در صورت نیاز به خرید شماره مجازی اپل آیدی از وبسایت نامبرفور دیدن فرمایید

خرید شماره مجازی
به صورت آنی شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کنید
خرید سریع شماره مجازی
خرید شماره مجازی AppleID
خرید شماره مجازی اپل ای دی اختصاصی به صورت آنی مخصوص ساخت حساب کاربری apple با این شماره مجازی ها و وریفای حساب خود در اپل میتوانید از محصولات این شرکت استفاده نمایید
خرید شماره مجازی اپل ایدی

محصولات پر فروش



مطالب تصادفی

نظرات کاربران

شما هم نظر دهید

نظر دهید

افزودن نظر
نام و نام خانوادگی
ایمیل
متن خود را به صورت خلاصه بنویسید . متن شما پس از تایید در سایت قرار میگیرد

نظرات کاربران